Jake isi imbraca haina , apoi se aseza confortabil pe scaunul din fata vechiului birou al prieten si doctor personal, Mel Landres. Privindu-si in trecere tenisi, el astepta ca Mel da de aseze, inainte de a-l privi.
-Deci vrei sa spui ca, desi nu pare probabil, este totusi posibil, spuse calm Jake.
Prietenul lui zambi.
-De fapt am evitat sa iti spun. Ma intreb numai ce vrei sa aflii de la mine Jake.
-Vreau adevarul. Atat si nimic mai mult .
Mel se lasa pe spate in scaun si inspira incet.
-De acord. Iata ce e. Numarul spermatozoizilor este inca mic. Situatia nu s-a schimbat si nu pot sa nu tin seama de asta numai pentru ca tu vrei un copil. Facu o pauza, aplecandu-se inainte pentru a-si aseza bratele pe birou si adauga cu o voce joasa: Jake , nu pot accepta spusele unui fete care iti intra in birou direct din strada.
- Nu e chiar orice fata. Am facut dragoste cu ea , Mel. Daca esti interesat de adevar, asta nu e unul care poate fi schimbat. Si daca exista chiar si o sansa minima ca acest copil sa fie al meu, nu o pot ignora. Privind la figura incrutata a prietenului sau , adauga: Stiu la ce te gandesti. Crezi ca alearga dupa bani.
In timp ce Mel continua sa il priveasca in liniste, Jake se foia nelinistit in scaun.
-Bine, spuse Jake, admit ca asa ceva e posibil,dar,intr-un fel, nu pot crede ca e interesata. Ar fi trebuit sa o intalnesti, ca sa iti dai seama ca am dreptate.
Rase deodata,amintindu-si de scena cu alunele care inca mai zaceau pe covorul din biroul ei.
-Nu e nimic artificial la ea, Mel. Nu e vorba doar de faptul ca e tanara. E total sincere. Nu poti poza modul ei cinstit da a fi, asa cum am vazut-o azi. El da din umeri cand il vazu pe Mel privindu-l cu un aer ciudat si se retrase in scaun , extrem de stingherit.
-Esti decis sa accepti copilul asta ca pe al tau , nu-i asa? Intreaba Mel scuturand din cap. Cu toate ca ti-am explicat care e situatia si tu mi-ai spus ca nici fata nu stie exact ce s-a intamplat in noaptea aceea.
Jake aproba zambind ,neplacandu-i felul in care prietenul sau se referise la Alice.
-O cheama Alice, Mel , e o fiinta reala, nu vreo fetiscana care incearca sa imi arunce ceva in carca.
-Ei bine, Alice nu stie exact ce s-a intamplat in noaptea aceea, se corecteaza Mel.Vorbeste cu doctorul ei ,Jake. Daca Alice spune adevarul, nu ai ce pierde, in orice caz. Fii sigur ca este onesta...si in toate mintile.
-In toate mintiile?
-Din ce mi-ai spus , fata pare sa fie bolnava. Poate crede in ceva ce nu e real.Isi privi mainile. Afla ce om este. Spui ca nu ar fi putut fi cu o alta persoana dupa tine, dar asta nu inseamna ca nu a fost cu o duzina in saptamana de dinainte de a te cunoaste. Se opri si ofta, in timp ce Jake il privea manios. Cel putin , ti se poate confirma stadiul sarcinii ei. Cine este doctorul ei?
-Doctorita Mathias.
Mel aproba.
-E o doctorita deosebit de buna. As avea incredere in orice ar spune. Isi privi din nou mainile, in timp ce Jake se pregatea sa plece. Si ,Jake....
Jake se opri inca incurcat si privi in jos, spre Mel.
-Intrucat vad ca esti decis sa crezi ca copilul este al tau, poate ca asta te va ajuta.
Scoase un jurnal medical de sub un teanc de hartii si i-l intinse lui Jake.
-Ce-i asta?
-E aici un articol despre fertilitate. Cateva lucruri noi. Doctorii cred ca gradul de excitatie, dorinta simtita de un cuplu, are ceva de a face cu fertilitatea. Aparent, cresterea libidoului face sa creasca numarul de sprematozoizi la barbati , in timp ce fluidul secretat de femeie o face mai receptiva la sperma.
YOU ARE READING
Ultimul Erou
RomanceO intamplare absurda i-a legat pe veci: la trei luni dupa ce luase un medicament cu efecte secundare ciudate, inocenta Alice a aflat ca este insarcinata. Si a plecat in cautarea celui care era tatal copilului ei...