10

31 0 0
                                    

-Ce te supara , defapt, in toata treaba asta?

Alice se aseza in scaun, gandindu-se la intrebare, fiind in biroul pshiologului ei . Dupa un moment , isi muta atentia la fusta ei de culoare topazului spre femeia  care incepu din nou sa vorbeasca.

-Nu cred sa fie vorba,pur si simplu, despre neconventionalitatea ideii de a te casatari cu un strain , spuse doctor White, pe tonul ei sigur  de pshiolog. Nu esti chiar o persoana conventionala , deci trebuie sa fie vorba despre altceva.

-In cazul asta , ce ma supara cu adevarat ? intreba ea zambind. Sunt insarcinata , dar nu am facut dragoste cu intentia asta. Un barbat pe care nu il cunosc vrea sa ma casatoresc cu el si sa traim impreuna  cine stie unde, pana cand voi avea un copil care , de fapt , nu ar fi trebuit sa se nasca. Un barbat, alaturi de care ma simt extrem de stingherita , vrea sa imi schimbe viata .

-Si de ce te simti stingherita in reajma lui ? veni intrebare pe un ton atent si calm.

Alice  se simtise din totdeaunacopilul -problema al clasei, de cate ori  se ducea sa o viziteze pe dr White. Bruneta inalta, slabuta , avea o alura demna , foarte constienta ca era o femeie de succes profesional . Lui Alice i se parea ca ea reprezenta modelul femeii moderne. 

-Alice, spuse doctorita, intelegandu-i gandurile. Pari preocupata de ceva. Bruneta calma lua un stiluo , si lasand impresia ca lucrurile se desfasurau normal , continua: Ce s-a intamplat , de fapt, in timpul intalnirii cu Jake?

Alice  o porivi pentru un moment direct in ochi. Tonul normal al femeii nu o pacali imediat. Isi ascunse ironia din priviri si spuse ezitand:

-El...el...

-El ce? o intreba doctorita ,aplecandu-se spre ea. Stii ca imi poti spune orice.

-Totul parea atat de nevinovat, zise Alice incet, inorcandu-si capul. Dar pe urma...

-Pe urma ce?

Dr White incepuse sa fie nerabdatoare si Alice aproape ofta usurata, in timp ce masca profesionala cazu lasand sa apara femeia de dincolo de ea. 

-Apoi el a inceput sa isi dea jos hainele de pe el si sa ma alerge prin apartament, spuse Alicen , amuzata , cu mainile gesticuland in ritmul cuvintelor. Ei bine...iata , o sa-ti spun. Am fost socata la inceput , dar am tinut-o pe a mea.Nu m-am lasat. Nici macar nu am fost nervoasa pana cand m-a prins.

-Alice, spuse doctorita, privind-o resemnata.

-...in baie, unde a scos un bici lung de matase. Era rosu si...

-Alice!

-...si se asortau cu boxeri lui si sosetele rosii. Isi deschise ochii mari. Si nu o sa-ti vina  sa crezi ce vroia sa-mi faca. Vroia sa...

-Alice!

 Alice se apleca amuzata si zambind cu inteles  , apoi cand vazu cat de amuzata era doctorita  , incepura amandoua sa rada in hohote.

-In regula, spune de la capat. Ti-ai batut joc destul de mine. Acum poti sa-mi spui de ce te simti incomod langa Jake? Te-ai simtit intotdeauna stingherita in preajma barbatilor , asa ca imi inchipui ca acum imi vorbesti despre ceva cu totul nou. 

Alice se gandi un moment , apoi spuse incet:

-Da , asa e. Si cred ca asta ma ingrijoreaza. Inainte, tot ce ma preocupa erau crampele la stomac si mainile transpirate. Cu el mi se intampla ceva. Simt ce nu am mai simtit niciodata. Mi se intampla fel de fel de lucruri cand sunt in preajma lui. Ma fac...of, nu stiu cum. Nu stiu cum sa ma descurc.

Ea stranse din umeri , nedumerita , odihnindu-si cotul pe spatarul scaunului,  pentru a-si pune barbia in palma.

-Totul era in regula. Puteam sa ma descurc asa cum eram . Acceptasem felul in care ma simteam in preajma barbatilor si stiam la ce sa ma astept . Apoi , dintr-odata , mi se intampla povestea asta si trebuie sa incep sa ma adaptez din nou. 

Dr White cazu pe ganduri pentru o clipa, apoi spuse incet :

-E posibil sca ceea ce simti  pentru el sa fie pur si simplu doar o atractie fizica?

-Nu! Alice ofta, fara sa se gandeasca , apoi, strangandu-si pumnii, se forta sa se calmeze. Nu am mai fost atrasa pana acum fizic de nici un barbat de ce ar trebui sa fie altfel acum?

-Asta e o intrebare dificila. De ce o persoana este atrasa de o alta? Nu este vorba, pur si simplu, de felul in care arata. E ceva in plus. Poate e vorba de pura chimie. Poate e ceva  mental. Cine stie?

-Eu in niciun caz...murmura Alice nedumerita. Si de ce este asa important chestia asta?

-E important , pentru ca eu cred ca o sa te hotarasti sa te casatoresti cu el, acesta fiind singurul lucru just pt tine. Asa cum ai decis ca avortul ar fi un lucru gresit pentru tine. Si daca te decizi sa o faci , trebuie sa te gandesti la sentimentele tale fata de el, caci altfel relatia nu va rezista pana se va naste copilul. Nu  vreau ca aceasta relatie sa aiba nici un fel de aspect treumatice.

-Dar nu este nicio relatie, spuse ea emfatic, apoi intrebainteresata: Ce fel de aspecte treumatice?

Doctorita rase.

-Vei trai in aceeiasi casa cu Jake. Presupune ca ar vrea sa te sarute.

-Ei bine...de fapt, a facut-o deja,mormai Alice agitandu-se in scaun.Apoi privind-o pe pe Dr white, o vazu uitandu-se la ea cu sprancenele ridicate.

-Da? Si ce ai simtit?

-A fost  cel mai ciudat lucru .Nu am simtit nicio dorinta...Cred ca asta mi-ar fi facut rau la stomac.Am simtit un fel de furnicatura pana in maduva oaselor si am simtit o caldura in tot corpul...

Doctorita o privi ciudat pentru o clipa, apoi lua stiloul si spuse pe un ton normal:

-Dar crezi za daca vei simti vreo dorinta, asta te va face sa te simti bolnava?

-Stiu ca asa se va intampla , spuse Alice agitata. M-am gandit si mai inainte, si numai gandindu-ma , ma simteam bolnava , dar de data asta a fost altfel. Ochii ei erau mariti de surpriza. De ce nu recunosc, a fost de-a dreptul...placut.

Doctorita privi in jos, spre stiloul din mana ei , pentru un moment , apoi ofta:

-Bine, daca te-a facut sa simti o caldura si sa-ti placa , atunci , desigur, n-ar fi vorba de dorinta, nu? Si , in cazul asta presupun ca n-ai avea nicio problema daca te-ai decide sa te casatoresti cu el.

-Nu stiu ca sa spun despre asta, mormai ea. Sarutul a fost placut, dar discutia cu el a fost cu totul altceva.Ma face sa ma simt  nelalocul meu. Si uneori se uita la mine. Foartelinistit , dar patrunzator. E groaznic sa nu stiu ce-i trece prin cap.

-Cred ca te vei obisnui  si cu asta , odaat ce vei fi impreuna cu el pt un timp. Doctorita isi privi ceasul si Alice intelese ca timpul ei se terminase. Toti trebuie sa facem compromisuri.Asta te sperie?

-Nu cred...sau, poate ca da,uneori, completa Alice, de obicei onesta. Dar, de cele mai multe ori, sunt doar confuza.

-Oricum, atata vreme cat nu vei fi casatorita cu adevarat , nu cred sa ai niciun fel de probleme pe care nu le poti rezolva.

Cand doctorita se ridica , se duceau amandoua inspre usa.

-Nu va fi o schimbare chiar atat de mare in viata ta, spuse doctorita cu un zambet ciudat pe fata. Asa cum a spus si el, nu e ceva vesnic. Pur si simplu, veti sta impreuna pentru catva timp.

''Nu-i ceva grav,Alice. Si daca se intampla sa dai peste el in chiloti , citind ziarul,gandeste-te ca l-ai castigat la loterie''

O privi pe dr White, preocupata. 

-Atunci, tu ce crezi ca ar trebui s-o fac?

-Depinde de tine. Tu trebuie sa decizi ce ai de gand sa faci.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 02, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ultimul ErouWhere stories live. Discover now