Huge Evi' s Note

196 8 0
                                    

Λοιπόν, παιδιά, αποφάσισα να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα.
Κατ'αρχήν, η πόλη θα είναι μια φανταστική πόλη που θα λέγεται Θεξάλη, την οποία μπορεί να φανταστεί κάνεις όπως θέλει. Θα είναι παραλιακή, θα έχει πολλούς φοιτητές καθώς θα έχει πολλά διαφορετικά τμήματα ΑΕΙ και ΤΕΙ. Επίσης θα είναι σχετικά μεγάλη σε έκταση και τα πανεπιστήμια θα είναι εκτός πόλης, γύρω στα τέσσερα χιλιόμετρα έξω από αυτήν.
Όσον αφορά τους χαρακτήρες, κάποιοι από τους ήρωες της ιστορίας μας είναι εμπνευσμένοι από την δική μου την ζωή, αλλά όχι εξολοκλήρου. Δηλαδή, τα στοιχεία ενός ατόμου πραγματικού μπορεί να είναι σκορπισμένα σε πολλά πρόσωπα της ιστορίας. Κανείς ψεύτικος δεν είναι ίδιος με κανέναν αληθινό. Πολλά πρόσωπα είναι φανταστικά που θα ήθελα να είναι στην ζωή μου, αλλά δεν υπάρχουν κι άλλα που δεν θα ήθελα να με πλησιάσουν καν. Ονόματα και χαρακτήρες δεν συμπίπτουν με την δική μου πραγματικότητα.
Οι πράξεις και οι καταστάσεις στις οποίες βρίσκονται τα πρόσωπα είναι φανταστικές κι αν έχουν συμβεί ποτέ σε κάποιον ή σε κάποια ιστορία είναι απλά σύμπτωση. Δεν έχω διαβάσει τίποτα που να αποτέλεσε έμπνευση ή αφορμή για αυτή την ιστορία.  Πηγή έμπνευσης υπήρξε ένα όνειρό μου και έχει εμπλουτιστεί με την φαντασία μου. 

Οι ήρωές μας με τα ονόματα και τις ειδικότητες τους + κάτι μικρά spoilerακια:

Δεν σπουδάζουν:

Ελπίδα..................... παρακαολουθήσει σεμινάρια μακιγιαζ κι εργάζεται ως μακιγιεζ στην τηλεοραση

Κώστας .................... είναι απόφοιτος επαλ κι εργάζεται σαν ηλεκτρολόγος

Σάκης........................ τελειώσε το λύκειο, αλλά δουλεύει σε καφετέρια

Φοιτητές:

Μάρκος....................... 4ετής ιατρική

Ειρήνη.........................2ετής παιδαγωγικό

Δέσποινα.....................1ετής παιδαγωγικό

Πέτρος..........................3ετής ιατρική (πλούσιος)

Μαρία........................... 2ετή νηπιαγωγός

Στέφανος.....................3ετής ιατρική

Δημήτρης......................3ετής ιατρική

Έχουν φύγει από την παρέα:

Στέλλα

Μαρίνα

Τι άλλο; Για να δούμε! Μέχρι στιγμής αυτά μου έρχονται για διευκρίνηση. Αν θελήσετε κάτι άλλο εδώ είμαι. Ρωτήστε.

      ~*~*~* Love Evi!~*~*~*

Για όλα φταίει η βροχή ✓Where stories live. Discover now