Dupa ce am ajutat-o pe Shera sa stranga masa. Eu si Elyon ne-am luat lucruriile si am plecat sa ne intalnim su Jungkook pentru a-mi da cheiile. Pe drum erau atatia copii, ceea ce nu este prea normal avand in vedere ca e ora 13:00 si ca arde soarele mai tare ca niciodata. Vroiam sa trecem strada cand spre surprinderea noastra ii vedem pe Sehun, Tao si Xiumin pe partea cealalta a strazii. Noi nevrand sa ne oprim chiar acum sa stam de vorba cu ei ne grabim insa nu eram prea discrete.
- Hei Beauty si Elyon ! -tipa Sehun atragand toata atenita spre noi
- Hei Sehun. -spun eu cu un zambet in timp ce Elyon ma tragea de mana ca un copil mic sa ne grabim spre Jungkook.
- Baieti ele sunt fetele de care v-am povestit. -spune Sehun mandru de el
- Sehun avea dreptate sunteti foarte frumoase. -spune Xiumin facand-o pe Elyon sa roseasca. Mereu i-a placut de el dar a fost doar atractie fizica, nimic mai mult.
- Dar care e numele tau ? -intreaba Tao putin amuzat
- Kris. -cand spun asta fetele lor sunt putin uimite si se intristeaza la auzirea numelui meu. Cred ca Kris fostul membru EXO le lipseste foarte mult. Ma simt putin prost acum, dar vor trebui sa se obisnuiasca cu numele asta.
- Ba e Beauty ! -tipa Sehun la mine. Omul asta nu isi poate lua o pisica si sa o numeasca cum vrea el?! Trebuie sa imi deie mie alt nume?
- Si tu imi poti da mie un nume Beauty ! -spune Sehun facandu-mi cu ochiul
- Beast. -spun eu si toata lumea incepe sa rada intr-un mod isteric. Cu exceptia lui Sehun bine inteles
- Chiar seman cu o bestie? -spune el cu o fata de catelus plouat
- Defapt semeni cu Jin din BTS. -spune Elyon. Si chiar avea dreptate, amandoi au fata perfecta. Nici-un defect.
- In regula baieti ne-a parut bine sa va cunoastem, dar trebuie sa plecam. -spun eu vreand sa plec insa Sehun se pune in fata mea.
- Vii deseara la petrecerea fetei alea? -ma intreaba el. Nici macar nu s-a obosit sa ii memorizeze numele, imi place.
- Ti-am spus deja ca nu sunt in relatii bune cu ea. -spun eu incruntata
- Uf, ce bine. Nici noi nu mergem. -spune Xiumin usurat
- De ce nu? -intreaba Elyon cu o expresie confuza
- Am fii mers daca ati fii mers si voi. Dar oricum nu vroiam sa mergem. -spune Tao usurat si el. Ne luam la revedere de la baieti dupa ce am stabilit o ora pentru a ne vedea in seara asta. Avand in vedere ca nici ei nu merg la petrecere, macar sa ne petrecem seara impreuna. Ne continuam durmul spre Jungkook peno caldura infernala, cand il vedem impreuna cu Jimin si Nam Joon stand la o masa si beand un suc. Ne-am dus catre ei salutandui nedand-ui atentie lui Nam Joon, el facand la fel.
- Multumesc pentru chei. -spun eu asezandu-ma impreuna cu Elyon langa ei la masa.
- Cum poti fii atat de neatenta? -ma intreaba Jimin amuzat
- Intreaba chestia asta de langa mine. Doar ea le-a scos din geanta cautandu-mi telefonul. -ma rastesc eu la ea in timp ce Jungkook si Jimin incep sa rada. Doar Nam Joon era pe telefonul lui butonand ca un nebun
- Ce faceti deseara? -intreaba Jungkook zambindu-mi eu intelegand la ce se refera.
- Nu ne ducem la petrecerea Ellei daca la asta te referi. - De indata ce am rostit aceasta fraza Nam Joon isi muta privirea surprinsa pe mine.
- Doar nu o sa stati singure ratand petrecerea ! Vin o gramada de trupe ! EXO, Block B, Beast...-spune Jungkook aproape tipand la mine enervat. Nam Joon incepe sa rada de reactia lui
CITEȘTI
Lost Lovers : Dreams (Vol I)
FanfictionKris si Elyon se pregatesc pentru debutul lor care in sfarsit se va realiza. Vor face parte dintr-o trupa alcatuita din 5 fete, unde Kris va fii liderul. Ele vor debuta cu o trupa BTS, insa multe intamplari neprevazute se vor prezenta in drumul lor...