INTERVIEW with Littles Liars!

364 21 0
                                    

Astăzi vom avea un Interview la revista "Grazia" pentru care voi avea și o ședință photo cu un băiat, însă nu știu sigur cine e. Eram toate emoționată, acesta fiind primul nostru interview, de care chiar aveam nevoie pentru ca fanii să ne cunoască mai bine.
Intrăm în birou și așteptăm reporterul.

- Dacă ne întreabă dacă avem prieten ce spunem? -întreabă Mira ceea ce ne șochează puțin pe toate pentru ca nu ne-am gândit la asta și nu știam ca Mira are iubit

- Ai prieten? -o întreabă Shera surprinsă și ea

- Păi... ieri nu am venit cu voi la magazin pentru că am ieșit cu J-hope. -spune ea și noi sărim toate de pe scaun

- Ommo! De ce nu ne-ai spus nimic?! Felicitări! -tipa Elyon și o ia în brațe, reactionam toate la fel

- Sincer cred că va trebuii să mințim. Noi cât și BTS au mulți fani, și nu e timpul să ne creem anti-fani. -spun eu gânditoare

- Cred că ai dreptate. E mai bine pentru toată lumea să mințim. -spune Mira fiind de acord cu cele spuse de mine.
Eu mă duc pe hol în căutarea unui pahar cu apă. Ii văd pe L și Ella împreună. Mă duc până în cafenea și cer 4 sticle cu apă, interview-ul va fii lung așa că ar fii bine să fim pregătite.

- Uuuu Kris!!! -tipa Ella, nu înțeleg de ce vrea să se dea mare în fața mea când știe foarte bine că nu o suport

- Hei. -spun eu indiferenta

- Ce faci aici singură? -ma întreabă cu o expresie malefica

- Nu sunt singură. Sunt cu fetele la un Interview. -spun eu încă indiferentă

- Am auzit că ieși cu Jeon Jungkook din BTS e adevărat? -ma întreabă ea ca și cum nu ar știi deja răspunsul, știam ce vroia să facă. Vroia să dea detalii despre relația mea pentru a-mi crea anti-fani.

- Aștept reporterul de ceva vreme și nu cred că ăla ești tu. -spun eu, plătesc și îmi iau sticlele de apă indreptandu-ma spre biroul unde avea să fie interview-ul.

~ L ~

Ce îngâmfată , cine se crede să vorbească așa? A avut și ea debut-ul și gata se crede prințesă. Nici nu înțeleg cum idioții ăștia de fani ai mei au făcut un fanclub pentru "cuplul nostru inexistent". Profilul ei încă nu a fost publicat deci nu prea o cunosc. Cred că va fii publicat odată cu interview-ul. Se spune că dă impresia de a fii o "bad girl" dar că defapt e chiar sensibilă. Sper că fanii nu au creat acel site doar pentru că eu sunt un bad boy și ea dă impresia de a fii o bad girl. E o diferență între a fii și a se preface.

~ Kris ~

Ajunsă în sală văd deja reporterul așezându-se. Îmi cer scuze pentru întârziere și pun sticlele pe masă.

Reporterul: Bună fetelor, e o onoare pentru mine să cunosc mai multe despre fetele care vor revoluționa generația actuală. -spune reporterul flatandu-ne
- Să începem. Care sunt pozițiile voastre în trupă.

- Eu sunt dansator principal, vizual, rapper și lider.

Elyon: -Eu sunt vocal principal și vizual.

Mira: -Eu sunt vocal secundar și dansatoare secundară de asemenea.

Shera: -Eu sunt rapper secundar și dansatoare secundară de asemenea.

Reporter: Ce personalități vă caracterizează cel mai mult?

Elyon: -Lumea mă crede blândă și timidă însă atunci când mă cunoști mai bine, mai bine fugi. -spune ea eu aprobând complet și ceilalți încep să râdă.

Lost Lovers : Dreams (Vol I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum