Our dream is now real!

388 30 0
                                    

Ma trezesc la 6:30 si spre surprinderea mea o vad pe Elyon deja gata de plecare. Acum trebuia sa ne ducem la repetitii pentru concert, deci repetam pe scena concertului. Imi iau o pereche de pantaloni scurti albi si o camasa alba cu diamante la guler, o pereche de sandale cu toc negre, un sacou alb si poseta neagra, imi prind parul intr-o coada sus si cobor scariile cu viteza luminii.

- Te mariti? -ma intreaba Elyon amuzata de tot albul pe care il purtam. Ea imi era opusul, purta o pereche de pantaloni scurti negrii, un maieu negru, o pereche de pantofi cu toc rosii, un sacou rosu si o poseta neagra.

- Normal, tu esti mirele. -spun asta si ne luam de maini pasiind pe usa de la intrare si incepem sa cantam melodia specifica nuntii. In fata casei ne asteptau baietii, Mira si Shera care radeau de noi.

- Ma inseli? -vine Jungkook si ma ia in brate dandu-mi un mic pupic pe frunte

- Ea m-a provocat oppa! -fac eu o fata de catelus aratand spre Elyon

- Ya! Ce fata rea doar cu mine ai voie sa canti melodia de nunta! -tipa Jimin la Elyon si o saruta. Doamne cat de draguti pot fii oamenii astia.
Plecam spre locul concertului, eu fiind plina de emotii.

- La ce ora incepe concertul? -intreb eu indiferenta, urmand ca fetele sa se rostogoleasca pe jos de ras.

- Tu cu singuranta nu vei castiga premiul "cel mai bun lider". -incearca Shera sa spuna prin rasete, Elyon incerca si ea sa spuna ceva insa nimeni nu intelegea nimic, asa ca incepem cu totii sa radem.

- Ya ! Nu e vina mea! -tip eu la ele urmand ca Jungkook sa ma ia in brate pentru a consola lipsa mea de informatii...

- Cred ca e la 18:00. -spune Mira intr-un sfarsit oprindu-se din ras.
Odata ajunse la locul concertului ni se dau indicatii de oamenii care lucrau acolo.

- Deci prima parte a concertului a fii destinata baietiilor si anume de la 18:00 la 20:00. Si a doua parte va fii a fetelor de la 20:00 la 22:00. Cine sunt liderii? -eu si Nam Joon iesim in fata asteptand indicatiile.

- In regula. Tu vei iesii primul pe scena pentru a multumii publicului pentru prezenta sa. Si tu domnisoara iti vei lua la revedere de la public in numele tuturor. -spune domnul privindu-ne atent. Retinem indicatiile lui, si incepem sa repetam. Baietii au repetat "Dope", "Danger", "Boy in luv", "I need u", "We are bullet proof", si "N.O". Noi la randul nostru am repetat "Sugar free", "Something", "Touch my body", "Give it to me", "I swer" si "Party".

- Cat e ceasul? -intreaba Jin vizibil emotionat

- 17:45. -spun eu luand o gura de apa, Jungkook vine catre mine si ma trage putin mai departe de ceilalti.

- Nu vreau sa fii stresata sau sa ai emotii. Te vei descurca bine pentru ca esti cea mai buna. Si publicul va va adora pe toate. -spune asta si ma saruta pe buze. Ceea ce m-a socat foarte tare, mai ales ca am stat asa 5 minute pentru ca nu m-a lasat sa ma indepartez. Pana la urma rupe sarutul si imi mai da un pupic pe nas, stie cat de mult imi place asta. Se duce la baieti si eu la fete pentru a ne imbraca cu costumele de scena. Avand in vedere ca vom incepe cu malodia "touch my body", urmata de "I swer" avem tinute normale de vara. Pentru melodia "I am the best" suntem toate imbracate excentric. Pentru "Something" suntem imbracate foarte sexy cu o fusta stramta lunga. Pentru "Give it to me" suntem imbracate elegant. Si pentru "Sugar free" suntem imbracate avand un stil "swag".
Imi scot telefonul cand vad un apel nepreluat de la mama.

- Alo? -spun eu putin emotionata, in momentul asta imi venea sa plang pentru ca mama nu era in tara sa ma stranga in brate inainte de cel mai important moment al vietii mele.

- Scumpo? Te-am sunat sa iti spunem ca eu si tatal tau va sustinem pe tine si pe Elyon si sa nu iti faci griji pentru ca urmarim concertul online. -ma surprinde faptul ca spune asta pentru ca nici macar nu stiam ca vom fii filmati.

Lost Lovers : Dreams (Vol I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum