It's better for you.

367 23 2
                                    

Astăzi este ziua concertului, peste o săptămână voi avea o ședință foto pentru o revista și în aceeași zi va trebuii să scoatem MV-ul de la "Crazy". Cobor scările în grabă Elyon, Mira și Shera fiind deja gata pentru a pleca la concert.

- Ya! Cine a mai auzit sa întârzii din cauza liderului. -spune Elyon, fiind mândră că odată în viața e gata mai repede ca mine.

- Să mergem! -spun eu în timp ce îmi pun telefonul în geantă și îmi iau sacoul pe mine

- Venim sa va vedem! -tipa V în timp ce aleargă spre noi, nu vede scaunul și se împiedica și cade. Încep să râd la cât de neîndemânatic este.
Ieșim cu toții pe ușă și ne îndreptăm spre limuzina închiriată de managerul nostru. Pe tot parcursul drumului nimeni nu a scos un cuvânt, noi fetele eram prea stresate și băieții... ei bine nu știu ce aveau.
Coborâm din limuzină și ne îndreptăm spre sala concertului. Când sa intram Jungkook mă lasă de mână.

- Ce s-a întâmplat? -îl întreb eu nedumerita

- Cu cine vei poza pentru revista aia? -ma întreabă el aparent stresat

- Nu știu, de ce? -îl întreb eu la fel de nedumerita

- Nu, nimic lasă. -spune el și ma ia din nou de mână. M-a lăsat într-o ceață imensă, arăta gelos, dar nici măcar nu știu dacă voi poza cu cineva sau dacă voi poza singură.

- Ommo! Am auzit ca, câteva trupe vor fii aici! -tipa Elyon și se îndreaptă spre mine și Jungkook

- Ce trupe? -întreabă Jungkook în timp ce îmi mângâie obrazul pentru a-mi mai calma puțin stresul.

- Beast, Exo și INFINITE și poate chiar Big Bang. EXO și Big Bang este de înțeles că vin, dar ce caută ceilalți aici?! -întreabă Elyon panicata ca și cum eu as știi.

- Si nu ați auzit cel mai ciudat lucru. Ella va fii și ea aici. -spune Mira și începem toate sa râdem. Era evident ca ea va venii cu L, nu putea rata șansa să ne vadă și sa ne arunce critici în fața. Ne ducem cu toții în culise și ne punem hainele de scenă. Deja puteam auzii țipetele faniilor, am făcut impresie chiar bună publicului și fanii și-au făcut repede apariția.

- Arata-le ce poți! -îmi spune Jungkook și îmi dă un sărut pe frunte. Fug repede pe scena împreună cu fetele și începem cu melodia "Suga free". Luam o pauza de 10 minute pana la ultima parte a concertului. Fug repede spre Jungkook și îl iau în brațe.

- Oppa cum a fost? -spun eu și sar în brațele lui, nu am observat ca el vorbea deja cu un băiat.

- Ce întrebare! Orice ai face ești perfectă în orice circumstanțe! -spune el și mă sărută pe frunte. Mă uit mai atent la băiatul cu, care vorbea și era Junhyung din Beast, înseamnă că toată trupa era aici. Încerc sa ma îndepărtez ușor, simțind cum emoțiile devin tot mai mari, dar Jungkook mă prinde de mână.

- Ce crezi despre performanța Littles Liars? -îl întreabă Jungkook pe Junhyung

- Cred că debutul vostru e unul foarte bun, până și Hyunseung a spus asta și el e cam dificil. -spune Junhyung arătând spre Hyunseung care era cu Hyuna. Îi mulțumesc pentru compliment și ma duc să iau o sticlă de apa, când dau peste Sehun și Wu Fan. Încerc să-i ignor dar Tao aleargă spre mine.

- Ommo! A fost așa tare! -spune el și ne ia în brațe pe mine și pe Elyon. Știam că vrea el ceva, în general e așa entuziasmat doar când este în profitul și interesul lui.

- Ce vrei? -îl întreabă Elyon amuzata. În momentul următor ne ia de mână și ne duce în fața lui Sehun.

- Voi trebuie să vă impăcați, niciunul dintre voi nu e bine fără celalalt. -spune Tao în timp ce eu evit contactul vizual cu Sehun și îl caut pe Jungkook cu privirea.

Lost Lovers : Dreams (Vol I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum