Bye Bye Ella !

440 31 0
                                    

Ma trezesc la ora...15:30??? Cum de e asa de tarziu? De ce am dormit atat de mult si mai ales de ce nu m-a trezit nimeni?! Azi avem antrenament ! Cobor repede jos in cautarea telefonului, urc sus inapoi si spre surprinderea mea Elyon nu era acasa. Deci, fata asta e asa imposibila !!!
Caut repede numarul ei si o sun, vai de ea daca nu imi raspunde dupa ce m-a lasat cu ochii in soare.

- Yaaa ! Abea acum te-ai trezit? Si tot eu sunt aia care doarme incontinu ha? -spune ea , auzindu-se rasete pe fundal

- Cu cine esti?! De ce m-ai lasat sa dorm atat?! Ai uitat ca in seara asta ne vedem cu managerul? -intreb eu disperata tipand in toata casa

- Da da ! Suntem cu baietii de la BEAST, EXO ni i-au prezentat. Vroiam sa vin dupa tine , dar ne-am luat cu vorba si na.. -spune ea putin speriata insa incercand sa fie puternica.

- Deci mamaaa !!! Cum indraznesti chestie mica ce esti?! Unde sunteti?! -tip eu din nou, cred ca i-am spart timpanele

- Suntem la agentie! -tipa si ea la mine. Inchid telefonul si ma decid sa merg si eu putin mai tarziu, se pare ca am ceva mesaje de la fete care incearca sa ma contacteze de ceva vreme, si unul de la Sehun care mi l-a trimis chiar acum.
" Vin dupa tine." Mi-a scris asta scurt si la obiect, asa ca il sun pentru a-i spune ca voi venii mai tarziu.

- N-ai primit mesajul ?! Vin dupa tine si mergem acum. -spune el parca nervos

- Yaa ! Nu ai dreptul sa-mi vorbesti asa! -tip eu la el, asteptand sa se scuze

- Da da imbraca-te inloc sa pierzi timpul degeaba. -spune el urmand sa imi inchida telefonul in nas. Asta chiar e buna ! Urasc sa mi se inchida telefonul in nas ! Totusi ma duc in camera luandu-mi pe mine o pereche de pantaloni scurti rosii si un tricou alb, cu o poseta tip plic si niste pantofi cu toc. In mai putin de 5 minute aud cum suna la usa, omul asta s-a teleportat pana aici?

- Esti frumoasa ca deobicei. -spune el cu un aer arogant, ceea ce chiar nu ii sta in fire, deobicei ma trateaza ca pe o printesa, si asta imi place la el. Nu vreau sa se transforme intr-un Nam Joon junior.

- Nu-mi mai vorbi asa! -ii spun eu mai serioasa ca niciodata. El prinzandu-mi incheietura mainii si punandu-si mana pe obrazul meu. Se apropie usor de fata mea incepand sa imi mangaie nasul cu al lui, dupa care imi da un pupic mic pe el. Ma asteptam sa se indeparteze de mine ca deobicei, insa buzele lui coboare incet si le saruta pe ale mele. Le apasa foarte incet si pasional, intr-o fractiune de secunda , buzele lui coboara pe gatul meu si incep imi faca pielea sa vibreze. Imi saruta incet fiecare particica, in unele parti umezind incet pentru a imi da cat mai multi fiori. Respiratia mea incepe sa devina din ce in ce mai rara, el observa asta si pare satisfacut. Din fericire Elyon ma suna ceea ce ma salveaza.

- Haideti odata ! -tipa ea la mine urmand sa inchida telefonul. Doamne ce urasc cand face asta.

- Sa mergem. -ii spun eu lui Sehun tragandu-l de mana afara din casa, prefacandu-ma ca nimic nu s-a intamplat.

- In acea seara am spus ca nu as face nimic fara aprobarea ta. Acum nu m-ai refuzat, asa ca o iau ca pe o aprobare. -spune el tragandu-ma dupa el. Asta chiar ma doare... ma raneste moral. Are dreptate, corpul meu nu se putea misca din cauza placerii pe care el mi-o acorda.

- Sehun am 16 ani...- spun eu incercand sa gasesc un motiv pentru a-i stinge flacara

- Si? Nu vad nicio problema. Nu iti face griji nimeni nu va stii nimic. Eu mereu vo-i fii acelasi Sehun protector si tu aceeasi Beauty protejata. -spune el cu un zambet calm dar pervers in acelasi timp. Ajungem la agentie unde ii vad pe cei de la BEAST surprinsi sa ne vada.

- Yaa n-am mai vazut asa ceva! Am crezut ca v-ati pierdut ! -tipa Elyon si Shera la noi

- Nu mai tipati ! Defapt asta e doar vina voastra ! Cum indrazniti sa va lasati liderul in timp ce voi mergeti sa va ditrati?! -tip eu la ele la randul meu

Lost Lovers : Dreams (Vol I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum