- Am emotiiiii !!!! -tip eu oprindu-ma din a repeta coregrafia pentru o secunda
- Yaaa ! Repeta atunci. -nu am crezut ca o voi aude pe Elyon spunandu-mi sa repet vreodata. Cazul meu chiar era grav
- Te doare glezna? -ma intreaba Shera ingrijorata
- Nu ! Maine e debutul ! Sunt singura careia ii e frica sa cada de pe scena?! -concertul nostru va fii organizat in doua parti . Prima parte BTS si a doua noi.
- Ommo ! Ai dreptate daca cad in fata lui Jimin? -tipa Elyon punandu-si mainiile in cap. Vorbind de baieti nu i-am mai vazut de la accidentul meu cu glezna. Cu Jungkook am vorbit doar prin mesaje nici macar la telefon, eram prea ocupati cu repetitiile, si mai nou avea si un shooting photo de facut saptamana asta. Nu am avut niciodata atatea emotii.
- Daca dau cu capul de vreun stalp?! -tipa Mira stiind cat de neatenta si lunatica e
- Yaa ! Calmativa, daca tot va ganditi la asta, chiar asa se va intampla. -la cele spuse de Shera incepem toate sa tipam! Daca avea dreptate si pentru ca ne tot gandim la asta o sa o dam in bara cu debutul.
- Nu mai tipati totul va fii bine! -tipa Jimin venind in sala de antrenament impreuna cu baietii
- Ba nu va fii o sa mor !! -se smiorcaie Elyon, Jimin vine la ea si ii da o imbratisare prieteneasca.
- Baieti parul vostru e asa cool !! -tipa Mira in urechiile lor. Asa e, decand si-au schimbat coafura. Nu i-am vazut in realitate de atunci doar in poze. Imi tot plimb ochii pe baieti , realizand ca Mira are dreptate, dar si ca Jungkook lipseste.
- Unde e Jungkook? -intreb eu cautandu-mi telefonul in geanta si gelul anti-bacterian.
- Oh cred ca e la dusuri daca vrei sa-i faci o vizita. -spune Suga dandu-mi cu pumnul in umar urmand ca toti sa rada.
- Oppa nu imi place cand faci asta! -ma plang eu, el imi pune mana pe cap si il mangaie ca si cum as fii un copil mic, ce umilitor poate fii baiatul asta..
Imi mut ochii spre usa de la intrare si il vad pe Jungkook cum rade de noi.- Ya ! Suga nu-ti permit! -tipa Jungkook la Suga amuzant, Suga speriandu-se si luandu-si imediat mana de pe mine, urmand ca ceilalti sa rada
- Krikri ! Mi-a fost asa de dor de tine! -sare Jungkook pe mine si ma ia pe sus. Oh el chiar e puternic se comporta ca si cum eram o papusa de portelan
- Krikri? Asta imi aduce aminte de ceva..-spune Elyon privindu-ma diabolic in ochi, eu neintelegand nimic.
- Haideti sa luam niste cappucino si sa ne intoarcem aici, am nevoie de o pauza ! -tipa Shera sarind in sus, suntem de acord pentru a lua o pauza si eu si Jungkook o luam inainte ceilalti razand si tipand in spatele nostru, nu vroiam sa fim vazuti cu ei.
- Te mai doare glezna? -ma intreaba Jungkook ingrijorat
- Nu, sunt bine...oppa daca ma voi incurca maine? -intreb eu lasand privirea in jos. El ma ia de mana si ma apuca de barbie.
- Ce intrebare stupida. Esti cea mai buna dansatoare din lume! Si rapp-ul tau e perfect ! Suga, J-hope si Nam Joon ar trebuii sa ia lectii de la tine. -spune Jungkook cu un zambet larg si ma face sa rad cu ultima parte. Ajungem la cafeneaua mea preferata si comandam un cappucino cand observ ca Elyon si Jimin nu sunt aici...nu spun nimic doar zambesc prostesc.
~ Elyon ~
Eu si Jimin ne-am oprit putin pentru a citi un afis cu un spectacol, cu o trupa care chiar vroiam sa o vedem si ne-am pierdut de ceilalti.
- Si ai emotii pentru maine? -ma intreaba Jimin zambitor
- Putin..cea care chiar trebuie calmata e Kris! -spun eu amuzata incercand sa imi folosesc sarmul zambetului
CITEȘTI
Lost Lovers : Dreams (Vol I)
FanfictionKris si Elyon se pregatesc pentru debutul lor care in sfarsit se va realiza. Vor face parte dintr-o trupa alcatuita din 5 fete, unde Kris va fii liderul. Ele vor debuta cu o trupa BTS, insa multe intamplari neprevazute se vor prezenta in drumul lor...