- Te rog, pleacă! -tip deodata asta
- Să plec de acasă sau din viața ta? -ma întreabă apropiindu-se de mine
- Esti cu mult mai in vârstă decât mine, de ce nu poate să fie totul ca înainte? -îl întreb și ma dau încet în spate în timp ce el se apropie din nou de mine
- Iubirea nu are număr. Te las în pace, știu că la mine vei veni. -spune și-mi mângâie ușor obrazul, râde pentru că tremur de frică. Ma întorc în casă, speriată chiar terorizata și o văd pe Elyon ganditoare pe canapea, în toiul nopții...
-Ce se întâmplă? -o întreb iar ea tresare speriată
- Ya! Tu de unde mai vi?! Te-ai strecurat sub pat?! -tipa, cu posibilitatea de ai trezii pe ceilalți,car ca deobicei nu-i pasă
- Am fost să iau o gură de aer. -spun și mă așez lângă ea, gânditoare și eu
- Iarna? În toiul nopții? Ma rog, ma gândeam, și ști ca e greu sa gândești noaptea...-spune ca deobicei ocolind subiectul
- Ai de gând să vorbești? -o întreb plictisită
- Dacă moș crăciun nu există...trebuie să cumpărăm cadouri pentru nouă oameni?! -spune și rămân stana de piatră. Am uitat complet.
- Mâine, adică azi, ne trezim la șase și mergem în viteză la Mall. De ce nu mi-ai zis mai devreme?! -tip la ea, și cu siguranță trezite de țipetele noastre, Shera și Mira se îndreaptă către noi adormite.
- Ya! Ce se întâmplă aici?! -țipă Shera și se aruncă pe canapea
- Nu există moș Crăciun. -spun fixand-o pe Elyon
- Trist. -spune și își îndeasă capul în pernă
- Ști ce e și mai trist? Că trebuie noi să le luăm cadouri băieților. -spun si Mira și Shera sar ca arse. Stabilim sa ne trezim toate la ora 5:00 și sa ne strecuram afară. Intru încet în dormitor, făcând cei mai discreți pași pe care i-am făcut vreodată și ma întind lângă Jungkook, care mă ia în brațe, deci era treaz.
- Ce-i cu gălăgia aia de la parter? -mormăie și cască în același timp
- Nu-i nicio gălăgie ai visat. -spun, dar înainte să-mi dau seama el sforăia deja. Îmi pun ceasul să sune la 4:30 și încerc sa nu mai risipesc noaptea stând cu ochii deschiși.
Înainte să-mi dau seama ceasul ma trezește brutal. Îl opresc repede pentru a nu-l trezii pe Jungkook. Ma îmbrac cat de gros posibil și ies pe ușa camerei.- Să mergem. -le spun fetelor și ieșim din casă discret. Ne îndreptăm spre Mall și intru într-un magazin cu plovere. Dau peste unul cu cerbi, în tema Crăciunului și îl iau imediat pentru J-hope el le avea cu astea. Ma mai uit prin magazin și văd cea mai ciudată pijama cu extratereștrii deghizați în moș Crăciun, nici nu stau pe gânduri și o iau pentru V. Ies din magazin, acum fiind singură, se pare că ne-am împrăștiat toate, primesc un mesaj de la mira care spune să ne întâlnim la 9:00 în fața unei cafenele. Intru într-un magazin de ochelari de firmă și îi iau o pereche lui Nam Joon și una lui Suga. Mă opresc în fața unui magazin de pijamale, și mă întreb de ce să fie V singurul cu o pijama cool și nu și Jin. Așa că îi iau o pijama pufoasă roz. Lui Jimin îi iau o colecție de șepci, și mă opresc la un magazin de ceasuri. Stau cel puțin o oră acolo și aleg in sfarsit un ceas de la Diesel. O sun pe Mira pentru a-i spune că am terminat chiar repede.
- Ya! Atunci vin-o și ajută-ne. -spune și îmi trag o palma peste fața, lor nu le-am luat nimic. Le spun ca am uitat ceva și ma grăbesc spre alte magazine. Lui Elyon îi iau un colier, care se împarte în jumătate, deci sper că are degand să-mi dea mie jumătate cealaltă. Și îi iau cel mai scump lucru pe care l-am luat vreodată, un telefon. Avea mare nevoie știind că și l-a scăpat în toaletă și nu mai merge. Lui Mira îi iau o rochie elegantă roșie. Și lui Shera îi iau ceva ce-si dorește demult, o chitară electrică. Nu mai am niciun ban în portofel, dar a meritat. Pentru a nu ma face remarcată le-am spus să-mi livreze chitara acasă direct și le-am sunat pe fete pentru că mai aveam nevoie de timp. Fug repede spre casă, norocul meu era că băieții dormeau toți. Am ascuns toate cadourile în debaraua de la subsol și am așteptat 10 minute pentru a-mi livra chitara. Fug cu viteza luminii înapoi la Mall și mă întâlnesc cu fetele în față.
CITEȘTI
Lost Lovers : Dreams (Vol I)
FanfictionKris si Elyon se pregatesc pentru debutul lor care in sfarsit se va realiza. Vor face parte dintr-o trupa alcatuita din 5 fete, unde Kris va fii liderul. Ele vor debuta cu o trupa BTS, insa multe intamplari neprevazute se vor prezenta in drumul lor...