Who are they?

454 31 1
                                    

Ma trezesc intr-o pozitie ciudata pe canapea, cu Tao in dreapta mea stand intins si uitandu-se la tavan. Nu il trezesc din visatul lui cu ochi deschisi si ma uit imprejur. Sehun era asezat pe jos cu capul pe masa langa o sticla de vin si Xiumin era si el pe jos intins pe burta. Ma ridic asezandu-ma in fund si ma duc in bucatarie pentru a lua un pahar de apa, unde o vad pe Elyon facand un ceai cald...in toiul verii, tipic ei.

- Esti ciudata. -spun eu cautand un pahar in dulap

- Sunt doar special de unica. -spune ea mandra

- Ce s-a intamplat azi-noapte? -intraba ea obosita

- Crezi ca imi amintesc? -spun eu incruntadu-ma, incercand sa imi aduc aminte ceva din ce s-a intamplat, insa nimic. Ma uit la Elyon putin ingrijorata pentru ca asta a fost prima data cand am baut, si mai eram si cu 3 baieti. Il vad pe Sehun cum intra in bucatarie cautand niste lapte in frigider si asezandu-se langa noi. Niciununul dintre noi nu scoate niciun cuvant, Elyon si cu mine ne gandeam ca poate Sehun isi aminteste pentru ca era voarte ganditor.

- Ce s-a intamplat aseara? -ne intraba el, spulberandu-ne toate sperantele

- Nu stim. -spune Elyon ganditoare si ea. Eram cam speriati pentru ca ne era frica sa nu fi facut prostii...

- Stati ! Tao nu a baut mai mult de 2 beri nu? Poate isi aminteste. -spun eu ridicandu-ma de pe scaun fericita

- Beauty Tao doarme. -spune el ca si cum ar vrea sa evitam sa mai vorbim despre asta. Fara sa il bag in seama ies din bucatarie si ma indrept spre Tao care era treaz.

- Sti ce s-a intamplat aseara? -spun eu direct el incepand sa rada asa de tare incat l-a trezit pe Xiumin

- A fost atat de amuzant, am crezut ca mor. -spune el continuand sa rada. Sehun si Elyon vin si ei spre noi speriati . Ne aezam toti langa Tao asteptand explicatiile ca niste copii mici.

- Xiumin se certa cu televizorul ca nu-i placea emisiunea. Elyon plangea pentru ca era intuneric afara. Si Sehun si Kris se certau care dintre ei seamana mai mult cu Miranda Kerr. -spune Tao cu lacrimi in ochi de la atata ras.

- Imposibil !!! Eu nu plang ! -spune Elyon punandu-si mainiile in piept

- Si eu nu ma uit la televizor...-incearca Xiumin sa gaseasca o scuza insa nu ii merge

- E evident ca eu seman cu Miranda Kerr. -spun eu tipand in toata casa

- Sunt de acord cu Beauty. Eu deaseara nu eram eu. -spune Sehun, asta da fraza profunda...

- Sa nu se mai intample -tip eu la el amuzata

- Da Beauty ! -tipa si el la randul lui punandu-se in pozitie de soldat, toata lumea incepe sa rada. Insa e ceva ce ma face confuza...Sehun isi mai aminteste de ceea ce s-a intamplat inainte sa ne imbatam, in baie...? Nu ii pun intrebarea avand in vedere ca erau si Elyon si ceilalti cu noi, si chiar nu vroiam sa deschid subiectul. Ma uit la ceas si vad ca e deja ora 9:00. Si noi trebuie sa fim la repetitii la 9:30. Ne luam la revedere de la baieti, care aveau si ei treaba astazi.
Sehun imi da un pupic pe frunte soptindu-mi la ureche " nu am uitat Beauty " iar eu raman total socata. Speram sa fii uitat sau macar sa nu mai aduca vorba. Eu nu simt nimic pentru el, ma simt ca o sora mai mica pentru el si asa trebuie sa fie. Ii vorbesc lui Elyon despre ce s-a intamplat, iar ea incepe sa tipe la mine.

- Esti nebuna? Are 21 de ani! Si cu Jungkook cum ramane?! Nu poti avea o relatie inaintea mea pentru ca sunt mai mare ca tine !!! -tipa ea la mine. Eram constienta ca are 21 de ani, iar eu 16, si chiar simt ceva pentru Jungkook, pentru Sehun nu simt nimic si daca ar fii ceva, ar fii doar atractie fizica.

Lost Lovers : Dreams (Vol I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum