In ultimul timp eram toti foarte ocupati. Nu mai eram asa uniti, dar starea asta de nostalgie nu avea sa dureze mult pentru ca am fost cu totii invocati de managerii nostrii maine. Au trecut 2 saptamani de la debutul nostru si o saptamana de cand nu i-am mai vazut pe Jungkook sau pe Ji Yong. Ji Yong era asa diferit, aveam senzatia ca era oarecum dezamagit de mine si de Elyon. De parca asta nu era deajuns am aflat de curand, ceea ce a facut Kim Hyun Joong. A lasat o femeie insarcinata de 2 ori, a batut-o si a inselat-o de mai multe ori. El este actorul meu preferat si ma simt extrem de rau din cauza lui. Ma simt tradata, chiar daca nu aveam vreo legatura cu el, imaginea lui meru a fost asa matura, mai ales in k-drama Playfull Kiss. Au trecut 5 ani de atunci si inteleg ca oamenii qe schimba in 5 ani, dar ma simt distrusa de noul Kim Hyun Joong.
Era ora 02:00, am coborat jos pentru ca nu puteam dormii. Asa ca mi-am luat tableta in mana si am inceput sa fac activitatea care ma relaxeaza cel mai tare, shopping. Fara sa vreau am ajuns pe youtube uitandu-ma la MV-ul nostru "Something" si mi-am dat seama ca, conceptul nostru era sexy. Nu imi placea foarte mult aceasta idee, dar nici nu ma deranja. Am gasit un video cu "o poveste de iubire" intre Jungkook si IU, facuta de un fan... Asta mi-a zdrobit inima pentru ca arata asa real chiar daca nu era. Trec peste si gasesc inca un "cuplu fals" in care eram eu si L din INFINITE. Erau o gramada de imagini si mai ales un site creat special pentru cuplul nostru fals. Asta ma deranjeaza la fani, inventeaza povesti improbabiile, avand in vedere ca nu am vorbit niciodata cu L, i-am multumit doar pentru ca a venit la debut-ul nostru. Si asta era chiar un cuplu imposibil. Am stins tableta pentru ca ma oprea din a ma duce la culcare.
Urc scariile si trec pe langa camera cu Elyon, pe care o aud vorbin in somn.- Mnuu, planu meu de cucerire a lumii e distrus. Baka Kris baka! -mormaia eu abea intelegand. Si in somn ma insulta fata asta. Ma duc in camera mea si astept sa rasara soarele.
~ Ji Yong ~
Nu imi place asta, nu imi place deloc. De ce trebuie o fata atat de inocenta sa aiba un concept asa sexy si sa isi vopseasca parul roscat? Imi placea Kris cea copilaroasa si pura. Aceasta Kris este asa matura si parca imi semana asa de mult. Mai trebuie doar sa fumeze si vom fii numiti "gemenii roscati". Inainte se imbraca copilareste, roz peste tot. Acum se imbraca matur si formal ca o femeie de 20 de ani si ea are 17...cred. Nu pot fii apropiat in reltii amicale cu ea...pentru ca aceasta Kris ma atrage.
Da, aceasta Kris este Kris pe care am vrut-o mereu. Sunt mare pentru ea si voi face tot posibilul in a ma comporta ca un frate pentru ea, fratele perfect pe care si-l doreste, dar nu-l are.~ Kris ~
- Ya ! Elyon grabeste-te, iar vom intarzia! -tip eu la Elyon care era in baie de o ora.
- Ha?! Cat e ceasul? -spune ea parca fara nicio problema
- Asculta-ma daca nu esti gata in 2 minute plec la agentie fara tine! Si stii foarte bine ca mereu cand vii singura te pierzi! -tip eu la ea nervoasa. Cobor scariile neasteptand un raspuns in schimb. Imi scot carnetul secret de cantece si incep sa scriu o melodie pentru trupa "Crazy", care chiar cred ca va fii un succes.
In sfarsit o vad pe Elyon coborand si ea scariile imbracata normal. Fata asta a stat o ora in baie ca sa-si prinda parul in coada?! Evit sa deschid gura pentru ca va iesi o cearta, una mare. Iesim din casa, placand spre agentie, niciuna dintre noi nu scoate un zgomot. Amandoua eram traumatizate de situatia lui Kim Hyun Joong. Eram mare fane si acum chiar nu era timpul sa vorbim pentru ca nu simteam forta de a vorbii.
Ajunse in agentie ii vedem pe BTS, se pare ca Shera si Mira nu au ajuns inca.- Hei ce se intampla? -intreaba J-hope vazandu-ne fetele de inmormantare. Noi evitam sa raspundem chiar ne simteam cu moralul la pamant.
- Fetelor sunteti bine?! -tipa Mira si alearga spre noi, ea stiind ca noi aveam un respect imens pentru Kim Hyun Joong.
CITEȘTI
Lost Lovers : Dreams (Vol I)
FanficKris si Elyon se pregatesc pentru debutul lor care in sfarsit se va realiza. Vor face parte dintr-o trupa alcatuita din 5 fete, unde Kris va fii liderul. Ele vor debuta cu o trupa BTS, insa multe intamplari neprevazute se vor prezenta in drumul lor...