Its hard to believe #5

174 6 2
                                    

p.o.v. marieke

sinds mijn verjaardag kijkt iedereen me aan op school, niet om me uit te lachem maar om echt naar me te willen kijken; de jongens fluiten en de meiden wilde dat ze op me lijkte.

De volgende dag ging ik naar school en net als sinds mijn verjaardag zie ik iedereen kijken en lach in mezelf, ik loop naar m'n kluisje en pak de boeken die ik nodig heb en loop zodra de bel gaat naar de les.

Elise komt weer is te laat de les in en zodra ze mij ziet zitten wordt ze pis link. Midden in de les vraagt Elise aan me of ze mijn typex mag lenen ik vertrouw het niet maar geef hem toch en mee dat ik hem geef denk ik shit had ik het maar niet gedaan, en mijn vermoedens klopte want ze deed het potje open en liet het 'perongeluk' vallen waardoor heel mijn kleren wit waren en ik gillend opsprong.

De leraar kijkt ons raar aan tot hij ziet wat er zojuist gebeurt is zijn gezicht loopt rood aan en ik ren naar de wc om alles van me af te wassen! 'wat een bitch' zeg ik tegen mezelf. Ik loop de wc uit om terug naar de les te gaan en bots tegen Bart. Ik kijk omhoog en mijn adem stokt in mijn keel mijn hart stopt met kloppen en zeg snel sorry en loop (lees- ren) terug naar de les met een rood gezicht. In de les krijgt Elise een preek van hier tot Tokyo. Als ik binnen kom kijkt iedereen me aan. Ik doe of dat het me niks doet en ga zitten de rest van de lessen heb ik me maar ziek gemeld ik wilde niet meer gezien worden en ik was ook echt ziek geworden.

p.o.v. Elise

De bel gaat en ik doe extra langzaam ik loop de klas binnen en zie die trut zitten alle jongens zitten om haar heen te kwijlen en ze heeft het niet eens door, ik voel iets van binnen en herken het gevoel niet zoiets heb ik nog nooit gevoeld in mijn hele leven niet ik wordt boos en moet iets doen. Midden in de les krijg ik een idee en een paar minuten later zodra de leraar ons aan het werk zet en iedereen volop aan het schrijven is vraag ik zo normaal mogelijk typex aan marieke ik zie dat ze twijfelt en blijf maar met mijn hand op haar tafel leunen en wacht tot ze me eindelijk de typex geeft, ik maak hem open en laat hem vallen boven haar kleren zodat die helemaal wit zijn en onder de typex zitten ik zeg dat het me spijt en heb een lach om me gezicht die ik er niet af kan halen, ze gilt mwahahahaha ze gilt!! ze rent weg en de leraar wordt boos op me maar dat maakt me niet uit want mijn plan is gelukt.

p.o.v. Bart

ik vraag aan meneer glas of ik naar de wc mag en hij zegt okee ga maar jonge, ik sta op en loop naar de deur ik sjok door de gangen van de school naar de wc's. Zodra ik daar aan kom wordt ik omver gelopen door een pracht van een meid (mariek) ze staat snel op want ze was boven op me beland haar gezicht loopt rood aan ze zegt snel sorry en nog voordat ik wat kon zeggen liep (lees- rende) ze terug naar haar lokaal ik loop de wc in en spoel mijn gezicht met water en zie dat ik zelf ook helemaal rood aangelopen ben.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- dit was dan alweer hoofdstuk 5 ik hoop dat jullie een beetje kunnen genieten van mijn verhalen! comments zijn altijd welkom vooral als jullie vinden dat ik dingen kan veranderen

xxxxxxx love you

its hard to believeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu