p.o.v. Marieke
De rest van de lessen waren waardeloos iedereen keek me aan en in de pauze heb ik op de wc gezeten; ik wilde niet nog meer vernederd worden dan dat ik al was. Ik zat met m'n benen opgetrokken op de wc toen ik mensen binnen hoorden komen. De stemmen herkende ik uit duizenden! ELISE en haar ARIANNA, ik hield mijn adem in en luisterde geluidloos naar het gesprek.
Elise: ik zweer het je ze keek hem echt te dromerig aan alsof ze verliefd op hem is ofzo.
Arianna: hahahaha al was dat zo dan zou bart haar nog niet leuk vinden! hij vindt jou leuk!! Dat moet je onthouden meisie.
Elise: ja ze mocht willen dat hij haar leuk vind!
Arianna: ze is zo dom, sullig, lang en lelijk en ze doet de hele tijd domme dingen en ach ja ze kan toch geen een jonge krijgen hahaha.
Ik hoor ze nog even lachen en dan h!oor ik ze weg lopen en sterft het geluid van gelach en gepraat langzaam weg ik begin te snikken.
De bel gaat en ik blijf nog even zitten en dan sta ik op nog maar 1 les te gaan en dan kan ik eindelijk naar huis of ik kan me ziek melden na even treuselen besluit ik toch maar naar de les te gaan ik sjok de trappen op en kom in de les en ga op mijn plaats zitten terwijl iedereen mij aankijkt. Met mijn hoofd naar benden pak ik mijn boeken en wacht tot de langste 50 minuten van mijn leven voorbij zijn.
p.o.v. Bart
Na wat er gebeurt is met Marieke heb ik niet meer met Elise gepraat en heb ik Marieke niet meer gezien niet in de gangen en niet in de pauzes. De bel gaat en ik ga naar de les morgen weer een dag nieuwe rondes nieuwe kansen.
De leraar begint te praten en ik zak weg in mijn gedachten tot de leraar zegt dat we over 2 weken een proefwerk hebben! Ik heb nog nooit voor dit vak geleerd of er überhaupt naar gekeken want hij controleerde het huiswerk toch nooit! F*ck
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sommige dingen zijn een beetje veranderd dus hoop dat jullie het niet erg vinden en wel willen lezen
heee mensjes dit is alweer het 3de hoofdstuk ik hoop dat jullie het leuk vinden comments altijd welkom xxxxxxxxxx love you
JE LEEST
its hard to believe
Romanceits hard to believe Marieke die is smoorverliefd op bart jammer genoeg heeft hij een vriendin en ziet marieke niet staan, aan gezien ze niet heel erg populair is op school maar na haar 16de verjaardag ziet iedereen haar in een keer staan en dat vin...