Its hard to believe #8

146 3 2
                                    

Marieke p.o.v.

-Ik loop de school binnen en loop naar mijn kluisje ik kijk naar links en zie daar Bente zoenend met Bart, ik wil mijn blik afwenden maar mijn ogen blijven maar naar ze kijken alsof ze niks anders meer kunnen doen, ik wil weg rennen maar mijn voeten staan als aan de grond genageld vast.

Max komt de hoek om alsof ik niet besta loopt hij langs me en loopt naar Bente, Max trekt Bart weg en begint Bente nou te zoenen ik wil gillen maar er komt geen geluid uit mijn keel, ik wil huilen maar mijn tranen zitten verstopt, ik wil rennen maar het lijkt wel of er loot in mijn schoenen zit. Dan begin ik te rennen ik ren een zwart gat in en gil maar niemand komt me helpen.-

Drijf nat en badend in het zweet wordt ik wakker ik ga recht op zitten en kijk om me heen mijn hoofd doet ontzettend veel pijn, alles is wit helemaal wit ik kijk naar mijn arm waar allemaal slangetjes in zitten ik gil en iedereen schrikt wakker en op en komt meteen naar me toe lopen, ik kijk om me heen en zie Bente en mijn vader beide met veel bezorgdheid in hun ogen en dan zegt Bente:

' je was aan het gillen in je slaap en er kwamen allemaal dokters en verpleegsters om je wakker te maken maar je bleef maar schreeuwen en huilen en niemand kreeg je wakker.' ik kijk haar aan of ze gek is.

Opeens komt er iemand achter haar vandaan ik had het nooit kunnen dromen of denken maar het was waar het was Bart alleen zonder Elise, het zag er een beetje anders uit hij zag er ook anders uit veel meer bevrijd ofzo. Hij had een beetje rode wangen en rode ogen waarschijnlijk omdat hij gehuild had, wacht waarom zou hij huilen om mij?! Er malen duizenden vragen door mijn hoofd, maar hetgene dat hij doet is dat hij naar de stoel loopt die naast het bed staat en gaat erop zitten. Hij kijkt naar de grond ik gebaar naar mijn vader en Bente dat ze weg moeten gaan, ze begrijpen mijn jullie-moeten-weggaan-want-dit-is-belangrijk gebaar gelukkig.Ik kijk naar Bart die nog steeds naar de grond kijkt, ik kijk weg maar dan pakt hij mijn hand en ik zie dat er een traan over zijn wang rolt. Met mijn andere hand veeg ik de traan weg, nu moet hij me wel aankijken. Dan vraag ik maar 'wat is er waarom huil je je hebt toch niks gedaan?' Nadat ik dat had gezegd brak hij echt.

Bart p.o.v.

Ik pakte haar hand en terwijl ik dat doe rolt er een traan over mijn wang met haar andere hand veegde ze de traan weg nu moest ik haar wel aankijken. Ze vroeg aan me 'wat is er waarom huil je je hebt toch niks gedaan?' Ik stond op het punt om te breken. Ik brak voor het oog van het meisje waar ik de laatste tijd veel voor gevoeld had. Ik kneep in haar hand en zag dat ze veel pijn had toen zei ik maar dat ze moest gaan slapen omdat ze een hersenschudding op had gelopen. Maar in haar ogen zag ik dat ze niet wilde dat ik weg ging dus bleef ik zitten tot ze zelf in een diepe slaap valt ik blijf daarna nog even zitten om te zien hoe mooi ze is in haar slaap ik sta op en druk een kusje op haar voorhoofd, haar ogen gaan open en zie liefde en hoop ik glimlach naar d'r haar wangen worden rood ik moet lachen. Ze pakt mijn hand en vraagt of ik op bed bij d'r kom zitten dat hoefde ze geen 2 x te vragen, ik deed mijn schoenen uit en ging bij d'r op bed zitten. Zelf ging ze ook recht op zitten. 'Waarom ben je hier eigenlijk' vroeg ze zodat je het haast niet verstond. Ik denk even na over wat ik zal zeggen en zeg dan uiteindelijk ' ik hoorde op school allemaal sirenes enzo en toen zag ik jou liggen op de brandcare helemaal wit weggetrokken iedereen stond om je heen te huilen en Bente stond naast je en keek me vol wanhoop aan en vroeg of ik mee ging aangezien je van mij wegrende voelde ik me ontzettend schuldig en ben ik mee gegaan ik je vader en Bente hebben hier 3 nachten geslapen. We konden je niet alleen laten zeker ik niet' Marieke kijkt me vol ongeloof aan. Ze knippert met haar mooie grote wimpers waardoor haar grote bruine ogen perfect uitkomen en dan nog dat mooie bruine haar en die lippen zo mooi, ik weet niet hoe lang ik naar haar gezicht heb gestaard maar merk dan dat zij ook aan het staren is en dan bloost. Ze zegt dat ik beter kan gaan en morgen gewoon weer naar school moet. Ze had gelijk ik wist het maar ik wilde niet gaan. Ik drukte een kusje op haar voorhoofd en liep toen weg.

Eenmaal thuis (pov Bart);

Ik kon haar maar niet uit mijn hoofd halen hoe ze daar lag op dat ziekenhuisbed hoe haar perfect haar op de perfecte plaats lag hoe haar mooie wangen met een rode blos eruit zagen hoe die prachtige lippen op elkaar lagen. Ik had haar op haar hoofd gekust en toen werd ze wakker toen keken die bruine ogen me vol hoop aan, waarom voelde het fout dat ik wegging bij haar. Ik weet niet hoe lang ik eraan heb gedacht maar wordt uit mijn gedachte gehaald door mijn telefoon die oplicht het is een sms van Elise "heey schat ik kom je straks ophalen we gaan stappen" ik kijk een paar minuten naar het scherm en besluit dan te douchen, misschien is het wel goed er even uit en nergens aan te denken.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Heeee super bedankt dat jullie mijn boek lezen vind ik super leuk bij 400 reads komt er een heel lang hoofdstuk xxxxxx my

its hard to believeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu