Lieve lezers

272 1 0
                                    

Ik denk dat dit boek een beetje aan zijn einde is gekomen.

Misschien dat ik nog eens een echt einde schrijf, als ik meer inspiratie heb.

Sorry dat ik niet meer verder schrijf en jullie zo lang heb laten wachten!

Nu het vakantie is heb ik meer tijd, dus ben ik bezig met zelfs 2 boeken!

1. Mijn verkeerde keuze

'Komop Val. Ik zie toch dat je me niet kan weerstaan.' Zijn donkerbruine ogen staren diep in die van mij. Ik verlang zo naar de smaak van zijn lippen dat ik wegkijk. 'Hou toch op.' Hij grijnst en tilt mijn hoofd op. Dan voel ik die zachte, warme lippen op de mijne. De vlinders in mijn buik slaan op hol en mijn verstand gaat op nul. Ik vergeet alle verhalen die ik heb gehoord over deze wel hele foute jongen waar ik beter niet aan begonnen was..---Na de scheiding van Valerie haar ouders is er een hoop gebeurd. Haar moeder is zo depressief geworden dat ze in een kliniek zit, en haar vader? Die werkt de hele dag door en kijkt niet naar Valerie om. Daarom stuurt haar vader haar naar een internaat, om haar een rustiger leven te laten leiden. Meteen heeft ze één van de populairste en de foutste jongens aan haar zij, maar was het wel zo slim om aan hem te beginnen? Kom je er wel vanaf als je er eenmaal aan begonnen bent?

2. Zo fout, maar het voelt zo goed..

Selena is de 17-jarige, populaire meid van de school die in haar eindexamen jaar zit. Ze haalt goede punten, daar maakt ze zich geen zorgen over. Toch blijft wiskunde een vak dat haar dwars blijft zitten. Of het komt door die vervelende leerkracht of door de stof, ze weet het echt niet. Maar daar blijkt verandering in te komen als er opeens een nieuw gezicht is tijdens het uur wiskunde, een gezicht dat meiden doet kwijlen en harten extra doet slaan. Durft Selena ervoor uit te komen dat ze die leerkracht toch wel meer dan alleen leuk vind? Dat lees je allemaal in dit boek!  

Lief als jullie dat ook zouden willen lezen, als het je aanspreekt tenminste.

x x x Savannah.

My loverboy and me 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu