Bir tarafta daha üçüncü senesinde bir çok zorlukla karşılaşmış genç bir öğretmen, bir tarafta da Mardin de ufak bir köyde başlayan aileler arası çatışmadan doğan kan davası.
Ve göçe zorlanmış tükenmiş bir aile...
Peki bunların arasındaki bağlantı ne?
esas oğlanımızın asıl hayali fotoğrafçılık olmasına rağmen neden büyük bir inşaat şirketinin genel müdürü?...................
-beyefendi elinizdeki şeyle ikna edemezsiniz kardeşinizi adam gibi karşı karşıya geçin bir güzel konuşun sonra öpüşün barışın.
-öpüşmek mi? arkasına saklanan çocuk kahkaha atmıştı.
-Bunla mı? asla. Dedi önündeki sarı kasklı esmer adam.
-karşı karşıya bu caniyle konuşulur mu sence abla ya güldürme beni annem babam bile korkuyor ağabeyimden.
Nefel arkasındaki çocuğu dinlerken bir yandan neden bunları çekenin kendisi olmak zorunda olduğunu sorguluyordu.
İşi için geldiği inşaata daha girer girmez ne olduğunu anlamadan arkasına toy bir çocuk saklanmıştı.
Onu önündeki adamdan kurtarmasını istiyordu.
Nefel önünde kim olduğunu öğrenmek için döndüğünde ise sarı kasklı esmer ve bir o kadarda sinirli bir adamla karşılaştı.
Nefel hiç bir şey anlamamıştı.
Etraftaki gerginliği ve önündeki esmer adamın , arkasındaki çocuğa bir şeyler yapacağını derinden hissettiği için de öpüşün barışın gibi bir şeyler gevelemişti ağzından.
Sonra Nefel önündeki adamın elinde kesici bir inşaat aleti tuttuğunu gördü.
Korkmaya başladı bir şeyler yapmalıydı.
Ama korkudan onların ortasında ne yapması gerektiğini bilmeyerek duruyordu.
Kardeşinin söylediklerine iyice sinirlenen esmer adam:
-Ben şimdi sa-
İşte tamda o an esmer adam elinde tuttuğu kesici aletiyle kardeşine hamle yaptı ve arkadaki kardeşi de hamleden kurtulmak için Nefel i siper etti. Adam elindekini savurarak bıraktığı için kesici alet Nefel in tamda omzunun biraz aşağısına çarpmıştı .
2 saniye bile sürmemişti.
Nefel ne olduğunu yine anlamamıştı.
Sert savrulmanın daha etkisinden çıkamadan sol omzunda keskin bir sızı hissetmişti.
Omzuna odaklanmaya fırsatı olmadan da tam önündeki mavi prefabriğin kapısı açıldı.
Sert görünümlü bir erkek çıktı ve bağırarak şöyle dedi:
- Lan, bir toplantı yaptırmadınız.
Nefel günün yorgunluğu, savrulmanın etkisi, kesiği tuttuğu elindeki kanı görmesi ve anın stresiyle başı döndü ve gözleri karardı.
Sonrası ise sadece karanlıktı.
ஏ ஐ ஒ ஓ ஔ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öğretmen Hanım
SpiritualSıradan öğretmen hikayelerinden sıkıldın mı? O zaman bu hikayeyi senin için yazıyorum.🙌 Bir tarafta daha üçüncü senesindeyken bir çok zorlukla karşılaşmış genç bir öğretmen... Bir tarafta ise Mardin de ufak bir köyde başlayan aileler arası çatışma...