Baba...!/ PART 1

4.4K 143 1
                                    

Multimedia: Rüya'nın babası Akif Pusat, annesi Sanem Ateş ve Pusat kardeşler...
Şimdilik bu kadar yazdım ama Part 2 en kısa zamanda gelir

Emre'den

Kulakları sağır eden 4 el ateş sesinin yerini çığılıklar almıştı.
Üzerime baktığımda kolumda bir sıyrık vardı. Rüya korkudan tir tir titremeye başlamıştı. Eylül'ün bağırışlarına kulak verince Orkun'un da vurulduğunu anladım. Rüya'yı hemen İnci'nin yanına bırakıp Orkun'a koştum. Mine koşarak geldi ve Orkun'un yarasına bir bez parçası bastırdı. Asistan olarak gittiği özel hastanenin doktorunu aradı ve konuşmaya başladı. Resmen beynim durmuştu. Sesleri duyuyor ama anlayamıyordum. En son ambulansın o kulak tırmalayıcı sesini duydum. Sonra ise etraf kararmaya başladı. Sonrası karanlık...

Rüya'dan...
Silah sesleri kesilince olduğum yerde titremeye başladım. Sanırım yine kriz geçiriyordum. Emre'nin kokusu kaybolduğunda İnci'nin ağlamaktan zar zor olan konuşmaları kulağıma geliyordu ama ben kaskatı kesilmiştim bile. Aklımda o eski anılar canlandı. Babamın anneme hiç acımadan vuruşları, annemin sarı saçlarındaki kanlar, babamın annemi silahla vuruşu, Ediz'in hıçkırıkları, ablamın Mine, Ediz ve beni zorla çekiştirip odaya götürmesi, o odada dördümüzün saatlerce kalması ve babamın bizi Mine'yle tehdit edişleri.... Annemizi bir daha hiç görememiştik. En son babamın adamları bana acıyıp, annemin yaşadığını fakat babamın onu tehdit ederek bizden uzak tuttuğunu söylemişlerdi. Bunu öğrendiğimde 16 yaşındaydım. Daha sonra, bu olayı babam(!) öğrenmiş ve bunun yüzünden beni güzelce bir dövmüştü. 2 ay boyunca rahat hareket edememiş birde okuldakiler görürse babamın ismi lekelenir diye okula gidememiştim. Sonunda tekrar büyük bir çığılık koptu. Daha fazla direnemedim ve krizle birlikte kendimi karanlığa teslim ettim....

Hastahane

Ediz'den
Orkun kalbinin alt kısmından, Emre abi kolundan, Deniz karnından ve Masal bacağından vurulmuştu. Rüya ablam sinir krizine girmiş, Güneş ablam ise penik atak geçirmişti. Emre abi çok kan kaybettiği için kan nakledilmişti. Orkun 4.5 saatlik ameliyatın ardından yoğun bakıma alınmıştı. Deniz ise 6 saat olmasına rağmen hâlâ ameliyathaneden çıkamamıştı bayılmadan önce 'Kesinlikle bebeğim alınmiycak!!!' dediği için anneyke beraber bebeği de kurtarmaya çalışıyorlardı. Engin ameliyathane kapısının önünde çökmüş vaziyette bekliyordu. Masal'ın pek bir şeyi yoktu, sadece bir süre bacağını zorlamalıydı. Sonunda doktor ameliyattan çıktı. "Zor bir ameliyat oldu. Geçmiş olsun. Hem anne, hemde bebek kurtuldu. Deniz hanım tedbir amaçlı yoğun bakıma alınıcak.

Oğlum!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin