Özlemişim.

8.1K 203 6
                                    

Tikat tikat kısa bölüm. Arkadaşlar dün uzun bi bölüm yayımladığım için bu gün kısa bir bölüm yayımlıycam. Baylar, bayanlar. Ladys and gentlemens. Mens and womens. Bu bölüm biraz daha arkadaşlarını tanıtmaya yönelik olucek. Ay lav yu may okuyucular... ^-^
Multi: Denize At! ın daş oğlan jojukları*-*

°•°•°•°•°•°•°•

Ertesi gün, herkes Emre'nin evine geldi. Canım arkadaşım Eylül'üm gelir gelmez üzerime atladığı için ufak çaplı bi tehlike geçirdim. Bizden 2 yaş büyük, bize sürekli çöm diyip duran muhteşem yaratık İnci de aynısını yaptığı için isyan ettim. Aslında edemeden yastık fırlatan canım(!) kardeşim Mine'nin hışmına uğradım. Deniz de hamileymiş. İlayda Arda diye bi çucukla çıkmaya başlamış. Sürtük Alara sap. İnci abla evlilik ertesinde. Hatta müstakbel kocası Cenk abiyle gelmiş. Mine ve Yiğit hâlâ flörtleşiyo ama Mine'nin Yiğit'ten sonra olan sevgilisi, olayları biraz karıştırmış. Derin'in-Emre'nin sisteri- hoşlandığı birisi var. Onu da getirmiş. İsmi Murat, çok arkadaş canlısı polismiş. Selin yine hamileymiş. Aman Tanrım didim herkeşler hamile! Bizim Ediz Emre'nin küçük kardeşi Masal'dan feci hoşlanıyo. Masal da boş değil. Bakışlarından anladım çk zkym çk.s.s.s. Eylül_Orkun çiftinin düğününe 2 hafta var. Onlardan 2 hafta sonra yani 4 hafta sonra da ablam ve Mert abim evlenicek. İnci ablanın da düğün tarihi alınmış. Onlar da 5 hafta sonra yani ablamlardan 1 hafta sonra evleniyolar. Deniz'in eşi Engin tam benim kafadan kaybolan ikizim gibi hissediyorum. Aslı abla nişanlı. Nişanlısı yurtdışında olduğu için gelememiş. Herif 7/24 arıyo. Bu ne sevgi la biyle. Olan var olmayan var. Çk ayp çk. Aha içimden Yiğit çıktı. O kadar çok özlemişim ki onları... Ablam ve Mert abim yarın dönüyolar. Mine babamızın(!) yanından geldi. O herif hâlâ America'da. Biz böyle gülüşüp, eğlenirken kapı çaldı. Emre kapıyı açtığında duyduğum o kadifemsi sesle irkildim. Bu sesin huzurunu özlemişim... Ben hayatımı özlemişim. Ben yaşamayı, mutlu olmayı özlemişim...

Oğlum!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin