"Jeg forstår det ikke, hvorfor er Emma altid så sur på mig?" spørger jeg Sylvester og David.
Da jeg kom ned i køkkenet efter min lur, var Emma taget af sted, men Sylvester var her stadig. Vi sidder alle tre og er i gang med at spille Kejserens Hjemvej (Jeg tror seriøst aldrig Sylvester bliver træt af det spil, jeg er rimelig sikker på han har spillet det siden vi tog af sted) David har lige lært mig reglerne, og det viste sig at det stort set er det samme som spillet krig. Man lægger et kort ud af gangen og den der har det højeste kort for stikket, men fordi det åbenbart ikke er det samme som krig får man også lov til at stjæle et mere kort fra modstanderens bunke.
"Sådan er Emma bare, nogen kan hun lide andre knap så meget." Svare Sylvester.
Jeg ligger ufraværende et nyt kort ned, jeg kan næsten sværge på at der er mere bag det. Jeg vil spørge mere ind til ham om han ikke har nogen idé, men David kommer mig i forkøbet.
"Jeg magter ikke mere det her spil, du vinder jo alligevel som du altid gør." Siger han og kaster kortene ud på bordet.
Sylvester kigger irriteret på ham, men samler hurtig kortene op. Han stikker halvdelen af dem frem mod mig, som for at spørge om jeg vil spille vider. Jeg tager imod dem, ikke så meget fordi jeg har lyst til at spille, mere fordi jeg har dårlig samvittighed over slet ikke have lavet noget med ham siden jeg ankom.
"Seriøst kan vi ikke lave noget andet end af spille kort? Som for eksempel noget der rent faktisk er sjovt?" spørger David.
"Hvad er det du vil lave, der er ikke ligefrem så mange ting man kan lave midt om natten." Siger jeg og trækker et kort fra Sylvesters bunke.
"Jeg gentager lige mig selv, noget sjovt." Siger han.
Jeg kan ikke lade hver med at himle med øjnene af ham, Sylvester ligger alle sine kort på bordet.
"Jeg er hjemme!" Siger han stolt.
"Vent hvad?" Siger jeg forvirret.
"Fortalte David dig ikke at når man har mindst en af hvert kort, altså 2, 3, 4 osv. så har man vundet?" spørger han.
"Godt så nu er i færdige, lad os lave noget sjovt." Siger David.
Sylvester samler alle kortene ind igen og begynder at blande dem, okay nu er jeg med på Davids plan, alt for ikke at spille endnu en omgang Kejserens Hjemvej.
"Okay Dave lad os lave noget andet, hvad har du i tankerne?" spørger Sylvester opgivende.
Inden i laver jeg en lille lykkes dans, jeg har ingengang spillet en fuld runde af Kejserens Hjemvej, men alligevel har jeg allerede fået nok af det.
"EEEMMAAAA!" Råber David så højt at jeg er nødt til at holde mig for ørene.
Der går ikke mange sekunder inden Emma er tilbage i køkkenet, hun står med en bog i hånden som er støre end mig. Hun ligger bogen fra sig og ligger sine hænder på Davids skuldre.
"Hvad er der DAAAAAVEE!" Råber hun lige ind i hans øre.
Jeg kan ikke lade hver med at fokusere på hendes hænder på hans skuldre, hendes hænder der stadig er på hans skuldre, hvorfor flytter hun ikke de hænder! Jeg føler mig som en komplet idiot over at tænke sådan, det er bare hænder.. på hans skuldre, og desuden har hun jo også Christian.
"Seriøst kan i ikke godt lige dæmpe jer lidt, i forstyrer Almine." Vrisser Sylvester.
"Fordi jeg er ved at blive sindsyg af at spille kort hver eneste aften, tænkte jeg vi skulle lave noget sjovt." Forklare han Emma, endelig fjerner hun sine hænder og sætter sig på stolen ved siden af Sylvester.
YOU ARE READING
Bittert Blod
VampireSkæbnen er noget mærkeligt noget. Findes den overhoved, hvis det er muligt at ændre på den? Jeg har ødelagt min skæbne, jeg burde være død, men alligevel er jeg her endnu. Jeg er ikke levende, men jeg er heller ikke død. Jeg er ikke et menneske, jeg...