Η Αποστολή...4

152 20 4
                                    

Το Η Αποστολή 3 ήταν λίγο τεράστιο και είπα να το μοιράσω στα δύο δημιουργώντας έτσι και ένα 4ο κεφάλαιο ... Όσοι δεν το διαβάσατε ακόμη ετοιμαστείτε... Σε αυτό το κεφάλαιο υπάρχουν μόνο οι σκηνές του Έρικ με την Τζένιφερ και ... προβλέπω καυγάδες, χαχαχ

Τα πράγματα στο σπίτι του Κ. Τομ είχαν ηρεμήσει λίγο. Ο Έρικ όμως ακόμη ήταν εξοργισμένος με την Τζένιφερ και σίγουρα δεν θα ηρεμούσε σύντομα! Μόνο ο σάκος του μποξ θα τον βοηθούσε εκείνη τη στιγμή. Έκατσε σε ένα παγκάκι εκεί κοντά. Τα χέρια του έτρεμαν λιγάκι από τον θυμό που είχε ακόμη μέσα του. Το μόνο που του ήρθε στο νου ήταν να αρχίσει να μετράει αριθμούς για να ηρεμήσει. Όπως όταν ήταν παιδί.

Κι αυτό έκανε πριν να τον διακόψουν. " Ένα... Δύο... Τρία..."

" Δύο! Πως κατάλαβες ότι ήμουν εδώ; "

Ο Έρικ γούρλωσε τα μάτια του και έσφιξε τις γροθιές του. " Τι κάνεις εδώ Τζένιφερ; "

" Σε έψαχνα... "

" Γιατί παρακαλώ; " Σηκώθηκε και στάθηκε μπροστά της, σταυρώνοντας τα χέρια του στο στήθος του.

" Ήρθα να σου πω ότι τελικά δύο αυτοκίνητα παρακολουθούν τα αγόρια και την Σαμάνθα. Ξέρεις για την αποστολή. "

" Ξέρω... Δεν είμαι χαζός. "

Η Τζένιφερ έκανε διακριτικά ένα βήμα πίσω γιατί φοβήθηκε τον τόνο της φωνής του. Πήγαζε τόση ειρωνεία από μέσα του. " Επίσης ο Τομ είπε ότι τώρα πρέπει να πάμε πάνω γιατί υπάρχει ακόμη κάτι το οποίο πρέπει να διδαχτούμε για να είμαστε έτοιμοι! "

Της γύρισε την πλάτη του και της έγνεψε να φύγει. " Σε 5 λεπτά θα είμαι πάνω. "

" Εντάξει..." Απάντησε τόσο σιγά που σχεδόν δεν ακούστηκε και αμέσως έτρεξε μέσα. Ο Έρικ έβγαλε το κινητό του από την τσέπη του και κάλεσε την Σαμάνθα.

" Έρικ; " Του απάντησε.

" Σαμάνθα δεν αντέχω άλλο..." Παραπονέθηκε και έτριψε το μέτωπο του.

" Τι; Κάτι λάθος με την αποστολή σας; Σας έκανε κάτι ο Τομ; "

" Καλέ με τον Τομ δεν έχω τίποτα... Για την κοπελιά σου μιλάω..."

" Τι πάθατε πάλι..." Ένας αναστεναγμός ακούστηκε από την άλλη άκρη του τηλεφώνου.

" Απλά είναι ανυπόφορες οι ώρες μαζί της! "

" Άντεξε ακόμη λίγο, σε παρακαλώ.. Σε λίγο θα τελειώσουμε με την αποστολή και ο καθένας σπίτι του. Σου είπαν πως μας παρακολουθούν δύο αυτοκίνητα έτσι; "

Η Αποστολή... Where stories live. Discover now