" Εδώ είμαστε..." Κατέβηκαν και οι δύο από το αυτοκίνητο και προχώρησαν προς ένα μεγάλο σπίτι, το οποίο είχε παντού κάμερες και φρουρούς. " Οικία Taylor " Διάβασε ο Έρικ. " Κτυπάμε κουδούνι; "
" Όχι, θα περιμένουμε να ανοίξουν οι πόρτες δια μαγείας... " Τον κορόιδεψε η Τζένιφερ.
Ο Έρικ πήρε μια βαθιά ανάσα και κτύπησε το κουδούνι αγνοώντας την ειρωνική συμπεριφορά της Τζένιφερ. Μία καλή κοπέλα τους υποδέχτηκε μόλις άνοιξαν οι πόρτες και τους ζήτησε να την ακολουθήσουν. Σε λίγα λεπτά βρέθηκαν μέσα σε ένα μεγάλο γραφείο να περιμένουν το Κύριο Τομ.Οι τοίχοι ήταν γεμάτοι ράφια με βιβλία καθώς επίσης και κάποιους πίνακες γνωστών ζωγράφων. Επάνω στο ξύλινο γραφείο απέναντι τους υπήρχε ένα λάπτοπ κάποιοι φάκελοι καθώς επίσης και ένα πράσινο φωτιστικό. Μετά από λίγη ώρα εξερεύνησης κατάφεραν και οι δύο τους να αναγνωρίσουν κάποιες καλά κρυμμένες κάμερες μέσα στο χώρο που αν δεν ήταν πράκτορες δεν θα τις έβλεπαν. Σε κάποια φάση άνοιξε η πόρτα και ένας νέος, γοητευτικός άντρας με μαύρα μαλλιά μπήκε στο δωμάτιο.
" Καλησπέρα σας.. Καθήστε. Θέλετε κάτι να σας φέρω ; " Τους ρώτησε αμέσως.
" Όχι, ευχαριστούμε, μόνο να μιλήσουμε στον Κύριο Τομ. " Είπε η Τζένιφερ χωρίς να μπορέσει να πάρει τα μάτια της από πάνω του.
" Ο ίδιος αυτοπροσώπος..." Της απάντησε και αφού τους έκανε ξανά νόημα να καθήσουν, κάθησε και αυτός.
" Μα εσείς είστε πολύ νέος..." Είπε η Τζένιφερ αλλά μετά το μετάνιωσε και προσπάθησε να το διορθώσει. " Εννοώ... "
" Ξέρω πολύ καλά τι εννοείτε κυρία Σμίθ, κι εγώ το ίδιο θα πίστευα, ειδικά αν έβλεπα αυτό το γραφείο! " Της χαμογέλασε και έμεινε να την κοιτάζει. Ο Έρικ έβηξε λες και τους έλεγε Είμαι και εγώ εδώ!!! Μετά κοίταξε την Τζένιφερ στα μάτια σαν να την ρωτούσε κάτι και εκείνη του έγνεψε θετικά.
" Έχετε παραγγείλει κάποιο κινητό; "
Ο Τομ γέλασε και τους απάντησε " Ναι από το εξωτερικό..." Μετά ανασηκώθηκε και πήρε ένα μαύρο φάκελο από μπροστά του. " Εσείς εδώ πρέπει να είστε ο Κύριος Έντουαρτ..." Σταμάτησε για λίγο και τον κοίταξε. Κανείς δεν περίμενε την αντίδραση του Τομ, ο οποίος αμέσως μετά πήρε το όπλο του από το συρτάρι, τράβηξε την Τζένιφερ στην αγκαλιά του και στόχευσε τον ΈΡΙΚ !!! " Ποιος είσαι; Τι κάνεις εδώ και πως ξέρεις τον κωδικό; Κυρία Σμίθ σας απείλησε; "
YOU ARE READING
Η Αποστολή...
ActionΠέντε πράκτορες, οι οποίοι πρέπει να ολοκληρώσουν μία μυστική αποστολή, βρίσκονται αντιμέτωποι με τις δυσκολίες της ζωής και προσπαθούν να τις νικήσουν με κάθε μέσο! Ένας από τους πέντε κρατείται όμηρος και βασανίζεται από τον ''εχθρό'' ο οποίος σκο...