Η Αποστολή... 14

75 12 0
                                    

Και μερικούς αιώνες μετά ξανά έγινε ενημέρωση του κεφαλαίου ... Χεχεχε ... Ελπίζω να με συγχωρέσετε για την αργοπορία. Καλή ανάγνωση και καλή συνέχεια ! xx Sparrowsgurl.

" Όλοι εσείς, Κυρία Άνταμς, είστε απλά πιόνια ... Πιόνια που ποθούσε να αποκτήσει η Μ.Ο.Δ. διότι ήσασταν καλοί παίχτες. Δυνατά χαρτιά! Με εσάς θα νικούσαν το παιχνίδι, κάθε παιχνίδι ! Εσείς είχατε επιλεχθεί, αλλά όχι τυχαία ... Ο κάθε ένας από σας είχε κάτι ξεχωριστό, κάτι που τράβηξε την προσοχή των πρακτόρων της Μ.Ο.Δ. με αποτέλεσμα να προσπαθούν να σας προσελκύσουν. Εσείς για παράδειγμα Κυρία Άνταμς ήσασταν , και είστε δυναμική, αποφασιστική και σταθερή στα πιστεύω σας ! Εσείς Κύριε Τζόνι έξυπνος, εφευρετικός και ... περίεργος ... " Όλοι γέλασαν εκτός από τη Σαμάνθα η οποία δεν είχε όρεξη για γέλοια αλλά και ο ίδιος ο Τζόνι ο οποίος προσποιήθηκε πως είχε προσβεβληθεί. " Εσείς Κύριε Έντουαρτ ήσασταν πάντα τυπικός και τελειομανής. Όλα στην εντέλεια και με ακρίβεια. Σπάνιο φαινόμενο σε άντρα ! Ενώ εσείς Κυρία Τζένιφερ ήσασταν ύπουλη, πονηρή και πανούργα! Τώρα θα μου πείτε, συνιθησμένο φαινόμενο σε μία γυναίκα ... Ναι, όμως είστε και όμορφη ... " τα μάγουλα της κοκκίνησαν από τις κολακείες και με το ζόρι δεν χαμογέλασε διάπλατα από τη ντροπή της. " Ενώ εσείς Κύριε Έρικ ήσασταν, και είστε , γεροδεμένος, γυμνασμένος και καλός γνώστης πολεμικών τεχνών! Εύκολα βγάζετε νοκ άουτ τον εχθρό !" Επικράτησε μία παύση, ο καθενας βυθισμένος στις σκέψεις του, ο καθένας κλεισμένος στον εαυτό του, προσπαθώντας να καταλάβουν τι γινόταν. "  Όλοι σας, όλοι σας ξεχωριστοί ! " Υπενθύμισε ο Κύριος Χαριλάου και σηκώθηκε από την καρέκλα του.

" Επιλεχθήκαμε γιατί ξεχωρίζαμε ; " ψέλλισε η Σαμάνθα και δάγκωσε το κάτω χείλος της νευρικά για να μην κλάψει. 

" Ναι ! Κι έπρεπε να το ανατρέψω! Δεν γινόταν να αφήσω να σας παρασύρουν ! " αντάλλαξαν ματιές και για ελάχιστο δεν ακουγόταν τίποτα, μέχρι που η Σαμάνθα συνειδητοποίησε πως για πολλά χρόνια δούλευαν στην Μ.Ο.Δ. ...

" Από ότι φαίνεται όμως ΑΠΕΤΥΧΕΣ ! " Ούρλιαξε και σηκώθηκε κι αυτή από την θέση της για να τον βλέπει καλύτερα. Εκείνος έτριψε νευρικά το μέτωπο του και πέρασε τα χέρια του μέσα από τα μαλλιά του ! 

" Τουλάχιστον προσπάθησα ! " υποστήριξε τον εαυτό του και κατάπιε ξερά το σάλιο του για να δροσίσει το στεγνό του λαρύγγι. 

" ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΣ ΑΡΚΕΤΑ ! " απάντησε στον ίδιο τόνο με πριν, σχεδόν συλλαβίζοντας τις λέξεις. 

Η Αποστολή... Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora