Te dashurosh dike nuk eshte mekate, te humbasesh ate qe do eshte dhimbje e madhe. Kjo me ndodhi mua. Sapo kisha perfunduar nje lidhje qe kishte zgjatur rreth 2 vjete. Isha e lumtur me ate djale dhe nuk isha une qe e lashe. Gjithmone i thoja qe e doja edhe ai ma kthente por mesa duket gjithcka mund te prishet ne nje nate. Ishte ditelindja e Merlin kur ai me trradhetoje per nje vajze tjeter te cilen nuk e njihte por me la mua qe te njihte ate.
Por tani ai eshte e shkuar per mua dhe e ardhmja po me pret, ajo po me zgjate doren per ndihme me ane te kesaj letre qe me erdhi sot ne mengjes. Ishte nje leter nga International School of Los Angeles. Kisha aplikuar rreth 6 muaje me pare ne ate shkolle dhe tani mora lajmin e mire qe isha pranuar. Prinderit ishin mese dakort qe une te shkoja. Ndihesha e lumtur qe po largohesha nga qyteti i vogel I Rosewood-it dhe po shkoja ne nje shkolle mjaft prestigjose ne nje qytet super te madhe. Ato dite kaluan shpejte, isha mjaft e zene duke shkuar neper dyqane te ndryshme per te blere gjithcka qe me nevoitej. Familja ime nuk ishte nje nga me te pasurat ne qytet por mua sme ka munguar asgje asnjeher. Ishim nje familje e lumtur; une, mami, babi dhe Liza.
Ateher le ta fillojm nga fillimi. Une jame Hanna. Jam bionde dhe mendoj se jam mjaftueshem e gjate. Jame 18 vjece dhe jetoj me familjen time ne Rosewood. Rosewood eshte nje qytet i vogel dhe paksa misterioz. Te gjithe shohin punen e tyre ketu. Une kam nje moter te vogel, Lizen. Ajo eshte 13 vjece dhe jemi shume te lidhura se bashku, largimi im per te studjuar mund ta merzisi shume ate dhe mua.
Java kaloi shume shpejte dhe pa kuptuar erdhi casti qe une te largohesha. Zbrita valixhet e mia poshte dhe u takova me familjen. Liza filloi te qaje po ashtu edhe une. Nuk doja te merzitesha shume pasi ky ishte vendimi im, duhet te largohesha, e ndjeja. Hypa ne taksi, u drejtuam drejt aeroportit. Aeroporti nuk eshte shume large, nga shtepia ime mbane vetem 20 min. Kur arritem atje shoferi me ndimoi me valixhet dhe u drejtova dretj recepsionit. Mora informacionet e duhura dhe bera check in.
Sapo perfundova kontrollin shkova tek geiti i duhur. Vura kufjet ne veshe dhe po degjoja muzike. Rreth 10 min qendrova ashtu dierisa dyert u hapen dhe hypa ne avione. U ula ne vendin tim, ngjitur kisha nje vajze te vogel e cila familjen e kishte mbrapa. Udhetimi ishte shume i qete vetem ne disa vende kishte pak turbulenca. Gjate gjithe udhetimit i cili zgjati 4 ore e disa minuta, u mora me laptopin time.
Avioni u ule. Nje e nga nje njerezit zbriten dhe avioni u boshatise dhe te gjithe po prisnin valixhet e tyre. Pasi morat te mija dola per te kerkuar nje taksi. Avulli i nxehte me mbeshtolli te teren. Nuk ishte vape, nje fllade i fresket te guxhiliste lekuren. Gjeta nje taksi me nje cmim shume te mire e cila me coi ne shkolle. Kur zbrita nga makina u mahnita. Shkolla ishte gjigande. Kudo degjoje zerat e gezuar te nxenesve. Mora valixhet dhe u drejtova drejt informacionit.
- Pershendetje! Jam Hanna Marine, nxenese e re ne shkollen tuaj. Nese mundeni a mund te me ndihmohni? - ju drejtova nje vajze te re e cila po qendronte mbas tavolines se recepsionit.
- Patjeter! Eja me mua. Une jam Stelina. Recepsionistja e kesja godine. Ketu kam nje harte te shkolles te cilen do te ta jape ty. Ateher, shkolla jone ka gjithsej 6 godina. 3 prej ketyre jane konvikte te cilat jane 4 katshe. Konviktet ndahen sipas grupeve. Eja! Tani do te shkojme ne mbledhjen e shkolles e cila behet cdo vite, tani do te marrim veshe cilit grup i perket.Hecem ne korridoret e gjata dhe te ristauruara te shkolles. Gjithcka ishte e bardhe dhe e paster, kudo mbante era vanileje. Ne fund te korridorit te pare te godines 4 ndodhej nje salle super e madhe dhe te gjithe ishin mbledhur aty. Stafi i mesuseve dhe drejtoreve ishin ne rreshtin e pare, dhe recepsionistet ne rreshtin e dyte. Nxenesit ishin ndare kudo.
- Ju lutem mbani qetesi! - nje ze i holle me shpoi veshet. Nje grua rrethe te 40 qendronte ne mese te skenes. Kishe veshur nje fustane te zi poshe gjurit, taka ta larta te zeza dhe nje varse me perla te medha. Floket i kishte kapur nje topuze te madhe ne mese te kokes.
- Faleminderit! - tha pasi salla ra ne qetesi. - Javen tjeter fillon viti i ri shkollore. Duhet te punoni forte per te arritur rezultate sa me te larta. Kjo jave do ju duhet per tu ambjentuar, - vazhdoi ajo, qe mesa duket duhet te ishte drejtoresha. - Keni leje per tu larguar nga shkolla per te blere cfare ju nevojitet. Rregullat e shkolles gjate kesaj jave do ti keni te vendosuara ne cdo dere te oreve te mesimit dhe nje kopje do ta keni gjate gjithe vitit ne konviktin tuaj. Per ju qe keni ardhur kete vite do te perzgjidhni ne cilin grup do te shkoni. Tani do te vi cdo perfaqsues i grupeve. Gjithsej jane 6 grupe. Cdo grupe ka 2 kate nga nje konvikte ne te cilin akomodohen pjestaret e grupit. Emrat e grupeve jane; the belles, troublemakers, the flammables, the Ecos, the Geeks dhe the Rude Students.6 vajza hipen ne skene. Ishin kaqe perfekte. Folen gjate per grupet e tyre. Grupet kishin te gjitha pozicionet e tyre, asnje nuk ishte me i rendesishem apo me pak i rendesishem dhe kjo gje me pelqeu. Nderkoh nje sfere e madhe erdhi ne skene. Drejtoresha foli:
- Cdo head-girl ka zgjedhur vajzat ose djemt e duhur per grupin e tyre. Si fillim fillojm me The Belles.The Belles ishte grupi i vajzave te cilat mbaheshin shume dhe te djemve me te bukur te shkolles, une nuk mund te isha ne kete grupe keshtu qe ky grupe kaloi. Edhe te tjeret me rradhe. Emri im nuk po permendej askund, me kapi nje ankthe. Erdhi rradha e troublemakers. Une isha shume e urte te pakten keshtu me thonin. Por une paskam ndryshuar. Ngela e shtangur kur emri im u therrit tek troublemakers. Hypa ne skene dhe pyeta;
- Mos eshte bere ndonje gabim?
- Jo moj budallaqe! Mirese erdhe ne grupin tone... Do te bejm shume rremuje kete vite mos ki merak.---------------------------------------------
Prsh! Ky eshte kapitulli i pare i librit tim te ri Troublemakers. Shpresoj tju pelqej sepse po mundohem vertet shume qe ta bej sa me shume interesant per ju. Do me pelqente nese do te shkruanit mendimet tuaja ne komente pasi kjo do me mbeshteste shume. Dua te falenderoj XhulioNdrecaj pasi me ndimoi te gjeja aktoret qe i pershtateshin personazheve. Lexim te kendshem! -Shirli❤️
YOU ARE READING
Troublemakers {Shqip}
Short StoryHanna, nje vajze 17-vjecare shkon te jetoj ne Los Angeles. Pas aprovimit qe ajo eshte pranuar ne nje nga shkollat me prestigjose ne L.A e ardhmja e saj do te ndryshoje plotesisht. Hanna pranohet ne grupin e troublemakers. Ajo eshte vetem nje vajze e...