Kapitulli 8

541 37 9
                                    

- Te luteeeem! - Dea.
- Joooo! - une.
- Te luteeem! - Dea.
- Jo-o! - une.
- Po perse? - Dea.
- Thjesht nuk dua te vi. Eshte nje takim romantik Dea, jo nje fest ku je e ftuar dhe mund te marresh edhe nje person tjeter, - une.
- Hahahaha joo, nuk eshte romantik. Eshte takimi yne i pare dhe  sdua te shkoj vetem, nese situata fillon te behet e sikletshme ti mund te me shpetosh, - Dea.
- Okey! Do ta mendoj, por nuk te premtoj asgje... More vesh asgjeee, - une.
- Po patjeter... Ahhh Hanna ti je me e mira, - Dea.

Nuk kisha deshire te shkoja ne nje takim me Dean dhe Dylan. Po! Dylan kishte ftuar Dean per te dal dhe Dea donte te me merrte dhe mua, Dylan ishte dakort me kete gje por une jo. Nuk doja te ulesha ne nje tavoline me ate person. Nuk me interesonte se ishte djali me i bukur i shkolles apo ku ta di une thjesht nuk doja. Ai u mundua te me puthte dhe me pas beri sikur skishte ndodhur asgje. Epo keshtu e kane kta cunat e bukur, te joshin me bukurin e tyre dhe pas disa castesh tregojn budallikun e tyre. E mendova gjate dhe vendosa te shkoja, jo sepse kisha deshire por nese Dylan bente ndonje budallik do te isha aty per Dean.

Ishte e premte. Pasi mabrova mesimin dola jasht shkolle. Shkova ne qender te qytetit dhe gjeta nje parukeri te cilen ma kishin treguar disa vajza nga The Belles. Kisha lene orar per te prer dhe lyer floket. Mendova se ishte casti per nje ndryshim.
- Pershendetje mund tju ndimoj? - ishte recepsionistja.
- Po! Kam lene nje orar per te prer dhe lyer floket, - une.
- Emrin ju lutem? - recepsionistja.
- Hanna Marin - une.
- Ah! Ja tek je. Eja me mua, - recepsionistja.

Kaluam ne nje salle te madhe ky mbi 10 profesionist mereshin me floket e vajzave. U ula ne nje nga karriget dhe prita parukjeren time. Salla ishte gjigande. Kishte 15 pasqyra me korniza roze dhe secila kishte nga nje tavoline me mjetet qe mund te duheshin. Ne nje ane tjeter ishte sektori i trajtimeve te kembeve dhe duarve dhe ne nje pjese tjeter e cila ishte e mbuluar ishte depilimi. Nje vajze rreth te 30 erdhi prane meje. Quhej Aria dhe kishte rreth 5 vjet qe punonte aty. Teksa me lante koken me pyeti:
- Pra ne cilin grup merre pjese?
- Epo jam nje Troublemaker.
- Uuu! Duhet te jete qejf.
- Eshte ne fakt por mesa duket duhan te na sfidojn. Dikush po ben rrengje per grupet e tjera por nuk ja kemi idene kush eshte.
- Vertet? Kjo eshte misterioze....
- Eshte pak..
- Po per floket? Do bejm prap te njejten?
- Jo, jo te njejten eshte koha per nje ndryshim.

Pas rreth 1 ore kisha mbaruar. Teksa pash veten ne pasqyre u mahnita. Uau! Ishte vertet ndryshe. Floket tani i kisha dieri tek shpatullat dhe kisha disa fije te zeza te cilat me pelqenin shume (fotoja siper). Tani mendoj se kam marre pamjen e nje troublemaker. Pasi mabrova pune aty dola neper disa dyqane dhe bleva disa gjera te reja. Gjithashtu bleva disa tualete te reaj nga MAC.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Te gjitha vajzave i pelqeu shume stili i ri. Dea ishte ne dhome dhe po bente disa maska per fytyren.
- Well hello!!! - Dea.
- Hahaha, hej! - une.
- Uau! Vetem Uau! Je bere fantastike. Welcome to the club bestie! - Dea.
Pasi mabruam pune me tualetin edhe Dea me floket u veshem. Dea ishte shume nervoze dhe une mundohesha ta qetesoja.

Kur arritem ne vendin e takimit Dylan nuk ishte atje. Pritem rreth 30 min por ai nuk po vinte. Papritmas celulari i Deas vibroj ishte nga Dyaln. Dea filloj te qaje, ja mora celularin nga dora dhe lexova.
Dylan💙;
Me vjen keq qe jam vone, dhe qe sdo vi. Thjesht sdua te vi... Hahaha sa idjote je vertet mendon se do dilja me nje si puna jote. Hahahaha.

Sapo lexova mesazhin nervat me hypen keq. I rashe numrit te tij dhe zilja u degjua shume afer nesh. U ktheva mbrapa dhe ja tek ishte gomari bashk me gomeret e tij. Filluan te qeshnin.
- Hej, Dylan! - une.
- Po! - Dylan.
- Suprize shume e kendeshme. Pyes veten cfare do te te bejm ne ty tani.
- Hahahaha! Skeni ca te me beni!
- Oh vertet!
- Po
- Ne rregull mendo ca te duash. Eja Dea ikim. - Ajo vazhdonte te qante.
- Nice look! - tha Dylan dhe me dha nje buzeqeshje. Nuk e kurseva dhe i tregova gishtin e mesit i cili ja mbylli gojen ati dhe shokeve te ti. Mendonin qe ishin te vetmit qe mund te silleshin keq, por ja qe e kishin gabim.

Troublemakers {Shqip}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz