Kapitulli 15

417 31 5
                                    

Javen ne vazhdim u mundova te mos qendroja shume afer Deas, prandaj pjesen me te madhe e kaloja ne dhome ose me Dylan.
- Ke ndonje ide se kush mund te jet ajo vajza qe pam te moteli? - Dylan.
- Ne fakt e di se kush eshte, - thash une dhe pash nje habi ne syte e ti. - E mban mend ate usb-ne qe gjeta, te Deas?
- Po, qe gjete ato fotot dhe letren qe kishte shume kopje, - Dylan.
- Pikerisht, te ajo leter ishin permendur 2 emra: Marian dhe Karlos. Ky i fundit jam e sigurt qe eshre djale, dhe ne leter nuk dukej sikur kishte lidhje me planin e ketyre, ndersa Marian eshte nje vajz qe me sa pash duhet te ket shume lidhje me planin. Fatmiresisht jetojm ne nje bote ku teknologjia eshte gjithcka. Kerkova ne Instagram per te gjetur profilin e saj, ndejta gati nje ore duke pare cdo Marian qe kishte account ne IG, por e gjeta. - dhe hapa celularin tim. - Emri i plote eshte Marian Beckers. Studion ne Shreveport, shume afer Los Angeles dhe mendoj qe ai eshte vendi ku shkon Dea kur del jasht qytetit. Babai saj eshte presidenti i nje kompanie goxha te fuqishme. Gjithshtu i gjeta dhe adresen e shtepise ketu ne L.A.
- Uau! I paske bere kerkimet e tua. Mendoj se duhet te shkojm ti flasim personalisht, - Dylan.
- Ateher, nisemi. - une.

~~~~~~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~~~ Shume shkurt🙈 po do bej prap update!

Troublemakers {Shqip}Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora