Kapitulli 18

381 29 5
                                    

Pritej qe te ishte nje hene si gjith te tjerat. Njerez te pergjumur, te lodhur, nje mengjes pa gjalleri dhe asgje te vecante. Kshu po ndodhte dieri ne momentin qe Anastasia erdhi ne mence. Si gjithmon i hapen rrugen dhe shume cuditshem ajo erdhi dhe u ul prane meje. Dea filloj tu fliste por ajo thjesht e injoroj dhe mu drejtua mua.
- Atehere, e gjete cfare do te besh? - Anastasia.
- Po, do ta kryej sot, - une.
- Lere me mire per neser sot do ket shume per te bere, te lutem mblidhi te gjithe tek salla e madhe, dmth te gjithe shkollen. - Anastasia. I hodhi nje shikim Deas dhe iku. Hapa celularin dhe i shkrujta nga nje mesazh te gjitheve dhe para fillimit te mesimit salla u mbush plot.
- Mirmengjes te gjitheve! Shume faleminderit qe keni ardhur. Ne fakt ju kam mbledhur per tju treguar dicka shume te rendesishme. E keni parasysh se si filluan te na sfidonte nje grup amator me ato budalliqet shekullore epo fal asistentes time Dea e gjetem kush e ka bere, - Anastasia qendronte ne mes te skenes duke buzeqeshur drejt Deas. Ajo ishte zverdhur komplet por nje grup i madh nxenesish e shtyn per ne skene. - Nje duartrokitje per Dean. E keni parasysh ate zjarrin qe ra mbi adhomen e Deas? Ishte dhene me qellimin per te trembur Hannen shoqen e Deas gjithashtu aty u gjent edhe nje cakmak qe na ndihmoi shume. Fale Deas une munda edhe te ribashkohem me nje nga shoqet e mia te vjetra. Dea i mundesoi te gjitha, po si do thoni ju... Ja ajo ishte kapitenja ati grupit. Po Dea na vuri ne loje te gjitheve. Donte te me rrezonte mua nga froni, te hiqte qafe dhe Hannen dhe vet te ishte mbreteresha. Por sjan kaq te lehta gjerat. Fatmiresisht ka njerez qe me besoj vertet dhe me ndihmojn dhe e kuptuan lojen tende Dea. Madje kam dhe prova shoqen time qe di gjithcka rreth kti "operacioni", nje leter me cdo rreng qe eshte bere te shkruar me shkrimin tend dhe nje usb ku ka cdo rreng te dokumentuar me video dhe ti je aty. Pra Dea nese ske gje per te shtuar te lutem lere skenen.
- me fal Anastasia, nuk doja ta bej, - dhe nga hici ajo nxori nje thike dhe ja nguli Anastasias. Te gjithe ngelen te ngrire, nja 5 djem moren thiken nga dora e saj dhe e hoqen nga skena, une fillova te uleri si shume vajza te tjera. Pas pak min nje ambulance erdhi. Anastasia kishte humbur shume gjak po me pak fat edhe mund tja dilte.

Dea u perjashtua nga kampusi menjehere. Ate dite nuk u zhvillua mesim dhe te gjithe e kishin mendjen tek Anastasia. Ndejta ne dhomen time bashk me Dylan duke qare. Isha teper e merzitur per te dale prej andej. Kur mendova qe gjithcka po shkonte mire gjithcka u shkaterrua.

Troublemakers {Shqip}Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt