Kapitulli 12

477 39 5
                                    

Ishte nje suite mjaft e madhe. Kishte nje soxhorno dhe nje dhome gjumi dhe sigurisht nje tualet. Gjate gjithe kohes ndejtem ne soxhorno sigurisht. Tavolina ishte e mbushur me foto, letra, shenime, fletore dhe laptopet tane. Nuk eshte se kishim arritur te zbulonim shume. Dinim shume pak gjera. Ateher: Anastasia dhe Dea ishin nje grup. Ato po mundoheshin ti sillnim gjerat keq per grupin tone dmth Troublemakers dhe gjithashtu po mundoheshin te spiunonin nje djale te cilin nuk e njihnim. Sigurisht kishte eshe njerez te tjer qe i ndimonin. Por nuk kishim arritur ti identifikonim.
- Duhet shume pune per ti zbuluar te gjitha, - Dylan.
- Por nuk mendoj se dutehet ti gjejm. Mund te jet dicka me rrezik, - une.
- Sigurisht qe duhet! Mos ki frik, do te jem gjithmon prane teje, - Dylan.
Ndonjeher ky djal behet shume romantik.

Ditet e tjera kaluan shpejt. Shkolla po veshtrisohej dita dites dhe nuk kisha kohe qe te meresha me ato pune. Gjat drekes qendroja me Dylan. Te gjith ishin shume te habitur se si ne te dy ishim lidhur. Dea ishte "merzitur" shume sepse ajo mendonte se Dylan ishte nje djal i keq dhe se ne te dy ja kishim futur asaj. Ah moj Dea ti se di se cfare dim ne!

Zysha e fiskultures ishte bere e padurueshme. Gjithmon na bente ushtrime dhe mund te them se kishin filluar te me ndertoheshin muskujt e barkut. Debora kishte mbuluar cdo cep jasht shkolle. Fatmiresisht klasat ishin te ngrohta gjithashtu dhe dhomat. Mbledhjet e konviktit vazhdonin cdo te hene dhe gjithashtu dhe festat. Ishin bere disa gjera idjote tek grupet e tjera te cilat mua nuk mu duken aspak interesante. Nje dite Anastasia me kerkoi ne dhomen e saj. Trokita ne dere.
- Hyr! - Anastasia - Ah qenke ti!
- Me kerkuat? - une.
- Po, po. Eja ulu - Anastasia. Dhoma e sja nuk kishte ndryshuar aspak, u ula ne nje kolltuk te zi me ca pjes te bardha.
- Ateher kam mar vesh qe je lidhur me Dylan, A eshte e vertet? - Anastasia.
- Po! - une.
- Ke ndryshuar Hanna, nuk je me ajo vajza e fillimit ajo bjondja e urte e cila bente cfare i kerkojn, - Anastasia.
- Epo njerezit ndryshojn! Dhe nuk jam zari i askujt - une.
- Jo jo nuk po them qe je zar! Nejse, me behet qejfi per ty, por duhet te dish qe Dylan eshte shume i fshehte, - Anastasia.
- Nuk mendoj se ai po fsheh dicka prej meje, - une.
- Ne rregull! Shiko! Te thirra ketu sepse nuk je aktivizuar fare kohet e fundit. Tani eshte rradha jote qe te shpikesh ndonje problem per te tjeret - Anastasia
- Une???
- Po ti! Ta kam thene qe ne fillim se ka besim tek ti. Te lutem mos me shgenje - Anastasia.
- Do te mundohem! - une. Duke thene kto fjale u ngrita pershendeta Anastasian dhe ika.

----------------------------------------
Prsh! E diiii qe kam shume kohe qe nuk bej update por skam frymezim plus qe tani qe filloi shkolla jam spr e zene. Na japin sh detyra pz. Qe javen e pare imagjino ca do na bej me vone. Nejse. Me falni shuuume qe ky kapitul eshte kaq i shkurter po skam ca bej 😢😓!
ily Shirli!! ❤️🌹

Troublemakers {Shqip}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora