Kendall Jenner - Marian
- Sipas adreses i bie qe te jet kjo godina ketu, - une.
- Ej shiko qenkan te gjjth emrat e njerezve qe jetojn ne kete godine, - Dylan - Ateher ..... M,m,m Marian Beckers ja ku eshte, 13A. I bie kati i 3.
Ishte nje godine e madhe e punar me mermer, zeri kumbonte kudo dhe ishte paksa acaruse. Dukej qe ishte nje godine e paster dhe qe njerez me nivel jetonin. Ne kate te pare ishte recepsioni, nga aty na ndihmoj nje djale i ri ne moshe qe kishte rreth 5 vjet qe punonte aty. Morem ashensorin per ne kate te 3. Jasht deres te apartamentit 13A ishte shkruar emri i saj. Nga brenda degjohej zhurma e TV. Ishte dite e shtune prandaj ajo mund te ishte ne shtepi. Trokita ne dere..... U hap. Ishte ajo qe kisha pare edhe ate dite te moteli.
- Mund tju ndihmoj? - Marian.
- Po dhe shume madje. Ke per te bere disa shpjegime - Dylan.
- Shikoni nuk e kam idene kush jeni ju dhe skam nerva te merrem me ju prandaj mund te largoheni, - dhe beri te mbyllte deren.
- Prit, - une. - Eshte e vertet ske pse tna japesh shpjegime. Une jam Hanna dhe ky eshte i dashuri im Dylan. Vim nga shkolla L.A International College. Sic jam e sigurt qe e di shkolla jone eshte e ndare ne grupe, une jam nje troublemaker dhe ai nje mean student. Grupi im eshte ne rrezik dhe kemi gati qe kur ka filluar shkolla qe mundohemi kush eshte mbrapa ketyre. Mund te jet nje bashkpunim midis Anastasias qe eshte head-girl dhe Deas shoqes time te dhomes ose ne jemi gabim te nje tjetri. Ate dite te moteli e di qe me pe pasi na u ndeshen shikimet. Dhe e di qe nuk do na besh keq, e ndjej. Prandaj te lutem na trego cfare di.
- Okey! Futuni brenda, - Marian.
Ishte nje apartment shume lukzoz. U ulem me sorxhono dhe Marian na dha nga nje kakao.
- Ateher si fillim, sduhet ta di njeri qe jemi takuar bashk dhe une thjesht do ju tregoj cfare di por asnje prove, provat duhet ti gjeni vete. Une e njoh Anastasian qe e vogel. Prinderit e mi blene nje vile prane viles se familjes se tyre. Ate kohe nuk kisha asnje shoqe dhe Anastasia u be shoqa ime e ngushte. I besoj gjithcka dhe kishim sekretet tona. Mire po ne u rritem dhe shkolla filloi. Ishim ne te njejten shkolle dhe ne te njejten klase, por ndjeja qe Anastasia po largohej nga une. Ajo filloj te shoqerohej me nje grup tjeter vajzash dhe i tregoi atyre gjithcka per mua. Te gjithe ne tallnin dhe une mbeta vetem. Kur filluam gjimnazim u ndame dhe mund te them se isha mese e lumtur. Une hoqa telat, syze dhe lyeva floket, rinovova garderoben dhe u bera nje person komplet tjeter nga jasht, por isha akoma e lenduar. Mbaj mend se si Anastasia do te luante lojra tek cdo njeri qe e vogel prandaj zgjodhi te vinte ne shkollen tuaj qe te ishte drejtuese e grupit. Ajo e fitoj ate titull duke bere nje loje mbi cdo mesues. Me duket se ne vend te pastes se dhembeve ata i lane dhembet me nje shampo trupi dhe per nje jave sa her flisnin ata nxirrnin flluska, hahaha Anastasia ka qene vertet shume kreative gjithmone.Ishte vertet nje loje e mire ajo e Anastsias dhe do habitesha nese dikush mund ta kalonte ate lloj loje, skishin shance. Ne fakt po me vinte keq per Marian pasi ishte prekur shume gjate femijris se saj. Ajo vazhdoi.
- Ne fakt isha e lumtur per Anastasian edhe pasi me la vetem kur isha femije, por ato ja lash se shkuares. Nje dite shkova ta takoja Anastasian por ajo sdoli te me takoi, ne fakt nje vajz me emrin Dea me tha qe ajo sishte e disponueshme. Shkova per gati nje jave cdo dite dhe Anastasia sdoli asnjehere. Por Dea me ndihmoi shume. Ajo me tha qe Anastasia nuk i interesonte me per mua dhe une duhet tja ktheja sic ma kthehu ajo. Ta rrezoja ate. Bashk me Dean bem nje plane. Donim te hiqnim Anastasian nga "froni" i saj. Dea do te merrte ne drejtim dhe Anastasia do te perjashtohej.
- Por Dea punon me Anastasian, ne kemi pare letrat.
- Ishte thjesht nje maskim. Dea bente sikur ishte me Anastasian. I conte letra rreth meje dhe nje fare djali te quajtur Karlos i cili ishte si une, i poshteruar nga Anastasia. Por Karlosi skishte kurajon e duhur dhe u dorehoq me kohe. Une dhe Dea e vazhduam. Luajtem shume lojra neper shkollen tuaj dhe tmerruam Anastasian me letra. Por ti permbaja nje problem per ne.
- Une??
- Po Dea ti! Anastasia kishte deshire qe ti te beheshe nje head-girl. Prandaj duhet te te tmerronim dhe ty por sesht se menduam shume. Nuk e dija qe ti po kerkoje rreth kesaj. Por gjithsesi ju thash gjithcka tani duhet te largoheni.
- Jo! Degjo, Marian nuk besoj se ato qe te ka thene Dea jane te verteta. Nuk eshte e mundur qe Anastasia te te ket harruar. Dea si ka thene asaj qe ti ke ardhur jam shume e sigurt. Te lutem largohu nga Dea.
- ME JEP PROVA!!! - Marian.
STAI LEGGENDO
Troublemakers {Shqip}
Storie breviHanna, nje vajze 17-vjecare shkon te jetoj ne Los Angeles. Pas aprovimit qe ajo eshte pranuar ne nje nga shkollat me prestigjose ne L.A e ardhmja e saj do te ndryshoje plotesisht. Hanna pranohet ne grupin e troublemakers. Ajo eshte vetem nje vajze e...