Edhe pas 2 javesh Dea se kishte marre veten. Nuk dilte fare jasht shkolle, dhe mundohej te mos dukej neper koridore. Sa here qe ndodhte te ndeshej me Dylan-in neper koridore ulte koken nderkoh qe Dylan qeshte me te. Situata po behej shume acaruse dhe nuk po duroja dot, duhet ti ktheje gjerat ashtu sic duheshin. Dhe ja ku ideja ime e pare si nje troublemaker po merrte jete.
Mean Students kishin dy katet e fundit te konviktit nr. 1. Posht tyre ishin Flammables. Pasi i tregova nje vajze gjithcka qe kishte ndodhur me Dylanin ajo me ndimoi te hyja mbrenda ne konvikt nga dritarja e dhomes se saj. Pas ores 8:30 u drejtova drejt konviktit nr. 1. Trokita ne dritare dhe me lane te hyja brenda. Mora shkallet per 2 katet e fundit. Kisha veshur nje trike me kapuc dhe keshtu nuk me dalluan. Gjeta dhomen e Dylan. Fatmiresisht shoku i tij i dhomes ishte jasht shkolle ato dite. Trokita ne dere por su pergjigj njeri, bingo ai ishte ne dushe. Provova te hap deren dhe ua la, ishte e hapur. Sa idjot 😂😂😂 kush e mban deren e hapur kur eshte vetem dhe ne tualet. Nga dera e tualetit vinte nje ze dhe zhurma e ujit. U afrova dhe pak dhe.... Hahahahaha o zooot hahahaha Dylan po kendonte. Hapa celularin tek vidiot. E futa pak pjesen e kameres tek pjesa e hapur e deres. Avujt e nxehtesis se ujit e kishin mbuluar xhamin e dushit. Por fatmiresisht dallohej qe ishte Dylan. Ai vazhdonte te kendonte. Videoja shkoi ne 5 min e gjys. Prita sa shkoi dieri ne 6 min dhe e fika. U sigurova qe Dylan ta merrte vesh qe kisha qene aty. I shkruajta ne nje lete te bardh, " Nice voice... xoxo Hanna. P.S: Karma's a bitch. "
U futa ne krevat me plot krenari. Mengjesi tjeter do ishte legjendar.
U zgjova shume heret. U bera gati shpejt e shpejt dhe dola. Ore te pare kisha bashk me Dylan, Letersi. Gjithashtu ne klase ishte edhe Dea. Ate ore kishim per te pare nje drame dhe me pas per ta komentuar, i kisha menduar mire gjerat. Lidha prozhektorin me celularin tim. Kalova videon dhe gjithcka ishte gati.
U bashkova me shoket e mi, me zor po prisja oren e pare. ---- U ulem te gjith neper vende. Sapo me pa Dylan u zverdh i teri une vetem i qesha. Ate ore ishte rradha ime per te vendosur "filmin". Pasi u ulen te gjith fika dhe dritat dhe hapa prozhektorin, vendosa videon. Sapo filloi.... Te gjith u kthyen nga Dylan. Ati i iku ngjyra e lekures dhe doli me vrap nga klasa. Te gjith po filmonin. Une vetem qendroja dhe qeshja me ta. Mesuesja nxioti te hapte dritat dhe une e fika videon. Ajo ishte pak me nerva po gjithsesi qeshi dhe ajo. Pasi mbaroi ora e mesimit lajmi u hap world wide. Te gjith komentonin. Dea me perqafoj fort dhe ishte shume e lumtur.
- Ke per ta pare Hanna Marin! Do te vi aty ku sta pret mendja - Dylan.
- Me zor po pres, - dhe po rrija ne nje qendrim si e forte, dhe kisha nje buzeqeshje vrasese ne fytyre.----------------
Me vjen keq qe eshte pak si shume i shkurter kapitulli por nuk kam frymezim, se kuptoj pseeee... Me duket se na ka rene si viroz te gjitheve 'autoreve' te wattpad-it sepse shume njerez spo bejn update ose eshte faji qe po fillon shkolla. Nejse, shpresoj qe tju pelqej kapitulli.
VOUS LISEZ
Troublemakers {Shqip}
NouvellesHanna, nje vajze 17-vjecare shkon te jetoj ne Los Angeles. Pas aprovimit qe ajo eshte pranuar ne nje nga shkollat me prestigjose ne L.A e ardhmja e saj do te ndryshoje plotesisht. Hanna pranohet ne grupin e troublemakers. Ajo eshte vetem nje vajze e...