Bugün çok erken kalkmıştım. Saat tam 5'ti. Hemen mutfağa gidip kahvaltı yaptım. Sonrada üstümü giyinmek için odama gittim.Üzerime
gömlek ve deri ceket, altıma ise siyah pantolon giydim. Okula gitmek için arabama bindim. En sonunda okula gelebilmiştim. Okul çok fazla kalabalık değildi çünkü gezi inceleme için okulun yarısı kamp yapmaya gitmişti. Buna en iyi arkadaşım neşe de dahil. Tam bir hafta böyle sıkıcı geçecekti. Sınıfa girdim sınıfta 6 kişi vardı. Zaman geçmek bilmiyordu en sonunda bir zille irkildim ve evime gitmek için arabama bindim. Yola çıktığımda müzik dinlemek istedim. Eve varmıştım hemen üstümü değişmek üzere odama çıktım. Üstüme rahat birşeyler giyindikten sonra bahçede oturmak için aşağıya indim. Daha sonra teyzembeni evin önüne çağırdı. Bizim eski evin yeni alıcıları gelmişti.Aile 3 kişiydi. Ama benim dikkatimi çeken sadece biri vardı. Çocuğu gördüğüm anda etkilenmiştim. Simsiyah gözleri vardı. Daha sonra teyzem "Sizi Tuanayla tanıştırayım" dedi. Herkez kendini tanıttıktan sonra sıra çocuğa gelmişti. Çocuk zorla nihayet adını söylemişti.
"Adım Toprak" dedi. bende hemen "memnun oldum" diye ekledim.
Çocuğun bana göre çok soğuk bir tipi vardı ve galiba o soğukluk beni etkiliyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİMSİYAH
Teen FictionSiyah gözleri beni âdeta delip geçiyordu. Peki tanıdığım Toprak aslında kimdi ?