Multimedia: Toprak Özberk
Akşam olmuştu. Sıkılıp odama geçtim. Dışardan gelen rüzgar beni etkiliyordu. Daha sonra yavaş yavaş uykuya daldım. Uyandığımda saat 5'ti. Hemen eşorfmanlarımı giydim ve koşuya çıktım. Bizim şehirden uzak bu bölgemizde koşu yapacak alan bulamazsınız. O yüzden en sevdiğim koşu alanı ormandır. Yavaş bir tempoda koşuyordum. Daha sonra sanki biri beni izliyormuş gibi hissettim arkamı döndüğümde Toprak tam arkamda duruyordu. Çığlık atarken ağzımı tutu "Eğer çığlık atmayı kesersen elimi çekerim" dedi ve bende başımı "tamam" anlamında salladım. Daha sonra ona "sen benimi takip ediyorsun?" Diye sordum "Hayır seni takip etmiyorum koşuya çıkmıştım" Dedi bende ona "dikkat et kaybolursun buralar senin bildiğin gibi yerler değil" Dedim. Oda bana "Ya biliyorsam?" Dedi. Bende "Madem biliyorsun neden etrafı inceliyorsun?" Dedim. Sonra benim gözlerimin içine baktı. Aynı anda bakışıyorduk gözleri Simsiyah tı.Resmen beni içine çekiyordu. Sonra bana "inceliyorum çünkü daha fazla tanıyabilmek için değil mi tuana?" İlk kez benim adımı söylemişti. Okadar heyecanlandımki geri adımlar atmaya başladım. Geri adım atmam taşa takılmama sebep oldu. Tam düşecekken Toprak beni bir eliyla kavradı ve tuttu. O anda okadar yakınlaşmıştıkki neredeyse dudaklarımız birbirine değecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİMSİYAH
Подростковая литератураSiyah gözleri beni âdeta delip geçiyordu. Peki tanıdığım Toprak aslında kimdi ?