Simsiyah -3-

160 19 0
                                    

Toprağı ilk kez gördüğümden bu yana hiç bukadar yakınlaşmamıştık. O simsiyah gözlerine daha yakından bakıyordum sanki beni kendine çekiyordu. Sonra Toprak benim toparlanmama yardımcı oldu ve bana "İyimisin?" Diye sordu. Bende "İyiyim" Dedim. "Beni tuttuğun için teşekkür ederim" Diye ekledim oda bana "Önemli değil" Dedi. Daha sonra Toprağa "Neyse eve dönsem iyi olacak sanada iyi günler" Dedim. Oda bana "Tamam kendine dikkat et dedi". Bu çocuk galiba az da olsa beni düşünüyordu. Sonra eve döndüm. kuzenlerim gelmişti ve plaja gitmek istediklerini söylediler. Babamda kuzenlerime kıyamayıp onlara hazırlanmalarını söyledi. Benim aklımdaysa hala Toprak vardı. Toprak ve onun simsiyah gözleri. Aklımdan çıkmıyordu. Bukadar yakınlaşacağımızı düşünmemiştim ki babam ordan seslendi "Tuana kızım sen gelmiyormusun?" Bende babama "bilmiyorum baba belki orda daha çok sıkılırım" Diye dedim. Oda bana "orda tabikide sıkılmazsın. Hem kuzenlerine bakmış olursun bilirsin ben pek anlamam bakma işlerinden" Diye ekledi. Bende mecburen kabul ettim. Sonra deniz kıyafetlerimi giymek üzere odama çıktım. Odamın penceresinden aşağıya bakmak istedim ki kimi göreyim? Toprak. Koşudan döndü sanırım diye kendi kendime söylendim. Nedense Toprak çok soğuk ama bugün beni düşerken kurtardı. Bence onu herkez yapardı. Yinede Toprakta garip şeyler vardı. Daha sonra plaja inmek üzere arabamıza bindik ve plaja gittik. Ben bugün biraz güneşin altında durmak istiyordum. Babamlar ve kuzenlerim yüzüyorlardı. Ve bende onları seyretmeye devam ediyordum. Aradan bir saat geçti ve Toprakların arabasına benzeyen bir araba geldi. Arabadan ineni görünce onun Toprak olduğunu fark ettim. Bu çocuk acaba beni mi takip ediyordu?


Arkadaşlar bölümlere Vote verirseniz sevinirim

SİMSİYAHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin