Simsiyah -9-

144 11 9
                                    

Multimedia: Oğuzhan

Gözlerimi açtığımda Toprak tam karşımda duruyordu. Yavaş bir şekilde doğrulurken Toprak omuzlarımdan tutup beni tekrar yatırdı ve bana "hop hop! nereye gittiğini sanıyorsun?" dedi ve bende ona başımı elime götürüp sert bir şekilde "benim burda ne işim var ?" diye sordum oda bana "hiçbişey hatırlamıyormusun gerçekten ?" diye sordu. bende ona "en son kavga ediyorduk, ondan sonrası yok" dedim. Daha sonra Toprak 2 dakika boyunca sustu. Tabi konuşacak ne vardı ki bana zaten bişey anlatmıyordu. Sanırım bu şekilde imalı bakışımdan rahatsız olup bana ilk kez doğru bir şekilde cevap vermişti.

Daha sonra Toprağın bana bayıldıktan sonra neler olduğunu anlatmasının istedim ve tabiki oda beni geri çevirmedi "bayıldıktan sonra seni bizim eve getirdim bu şekilde eve gitmene izin veremezdim sonra ailen telaşlanacaktı bende bizim eve getirdim" dedi daha sonra bende ona "ya teyzem? bütün gece boyunca eve gitmedim asıl bu sefer telaşlamıştır" dedim sonra oda bana "onu hallettim teyzene dün gece film gecesi düzenlediğimizi ve aslı ile birlikte kalacağını söyledim" dedi daha sonra ben ağzım açık bir şekilde bakarken Aslı elinde iki tane kahve ile içeriye geldi. ve bana "iyimisin Tuana" diye sordu bende evet anlamında başımı sallamakla yetindim ve "neyse artık eve gideyim zaten yeterince yük oldum herşey için teşekkür ederim" dedim ve tam ayağa kalkacakken Toprak kolumdan tuttu ve bana "seni bu halde eve göndereceğimizi düşünmüyorsun herhalde" dedi ve beni geri oturttu.Daha sonra Aslı da ordan "hatta madem teyzene film gecesi dedik ve yalan söyledik bu akşamda burda kal ve gerçek bir film gecesi yapalım" dedi bende "başka bir zaman yaparız hem bu akşam eve gidip dinlensem daha iyi olacak" dedim ve onlarda bu sefer itiraz etmediler sonra Aslı bana "en azından yaptığım kahveyi içde öyle gidersin" dedi. daha sonra bende tamam anlamında kafamı salladım.

Kahveyi bitirdikten sonra ayağa kalktım ve evin dış kapısına doğru ilerledim. tam ayakkabımı giyecekken başım dönmesiyle ayakkabının yere düşmesi bir oldu ve kendimi kapıya yasladığım sırada toprak beni kolumdan destekledi ve kaldırdı. Daha sonra Aslı tedirgin bir sesle "bu şekilde eve nasıl gideceksin daha yürüyemiyorsun bile en azından abim seni eve kadar götürsün" dedi. bende "olur" dedim ve ayakkabımı Toprağın yardımıyla giyindim. Daha sonra evin kapısına geldiğimde "sağol Toprak bundan sonrasını ben hallederim" dedim ve arkamı döndüm ve Toprak "Tuana dün olanlar benim suçumdu olanlar için üzgünüm" dedi bende ona "hayır senin suçun değildi" dedim ve ardından "neyse tekrar sağol görüşürüz" dedim ve kapıyı kapattım.Daha sonra eve girdiğimde teyzeme seslendim ve teyzem her zamanki gibi kapıda belirdi.Bana ardı ardına sorular yöneltmeye başladı ki zaten böyle olacağını biliyordum hiç şaşırmadım. Daha sonra teyzeme "sadece film izledik ve ben orda uyuyakaldım bukadar abartmaya gerek yok teyze" dedim ve odama çıktım.

Hemen ilac içip uyumak istiyordum zaten aldığım hap uyku yapıyordu.

Uyandığımda akşam olmuştu. Bizimkilerin hepsi yemek yiyordu teyzem benide çağırmıştı ama aç olmadığımı söyledim oda bana "yüzün çok solgun Tuana doktora gitmek istermisin?" diye sordu bende ona "hayır iyiyim doktorluk bir şeyim yok" dedim ve oturma odasına geçtim biraz televizyon seyretmek için uzandım. Normalde televizyon izleyen bir tip olmadığım için teyzem beni görünce çok şaşırmıştı. bütün kanalları gezdikten sonra sıkılıp televizyonu kapattım. Teyzemin yanına mutfağa gittim bulaşık yıkıyordu bende "yardım edebileceğim bişey varmı?" diye sordum teyzemde bana "hayır tatlım sen uzan dinlen keyfine bak dedi" bende ona "o zaman bulaşıktan sonra birer kahve içeriz.. ama ben yaparsam" dedim teyzem buna çok sevinmiş görünüyordu. Doğal olarak kadın beni sürekli mutsuz görmekten bıkmıştı.

Teyzem bulaşıkları bitirdikten sonra kahve yapmak için mutfağa geri döndüm. Kahveleri yaptıktan sonra teyzemin yanına balkona geçtim. Teyzem kahveden bir yudum aldıktan sonra "ellerine sağlık kahve çok iyi olmuş" dedi bende ona teşekkür ettim sonra teyzeme "eeee anlat bişeyler teyze" dedim yani kendime inanmıyorum normalde teyzemler oturup dertleşmek veya sohpet etmek alışıldık bişey değildi. Teyzem bana "Tuana bak sana ne diyeceğim 1 hafta sonra kuzenin Oğuzhan bodrumdan buraya gelecek yaz tatili için izni varmış onu da burda kullanacak" dedi bende olduğum yerde kalmıştım " neeee! Oğuzhan mı çok güzel bi haber bu" dedim ve yerimde duramayarak hemen odamdan telefonu aldım ve hemen kuzenime mesaj attım...

SİMSİYAHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin