BÖLÜM 20 " MESAJ "

58 6 1
                                    

HATIRLATMA
Cemrenin eve girerken silahlı bir adamla karşılaşmıstı ve adam cemreye vuracakken rüzgar önüne atlamıstı. Rüzgar hastaneye kaldırıldı. Fakat doktor kurtaramadık dedi. Cemre bayildi fakat bunlari ruya sandı. Abisi ise öyle olmadıgını yani rüya olmadiğını soýledi.

Bölüm geç geldi çünkü evde net olmadıgından yayinlayamadım. Keyifli heyecanlı okumanız dileğiyle beğenmediğiniz bir yer varsa soyleyin olumsuz yorumlarda benim icin önemli beğendiginizi soylemeyi unutmayın. Okuyan yine cok az olacağını biliyorum :( zaten arkadaslarim icin yaziyorum tabi okuyan baska degerliler için az zaten neyse uzatmadan hikeyeye geçelim siz delirmeden :Dd (ayy inş gzl olmuştur begenmesinizde oy verin emeğe saygı muck öptüm sizi ;))

Ölüm yine en acı şekilde karşıma çıkmıştı. Rüzgar ölemezdi. O benim herşeyim değil miydi ? Ben bunları hak edecek ne yaptım. Kabullenemiyorum. Sanki ölmemiş gibi. Rüzgar beni hayata bağlayan en değerli varlığımdı.

Rüzgar, aşkım seninle beraber hayal bile kuramadan gidemezsin. Biz biziz ikimiziz biz ikimiz ayrı olarak siyahın en derin tonuyuz ama birlikteyken beyaza ulaşıyorduk. Bana sabah kalktığımda öpücüğüyle uyandıran sen olmıcak mı ?

Rüzgar hayallerimide alıp gidemezsin! Eğer sen yoksan... bende yokum.

Sakince hastanenin hasta kokulu yatağında yavaşça abimide iterek kalktım. Abim peşimden gelecektiki onu durdurdum. " lütfen izin ver. Yalnız kalkmak istiyorum. " dedim. Elveda abim senin için yaşamam gerek belkide ama yaşayamıyacağım. Özür dilerim. Ama bu siktiriboktan hayatıma artık dayanamıyorum ve gidiyorum.

Hayat bana bilmem kaç sürede en acı şekilde bana kendini tanıttırmıştı. Artık sona yaklaşıyorum benim hayatımda buymuş demekki.

Sakince tam bir deli gülümsemesi ile telefonumdan googleye en acısız intihar vb. Bir şeyler yazdım. Yada boşversene hem ben adrelanini seven bir insan olarak ona uygun ölmeliyim. Yavaş adımlarla merdivenlerden çıkıyorum. Dışarıdan normal bir şekilde merdivenlerden çıkan birisi gibi gözüksemde aslında ölüme çıkıyorum. İcimden bi ses o kadar emin olma desede onu umursamadım ve en üst kata çıktım. Şu an burası sakindi.

Boş bir hastane odası bulup balkonuna çıktım. Vee ve vee o muhteşem intihar şeklini aldım. Balkom demirinin önüne geçerek ellerim arkada demire tutunuktu. Son kez baktım manzaraya. Ve hayatıma veda edişimin son üç saniyesini saymaya başladım. Üçç... iki...biiiir...

.....

Tam atlamaya yelkenirken telefonuma mesaj geldi. Belkide son mesajımdır. Bi elimi saldım ve telefonumdan mesaja baktım. -gizli numara-
" AY'IN GÖLGESİ... bebeğeim. İntikamımı almadan nereye böyle ;) sakın atlayım deme zaten alttaki videoyu izleyince fikrini değiştireceğine eminim güzel kız :) "
Kim lan bu !!!!

Videoyu açtığım anda gözlerim kocaman açıldı ve kalbim son derece gümbür gümbür atmaya başladı. Videoda bir sandelyeye her yeri bağlı gözleri kapalı ve kanlı beyaz tişötüyle... rügar...

Rüzgar acılı ve kısık sesi ile " cemre... cemre... kurtar beni meleğim. Ölmedim ben..." rüzgar ??? Ölmemişti. Herşeyim ölmemişti. Az kalsın ben ölüyodum ama. Allah'ım inanmıyorum. Ölmemiş işte ölmemiş şükürler olsun hala yaşıyor fakat bi sn bi sn lan bana mesajı atan manyak kim ?? Rüzgar'ı niye bağlamış ve doktor bana nasıl öldügünü söyledi ??? !!!! Ulan ne oluya gene of oof !

O değilde o kadar ölüme çıkıyom bilmem ne diye artislendim aman her neyse ben rüzgar gittigı icin onun yanına gidiyordum fakat tatlı belam beni bırakıp gitmemişti seni kaçıran dünyanın en iyi mafya babasıda olsa seni kurtaracağım.

Sakince balkonum demirne tutunup döndüm. Bi bacağımı kaldırarak demirin arka tarafına geçecekken ayağım kaydı. Kahretsin!.

Sadece bi elim demire tutunmuştu. Diğer elimide atıp demiri yakalamaya çalışıyordum. Fakat yapamıyorum. Demiri tutam elim resmen acı ceķiyordu. Ve kaymaya başladı. Kolum sanki yerinden çıkacakmış gibi acıyordu. Elim iyice terlemeye ve kaymaya başladı. Ve artık yapamadan kaydı. Veee. Birisi elim kayıp gittigi o 1 saniyede alimi yakaladı.

" diğer elini ver . Allah aşkına ne yapıyorsun sen delirdin mi ? Ah cemre ... " bunları söyleyen kişi aklıma son gelen kişi olurdu kesin. Şaşkınlıkta zirve yapıyorum gerçelten.

" çınar !! "

Merhabalar bölüm kısa ama en kısa zamanda yeni bölüm gelecek bu bölümü ben sevdim. Kendi bölümü sevdim evet neyse umuyorum inşallah heyecanlı olmuştur bunun için baya uğraştım vote ve yorumda ellerinizden öperler ;))

AY'IN GÖLGESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin