BÖLÜM 23 " HİÇBİR ŞEY SONSUZA DEK GİZLENEMEZ "

58 9 8
                                    

                 Bölüm şarkınız ;) " mazhar alanson - ah bu ben "


Yoğun ve stresli rüyamdan ayrılıp gerçek hayata dönüp uyanmamı sağlayan kapıdan gelen ses beni uyandırdı. Ah abim gelmiş olmalıydı. Ne ! Kahretsin abim geldiyse buraya gelirse Rüzgarla biz aynı yatakta!!! İçimdeki çocuk kocaman bir çığlık attı. Belkide yanlış duymuşumdur.

İcerden öksürük sesi gelince abimin geldiğini anladım. Hemen Rüzgar'ı dürtükledim. Ama sanki kaçıcakmışım sımsıkı sarılmıştı." Rüzgar " diye fısıldadım. Uyanmayınca tekrar kulağına fısıldadım. " Rüzgar " ama uyanmadı. Abim içerde eve gelmiş ve biz Rüzgarla aynı yatakta birbirimize sarılmış haldeyiz ve abim her an buraya gelebilir. 

Uyanmayınca aklıma bardağımdaki suyu döküpte uyandırmak istedim ama bağırarak uyanırsa olacakları düşünmek istemiyorum. Öperek mi uyandırsam acaba maalesef son çare bu gibi görünüyor. Of kendimi kötü şeyler yapan kız gibi hissettim. Ellim siyah saçlarına gitti. Yavaşça yanağına yaklaştım. Ufak bir öpücük kondurdum. Gözleri çok az açıldı. Ve hemen geri kapattı. " Rüzgar kalksana ya " bir kere daha ve bir kere daha öptüm niye uyanmıyor bu!!

Gülüşünü gizlemeye çalışırken numara yaptığı anladım. Sinir şey daha fazla öpüyüm diye mi uyanmıyordu acaba. Bi tane koluna vurdum. Bu sefer pes etmişcesine gözlerini açtı. Suratında çarpık bir gülümseme kollarını benden ayırıp esnedi. " gün-" devamını getirmeden elimle ağzını kapadım ve esnemsi durdu. Gözleri şaşkınca açıldı ve anlamayan bir ifadeyle bakmaya başladı. Bu halini seviyorum.

"Şş sessiz ol abim geldi. " dedim. Ve yavaşça elimi çektim. Ya bi an şu anki bozulmuş surat ifadesine üzüldüm. " cemree uyandınmı odana geliyorum. " diyince ikimizinde gözlerini kocaman oldu ve yataktan fırladık. " şimdi sıçtık. " dedi Rüzgar. Of aklıma gene her zamanki süper dizilerimden bir sahne geldi ve Rüzgar'ı dolabıma doğru itmeye başladım. " napıyorsun ya ! " desede dolabıma ittim.

Tam örttüm abim odaya girdi. Sırıtarak " günaydın " dedim. " günaydın üstünü giyinmemişsin bak gel seninle biraz konuşalım " diyerek yatağa oturdu. Bense onun yanına gitmeye kalkışırken dolaba Rüzgar zor sığdığı için açılıyordu.

" ıı evet abi " anlamamış gibi baktı. " niye orada duruyorsun gel otursana "  dedi. " yoo iyi böyle ya hem geç kalıyorum ıı sen git en iyisi ben giyiniyim. Kaç gündür aksattım zaten " abim kafa sallayıp odadan çıktı. Dolabın kapısını açtım. Ve anında çıktı dolaptan.

" ay boğuluyordum lan dolapta " hemşireler gibi parmağımı dudağıma götürdüm. " şş sessiz olsana " eğer bir filmim olsaydı adı kesin heyecandan kurtulamayan kız olurdu.

Dolaba dönüp kıyafetlerimi aldım. Rüzgar çarpık ağzı ile bana bakıyordu. Net bir şekilde " arkanı dön " dedim. Pöfleyip arkasını döndü. Hemen alt pijamamı çıkardım. Rüzgar'a baktım yan gözle bakıyordu. "Heeey !! " diye bağırdım. Rüzgar bana tamamen dönüp. " şş abin içeride unuttun mu ? " neyseki üst pijamam uzundu. Diye dua ederken Rüzgar'ı döndürdüm. Ve hiç olmadığım kadar hızlı giyinrim. Ve aynaya koşkum.

Iyy!! Gözlerim şişmiş ve kanlanmıştı. Saçlarımda birbirine dolanmıştı. Çok çirkin gözüküyordum. Rüzgar ise aksine saçları dolaşık olmasına rağmen güzel görünüyordu - tabi gözünün altındaki morartılar hariç- ama o ne kadar çirkin gözükse bile ona olan bu his hiç eskimiyecek. Şu an anladım ki Çınar'ı aslında gerçekten aşık değilmişim. Sadece beğendiğim bir bedeni sevip onu aşk sanmışım.

AY'IN GÖLGESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin