2 Hafta sonra
Bugün ilk uçakla İstanbul'a doğru yol alacaktık. Bu iki hafta içinde şirketi yürütmek için hertürlü bilgiyi öğrenmiştim. Sadece yirmi dört yaşımı doldurmam gerekliydi. Sonra ise şirketlerimizi yönetecektim. Dikkatimi kolumdaki saate verdim. Saat 13.17 daha üç saat vardı. Oturmakta olduğum sandalyeden kalkıp yatağımın yanındaki koltuğa doğru yavaş adımlar ile yürüdüm. Vardığında ise ayaklarımı uzatarak gözlerimi kapadım. Sonra uzun bir nefes aldım. Günlüklerimi bulduktan sonra hayatım iyice garipleşmişti. Okuduğum günlüğümün rüyasını gece görüyordum. Her şey aynısıydı. Hiç bir şey aklanmamıştı günlükten. Beynim bana oyun oynuyordu ve bunu her defasında kazanıyordu. Kafamı sallayarak yatağın üstünde olan deftere gitti elim yavaşca. Onu elime aldığım da ise kaldığım sayfayı açtım. Elime bir kalem alarak yazmaya devam ettim.
"Genç kadın ne yapacağını hiç bilmiyordu onca yaşadığı olaylara rağmen. Yavaşça karşısında duran adama aşık oluyordu. Bu onun için yeni bir şeydi. Genç adam ileri doğru bir adım attı , sonra bir daha. Sanki karşısında duran genç kadın gözlerinin önünden gidecekti. Genç kadının önüne geldiğinde ellerini yumuşak tahmin ettiği saçlarına dokundurdu. Ve tahmin ettiği gibi kadının saçları yumuşacıktı. Genç kadın ne yapabileceğini bilmez bir halde gülümsedi karşısında olan adama. Adam bundan cesaret alarak kadına gülümsedi. Adam kadının kulağına fısıldadı. ' Yarın yine.' dedi ilk. Sonra iyice yaklaştıktan sonra ' Burada buluşalım. Sana bir süprizim var.' dedi. Adam yavaşca geriye doğru gitti. Tuttuğu narin saçları yavaşca bıraktı. Bıraktığında arkasına bile bakmadan gitti. Kadın üzülmüştü. İlk defa altı yıllık sevgilisinden bu tepkiyi almıştı. Uzun süre adamın gittiği yola baktı. Tekrar gelir özür diler diye. Ama adam o zamandan sonra oraya hiç uğramadı. Kadın onu yerinde kıpırdamadan bir yıl bekledi. En sonunda açlıktan dolayuı kadın öldü. Genç adam ise o lafını söyledikten iki sokak sonra ölmüştü. Eğer ölmeseydi eve gidip yarın altı yıllık sevgilisine evlenme teklifi edecekti. Ama her şey planladığı gibi değildi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ömrümün Baharı
ChickLitAradığı bir şeyi bulmak için yukarı çıkmıştı.Oysa nerden bilebilirdi ki eski hatıralarını bulacağını? Geçmişini küçükken tuttuğu günlük sayesinde hatırlıyor. Küçüklüğünde ki hatıralarla geçmişini buluyor. * Yağmurlu bir günde,prensinin söylediği cüm...