0.6

185 52 20
                                    

1 Hafta Sonra

"Bavul almana gerek yok, orada hazır kıyafetlerimiz olacak. Sadece kendini hazırla sıpaydi. " dedi telefonun diğer ucundan konuşan Hazal. " Kendini hazırlanan yeter bebek!" dedikten sonra telefonu kapatmıştık.

2 saate Savoy'e gidicektik. Bana orada işleri öğreticekti. Ondan sonra ise gezmemiz için bolca zamanımız olacaktı. Oranın tadını çıkaracaktık. Önceden pek gezemiyorduk çünkü her zaman annem bizi bırakmıyordu. Annemsiz buraya geldiğimizden dolayı gece bara gidecektik. Burada eğlenmek için kendimize bir hafta ayıracaktık sonra ise Paris'e geçecektik. İlk defa annemsiz bir yere uçuyordum bunun için heyecanlıydım. 5 yıldan beri göremediğim akrabalarımı görecektim. Bu yüzden annemin gelmesi için ısrar ediyordum. Annem de özlemişti ama kendi ayaklarımın üstünde durabildiğimi görmek için gelmiyor idi. Saate göz attığımda 1 saatin kalmıştı. Bavul sorunumuz yoktu orada her şey hazır olacaktı , kendi dolaplarımızda hiçbir şey eksik olmayacaktı O rüyamdan sonra Arasla olan ilişkimiz iyi derecede ilerlemişti. Bir ad koymamıştık ama aramızda bir çekim vardı ve çok iyi bir çekimdi , sanırım.

Telefonumumda indirdiğim uygulamayı açıp oynamaya başladım. Ekranda Hazalın resmini gördüğümde açmadan çantamı alarak aşağıya indim. Merdivenlerin başında sultanımı görünce acaba gitmesem mi demiş kalacak kadar olmuştum. Anneme uzunca sarılıp kapıya doğru gittim. Onu çok özleyecektim çünkü bir aylığına yoktum. Dışarıya çıktığım da ise beyaz dizinde biten elbisesiyle , mükkemmelliğiyle Hazal duruyordu. Ben ise bu güneşli havada bile siyah bir elbise giyiyordum ve sıcaktan . Saatime baktığımda ise az kaldığını farkettim. Arabaya binerek kafamla gitmesini işaret ettim. Oda anlamış olacakki hiç konuşmadan arabayı sürmeye başladı. Şu an çok ciddiydik , sanırım.

" Bu ne böyle , çok ciddiyiz kızım." Dedim ona doğru dönerek. Yüzüme de sırıtmamı ekleyerek.

" Aynen bu ne böyle şimdilik ciddi olmayalım orada çok ciddi olacağız bahar hanım." dedi sonlara doğru ciddileşerek. Bu kız bir an ciddiyken bir an şakacı olabiliyordu.

" Tamam tamam boşver şimdi orada bara gideceğiz dimi ?"

" Tabiki de saçmalama oraya gidince oraya gitmemek olmaz! "

" Hadi bakalım uçağı kaçırmayalım. " diyerek onu da uçağa çektim. Kontrollerimiz de yapılınca uçağa bindik.

*

Uçaktan inmiştik ve arabayla otelimize doğru yol alıyorduk.

" Hazal , eniştemiz bizi nerede bekliyor acaba ?" aslında gerçek sorum bu değildi , niye konuşmuyorduk ki. Ciddi olmamız gerekmiyor da bu kadar .

" Haftalık izni bittiğinden dolayı işinin başında Bahar hanım. " Kız bildiğin Fransa'ya geldiğinden beri böyleydi.

" Acaba neden izin almış ? " dedim sırıtarak. " Ben izin falan vermedim ki kim verdi acaba ? " Ona baktığımda kızarmıştı. Kulakları bile !

" Bahar hanım herkesin izin haftası vardır ayda bir kere . O da kullanmış iznini. " dedi saçıyla oynayarak.

" Hay ben senin bahar hanımının ." dedim daha fazla utandırmak istemedim.

" Bahar hanım fransız bir şirketl ile toplantınız var yarın. Ertelememizi ister misiniz? " dedi beni takmayarak.

" Erteleyin , yarın maniküre gideceğim. "dedim ona ellerimi göstererek.

" Şapşal! İş saatleri zamanında işten başka hiç bir şey önemli değildir. " Dedi kafama vurarak. Yanıma sır verecekmiş gibi yaklaştı. " Tabikide randevumuz var salıya. O zaman gideceğiz "

Ömrümün BaharıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin