Uvoda nema.
Prvi dio
Probudilo me glasna zvonjava na vratima.
„Adam molim te idi otvori „ prošaptala sam . Adam se nije odazivao.Okrenula sam se prema njemu. Krevet je bio prazan. Ustala sam i dozivala nije ga bilo. Glasna zvonjava nije prestajala.Otvorila sam vrata. NA vratima su stajala dva tipa . Bili su policijski inspektori.
„Gospođo jeli vaš muž doma moramo razgovarati s njim"
„Ne,zašto ga trebate?"
„Gospođo nemojte ga skrivati vaš je muž traženi kriminalac nebi bilo da ga skrivate",rekao mi je jedan od inspektora,zvao se Sam ja mislim.Skamenila sam se na njegovu rečenicu. On mora da je poludio.
„Molim ?? O čemu vi pričate? Upadate mi tako u kuću i govorite svakakve stvari za mog muža"
„Možemo li porazgovarati vidim da ste zbunjeni gospođo Malik"
„Malik? „ začuđeno sam upitala.
„Da Malik,očito ne znate ali vaš muž nije Adam Williams ,taj čovjek ne postoji gospođo.On je Zayn Malik ,najveći diler „
„Što ste to rekli? „ ovo je previše za mene što ovi ljudi govore.
„Ovako gospođo vaš muž je jedan od najvećih dilera drogom,tražimo ga već godinama ,ali međutim on nam svaki put pobjegne,uglavnom promjeni ime i preseli se u drugi grad i kad mu uđemo u trag on nestane. Baš kao i sada. „
„To je sigurno neka zabuna,ništa vam nevjerujem „
Bila sam u šoku nisam mogla vjerovati onome što čujem. Bilo je to previše za mene.
„Ima još gospođo"
„Jeli vam vaš muž spominjao da se preselio iz Los Angelesa u New York"
„Da,majka mu je umrla u Los Angelesu i sve ga je podsjećalo na nju i došao je ovdje u New York,tu smo se i upoznali i oženili. „
„Naime to što vam je muž rekao nije istina,da bio je u Los Angelesu ali je od tamo pobjegao ,jer smo mu ušli u trag.Gospođo on tamo ima obitelj. „
„Molim?"
„Ima ženu ,i nju je prevario kao i vas . Tada se zvao Edward Lisbon,ima kćer Paige „
„Što vi pričate on ima samo mene,ne može biti istina,vi lažete" bila sma uzrujana nisam znala što da mislim. Je li ovo sve istina? Ne može biti da me Adam prevario,nebi mi to učinio. Ali zašto ga nema sada,da mi kaže da je ovo sve neka zabuna da su ga pomiješali s nekim. Ali njega nema.
„Gospođo učinite nam uslugu i recite nam gdje je vaš muž,nemojte ga skrivati"
„NE znam gdje je,nema ga"
„Gospođo smijemo li pregledati stan?"
„Molim?"
„Gospođo molim vas,inače ćemo kasnije doći sa još policajaca i nalogom za pretres,bolje ovako gospođo"
„Uredu pregledajte stan"
Pregledali su svaku rupu u stanu.
„Gospođo nema stvari vašeg muža,kao što sam vam rekao nestao je. Znate li gdje bi mogao biti?"
„Ne znam,ne znam dali da vam vjerujem"
„Gospođo ako nam nevjerujete pođite na ovu adresu i tamo ćete naći njegovu obitelj"
Pružio mi je papir s adresom. Nisam znala što učiniti.
„Gospođo idemo sada.javite nam ako čujete nešto u vezi vašeg muža"
Pružio mi je svoju vizitku i izašli su. Suze su nekontrolirano počele teći niz moje lice. Nisam mogla vjerovati ovome. Ne može biti istina. Adam mi nikad to nebi učinio. Nikada. On me voli, i ja njega volim. On nikad nebi imao posla s drogom niti imao drugu obitelj. Moram otići u Los Angeles.Moram se sama uvjeriti da je ovo sve neka ogromna laž,zabuna samo ružan san.Sjela sam u auto odmah i otišla prema Los Angelesu.
YOU ARE READING
Lies
FanfictionSto ako vam jedan dan policija zakuca na vrata i otkrije vam sokantnu istinu o osobi kojoj ste najvise vjerovali,vasem muzu. Sto ce se onda dogoditi? Saznajte u prici Lies "Anything is better than lies."-Abigail Williams COVER BY ; najdraza tea_st...