Part 20

379 37 18
                                    

/Harry P.O.V./
Sjedim u sobi i razmisljam kako bih mogao razveseliti Abigail da joj skrenem misli sa svih problema. Znam odvest cu je na romanticnu veceru . Odmah sam otisao rezervirati. Pronasao prekrasan restoran uz more i rezervirao stol na najljepsem mjestu gdje cemo biti sami. Biti ce odusevljena. Tako joj zelim skrenuti misli sa svih problema. Ne mogu gledati njene uplakane oci i tuzni pogled ponovno. Zelim je gledati nasmijanu i sretnu . Zasluzila je to. Nakon svih lazi i patnji koje je prozivila zasluzila je srece u zivotu. Veceras ce joj biti najljepsa i najbezbriznija vecer ikad. Stigao sam doma. Abigail je sjedala u dnevnom i listala tv programe.
"Abigail veceras se lijepo sredi imam iznenadenje za tebe"
"Kakvo iznenadenje?"
"Nece biti iznenadenje ako ti kazem"
"Harry mrzim iznenadenja"
"Ovo ce ti se svidjeti vjeruj mi . Vjerujes li mi Abigail?"
"Vjerujem "
"Onda nema problema ,veceras ce ti biti odlicno"

(...)

Stigla je vecer te sam otisao u sobu obuci se. Ne volim se pretjerano sredivati moj stil je jednostavan bijela majca crne gace i gleznjace. Izgleda neodoljivo i savrseno. Bilo je vrijeme da idemo te sam otisao vidjeti jeli Abigail spremna. Pokucao sam na vrata od kupaonice .
"Abigail jesi li gotova ? Vrijeme je da idemo"
"Evo jos samo sekundu" rekla je . Nakon par sekundi vrata su se otvorila. Zinuo sam. Bila je tako lijepa ne mogu naci pridjev kojim bih mogao to opisati . Nosila je leprsavu cvjetnu haljinu i crne potpetice. Kosa joj je bila valovita i lice malo nasminkano. Bila je prekrasna,kao vila. Moj mali andeo.
"Sto si zinuo? Nesto nevalja?" Zabrinuto je upitala.
"N-ne.. ja.... ja ovaj.... ti .. prekrasna si" ostavila me je bez teksta. Jedva sam uspio sastaviti recenicu.
"Hvala " rekla je i zarumenila se. Bila je tako slatka kad se zarumeni.
Uhvatio sam je za ruku i isprepleo nase prste. Zakljucao sam vrata i krenuli smo prema restoranu. Nije bio daleko od kuce pa smo mogli pjesice. Stigli smo i konobar nas je odveo do naseg stola. Sve je bilo kao sto sam trazio. Savrseno je.
/Kraj Harry P.O.V./
Gledala sam u prekrasni stol udaljen od ostalih. Restoran je bio uz more. Bilo je tako romanticno. Svjetlost svijeca i blaga mjesecina obasjavale su nas stol. Latice ruza bile su posute od mjesta gdje smo stajali pa sve do stola. Ogroman buket cvijeca docekao me na stolu. Harry mi ga je pruzio. Pomirisala sam ga zaista je prekrasno mirisao. Konobar nam je donio vino i natocio nam te rekao kako hrana ubrzo stize.
"Jel ti se svida ?" Upitao me Harry.
"Harry prekrasno je kome se nebi svidjelo" oci su mu zasjale nakon mog odgovora.
"Cemu ovo sve? Mislim imali neki poseban razlog za sve ovo?" Upitala sam znatizeljno.
"Nema razloga samo sam zelio da ovu vecer zaboravis na sve sto se dogodilo i da uzivas"
"Harry ti si tako divan"
"Ne znas koliko mi znaci kad to cujem"
Konobar nas je prekinuo i donio nam hranu. Vecer je odmicala , a Harry i ja smo se ludo zabavljali i smijali. Zaista sam uzivala. Ovo mjesto je prekrasno . Pojeli smo na kraju i desert.
"Harry ne mogu vise jesti hajdemo doma"
"Hajde" rekao je te otisao platiti. Vratio se uhvatio me za ruku te smo krenuli. Pozalila sam se kako me bole noge te me Harry uzeo u narucje i nosio sve do doma.
"Harry hajde spusti me teska sam ti"
"Ne, nosim te do sobe i nisi teska"
Usli smo u stan i Harry me lagano spustio na krevet. Nisam mogla izdrzati te sam ga poljubila. Poljubac je postajao sve strastveniji . Harry se nasao povise mene i osjetila sam da me nesto dodiruje po trbuhu. Harry se nasmijao te se odmakao da vidim . Izbocina u njegovim gacama sve je vise rasla. Osjetila sam navalu strasti .
"Harry zelim te" nisam trebala nista vise reci. Harry me poljubio te poceo skidati. Otkopcao je moju haljinu te skinuo moje sandale. Bila sam samo u donjem vesu.Povukla sam Harryevu majcu preko njegove glave. Pogledala sam po ne znam koji put njegovo isklesano tijelo i tetovaze. Tako savrseno,jednostavno oduzima dah. Bacila sam se na otkopcavanje remena njegovih hlaca. Uspjesno sam otkopcala remen i hlace te ih svukla .Otkopcao je moj grudnjak te ga bacio na pod. Uhvatio je rukama moje grudi te ih masirao. Glasno sam zastenjala. Tako su mi prijali njegovi dodiri. Spustao je poljubce od mog vrata sve do ruba gacica. Pogledao me ,te sam klimnula i lagano ih je svukao. Povukao je i svoje bokserice koje su zavrsile na podu skupa sa ostalom odjecom. Lagano je usao u mene,te sam zastenjala. Nabijao se sve do kraja pa izasao i opet usao. Sve je bilo popraceno strastvenim poljubcima posvuda po mom tijelu . Ruke je drzao jos uvijek na mojim grudima. Osjecala sam da sam blizu. Nisam mogla izdrzati toliku navalu strasti,razidirao me orgazam te je ubrzo nakon mene i Harry svrsio. Izasao je iz mene te se bacio na krevet do mene. Glasno disali.
"Wow Abigail prekrasna si "
"I ti si"
"Znam"
Privukao me u zagrljaj te cvrsto zagrlio.
"Hvala ti za ovu vecer Harry bila je najljepsa u mom zivotu"
"Drago mi je da ti se svidjelo"
"Harry htjela bih ti nesto reci"
"Reci"
"Volim te"
"M-molim ? Sto.... sto si rekla?"
"Rekla sam da te volim Harry"
"Stvarno ?"
"Najstvarnije Harry. Ponavljam Volim te Harry Styles "
"Nemas pojma koliko sam sretna. Volim te najvise Abigail Williams"
Glasno sam se nasmijala. Napokon nakon dugo vremena bila sretns i spremna voljeti nekoga. Stvarno sada mogu reci da ga volim. Sve ovo sto cini za mene i njegov odnos prema meni. Volim ga. Zivot bih dala za njega. Gledala sam u njegove prekrasne zelene oci koje su sjajile od srece. Tako mi je drago vidjeti ga tako sretnog. I on je zasluzio biti sretan.
/Zayn P.O.V./
Probudila me glasna zvonjava mog mobitela. Tko sad smeta ovako rano? Pobogu... nedaju mi spavati.
"Halo" rekao sam pospano
"Malik nasao sam mjesto gdje ti se zena skriva"
"Molim? Jesi li siguran Craig?"
"Tako kazu moji izvori. Cura i decko odgovaraju opisu"
"Hvala ti Craig duznik sam ti"
"Ides odmah tamo?"
"Da"
"Dolazim po tebe idem s tobom"
"Moze"
Napokon nasao sam moju Abigail. Vrijeme je za osvetu. Osveta je slatka. Harry Styles stizem.. i zapamti tko se zadnji smije najslad se smije. Ustao sam iz kreveta obukao se brzinom munje te popio malo vode. Uzeo sam pistolj i mobitel. Spreman sam ubiti ga na.mrtvo ime. Jedva cekam vidjeti Abigail i sve joj objasniti. Konacno cemo biti sretni ja i ona zauvijek. Zacuo sam zvono na vratima. Zasigurno je Craig. Otvorio sam vrata,naravno bio je Craig odmah sam izisao te zakljucao vrata. Sjeli smo u auto te krenuli prema mjestu gdje se skriva moja Abigail. Prilicno je daleko. Sigurno se pitate tko je Craig? Craig je moj prijatelj. Radi kao privatni detektiv nema osobe koju on nemoze naci. Njemu jedinom vjerujem.
"Sto ces uciniti ako ih nades tamo?" Upitao me.
"Gada cu ubiti vlastitim rukama ,a Abigail ide samnom sigurno je zbunjena samnom ce biti sretna"
"Pa sretno ti prijatelju"
"Hvala "
Ostalih 3 sata voznje proveli smo u napetosti i tisini. Stigli smo na mjesto gdje se navodno nalazi moja zena. Izasao sma iz auta i idem prema nekakvoj kuci. Otvaram vrata tocnije razvaljujem ih te tamo zaticem....
/Kraj Zayn P.O.V./

......

Vrijeme je da opet nazovem glupacu. Nisam je dugo cuo/la. Sto se dogada ? Nejavlja mi se. Bezobrazluk... platit cemi. Uvijek se javi. Zelim je muciti,a ona se nejavlja.. sranje...

(Eto ljudi stigao i danas nastavak ims 1250 rijeci. Nisam mogla duzi stvarno pisem ovo preko.mobitela vec uru ipo oci mi ispadaju od gledanja u ekran. Opet danas nemam skole hahahhahahahha pa je uletio brzinski nastavak. Hvala svima koji citaju i komentiraju stvarno ne znam kako vam se zahvaliti . Ne znate koliko mi znaci svaka napisana rijec u komentaru svaki vote i pregled. Jedno veliko hvala svima ♥♥♥♥♥ ne znam kada ce iduci dio mozda sutra uleti opet mozda ne ,ali subota ce jedan pravi i dugi nadam se. Da neduljim sto mislite jeli Zayn stvarno nasao Abigail? Ako vam se nastavak svidio ostavite vote/komentar ly all ♥♥♥)

LiesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora