Lies
Nešto iz prošlog dijela:
Razumjet će me. Sve ću joj reći i objasniti. Ona je razumna razumjet će me. Iskreno mogu reći i da me je malo strah. Mene je strah u vezi toga što će neka žena reći. Ona me mijenja..I želim da me promijeni. Da ugasi moju lošu stranu. Da konačno mogu biti sretan i voljen
14.dio
Stigla sam doma i otišla u sobu istuširati se. Mama mi je rekla da se požurim jer sam joj obećala odlazak u shopping. Iako mi se neda,ali idem zbog mame. Uzela sam dugu haljinu i tanku jaknicu. Obula sam starke. Obožavam nositi starke imam više boja. Ovaj put sam uzela crne. Sišla sam dolje mama je već bila spremna i sjele smo u auto. Vozile smo se u tišini,samo je radio tiho svirao.
„Abigail pričaj samnom,nemoj šutati"
„Mama nisam raspoložena"
„Okej"
Nije mi se više obraćala. Stigle smo pred shopping centar i izašla sam iz auta. Ušle smo u prvu trgovinu i mama me natjerala da si kupim majcu i hlače,rekla je da će me nova garderoba oraspoložiti. Da sam barem optimistična kao i ona. Nakon treće trgovine imale smo barem 10 vrećica u ruci,moja mama kad idem u shopping nakupuje garderobe za 10 godina. Napokon sam je uspjela natjerati da idemo doma. Kad smo stavile sve vrećice u auto zapištao mi je mobitel. Imam poruku. Otvorila sam je..
/Hej,ljubavi nadam se da me nisi zaboravila. Ja tebe nisam. Uskoro ćemo se vidjeti. Nemoj pokušavati sakriti se,meni se ne možeš sakriti. Vrijeme da saznaš istinu. Vidimo se uskoro ljubavi .
Harry xx/
Opet on. Zašto ja u životu ne mogu imati mira. Taman kada sam pomislila da me napokon ostavio na miru on me opet uznemirava. Možda je Daisy u pravu,možda se trebam obratiti policiji. Ali bolje ga ne ljutiti i ne činiti gluposti. Ne znam što učiniti. Uznemirila sam se i moja mama je to primjetila.
„Abigail što ti je?"
„Ništa mama „
Nije više rekla ništa. Kad sam došla doma uzela sam svoje vrećice i produžila ravno u sobu. Legla sam na krevet i slušala glazbu.Opet sam razmišljala o svemu. Mozak će mi eksplodirati od svih tih informacija. Ne mogu više. Ne mogu više podnijeti ovu bol u srcu. Jednim djelom želim obavijestiti policiju o svemu ,ali kad bolje razmislim pa jedan od njih radi u policiji,i želim napokon saznati istinu i biti mirna.Želim znati zašto je to Adam učinio. Želim živjeti u miru. NE mogu više tako,stalno mi se dešavaju sranja u životu. Poludjet ću od toga. Zazvonio mi je mobitel te me prekinuo u razmišljanju.Bio je nepoznat broj,Harry. Javila sam se
„Hej ljubavi dugo ti nisam čuo glas."
„Što želiš? Još me mučiti? Ostavi me na miru"
„Hej ljubavi pa smiri se,ne mučim te ljubavi napokon ću ti reći istinu,i bit ćeš sretna"
„Biti ću sretna? Vjerujem da će ta tvoja istina biti čista laž"
„Na tebi je hoćeš li vjerovati ili ne,nego htio sam ti reći da sutra dođeš ispred bolnice gdje smo te prvi put oteli,ili to ili ću nauditi nekom tvom bližnjem da dođem do tebe. Mislim da je bolje milom nego silom"
„Kad ćeš me napokon ostaviti na miru?"„Nikada,hoćeš li doći milom ili silom?"
„Milom"
„Tako sam i mislio ,čekam te sutra u 14. Nemoj kasniti ljubavi,jedva čekam da te vidim"
„Ja tebe ne" i prekinula sam. Zašto baš ja ? Od svih ljudi on je morao mučiti mene. Želim saznati više tu jebenu istinu i živjeti u miru. Ne želim ga nakon sutra više nikada vidjeti. Nadam se da neću.
-----------------------------------------------------
Sutradan
Probudila sam se rano. Bilo je oko 7 sati. Mama je još spavala. Nisam mogla spavati sinoć od pomisli na danas. Napokon će doći kraj svim lažima. Moj će život postati normalan. Barem tako mislim,ali imam čudan osjećaj. Jutro mi je prošlo u gledanju televizije. Mama je otišla u grad. Bila sam sama doma. Iskreno trebalo mi je da budem sama. Prenervozna sam zbog ovog danas. Izludjet ću totalno .
-----------------------------
Napokon je došlo vrijeme da idem. Vrijeme za suočavanje. Zanima me kako izgleda Harry. Jeli sexy kao i njegov glas? Ja sam totalno poludjela o čemu ja razmišljam. Totalno sam skrenula..Sjela sam u auto i vozila se do mjesta gdje su me oteli. Mami sam ostavila poruku da ću prespavati kod Daisy i zamolila Daisy da me pokriva. Duguje mi to jer mi ne želi reći što zna. Obećala je da će me pokrivati.Stigla sam izašla iz auta i prije nego što sam uspjela okrenuti se netko me uhvatio s leđa. Bio je to onaj policajac.
„Maco hej opet"
„Ne zovi me tako"
„Kako si opasna hajde samnom" rekao je i povukao me.
„Dobro ne vuci me"
„Ulazi u auto"
Ušla sam u auto bez prigovora.Vozili smo se u tišini nekih pola sata. Stigli smo pred neku kuću. Tu nisam bila prošli put.
„Izlazi hajde Harry jedva čeka da te vidi"
„Ja njega ne „
„Tvoj problem"
Odveo me u neku sobu na katu. Sjela sam na krevet i čekala. Prošlo je već 20 minuta .Pa gdje je on ? To on mene zafrkava i želi me mučiti?
Taman kad sam to promislila kvaka se pomaknula i u sobu je ušao Harry valjda. O ne. To nije moguće ne. Što on radi ovdje? Zinula sam od čuda..
„Chris što ti radiš ovdje?"
„Abigail"
„Nisi mi rekao što ti radiš ovdje,kako znaš gdje sam? Harry će te ubiti"
„Ljubavi smiri se"
„M-molim? Kako si me to nazvao? T-t-tti si H-harry? „zamucala sam. Nije moguće. Zašto mi je to učinio. Želim mu lupiti šamarčinu.
„Da Abigail ja sam Harry. Ne postoji nikakav Chris."
„Z-zašto?"
„Zato,ne postavljaj mi pitanja,mrzim to"
„Jebeno zaslužujem znati."
Nisam mogla izdržati i opalila sam mu šamar. Uhvatio se za obraz i gledao me učudu. Njegove zelene oči postale su tamne. Prilazio mi je bijesno. O ne..
-------------------------------------
/Harry P.O.V./
Bio sam jebeno prokleto bijesan. Usuđuje me se udariti. Prišao sam bijesan kao ris namjeravajući je udariti,ali nisam mogao. Pribio sam je uza zid i rekao joj: „Da me više nikad jebeno nisi udarila!!!!!! Jel ti jasno?" Derao sam se iz sveg glasa.
Gledala me je uplašeno. Njezin uplašeni pogled me smirio i prizvao bolju stranu. Tišim glasom sam je upitao : „Jeli ti jasno Abigail?"
„J-jest" zamucala je.
„Oprosti nisam te htio uplašiti ali poludio sam „
„M-mogu li sada saznati istinu."
„Da"
„Abigail kao što vidiš ja sam Chris. Lagao sam ti jer sam ti se želio približiti biti bolji sa tobom. Abigail sviđaš mi se i stalo mi je do tebe. Ne mogu opisati taj osjećaj. Nikada se nisam tako osjećao. Nikada nisam volio ženu. Uvijek sam bio mračan i zao. I sada sam,ali ti u meni budiš ono nešto. Nešto bolje. Promjeniš me samo jednim svojim osmijehom. Trebala si mi Abigail. Ispočetka kada sam te vidio htio sam te samo za jednu noć,ali kada sam te upoznao kao Chris nisam mogao. Iako sam te i dalje gnjavio pozivima ,ali stalo mi je do tebe.
Možda je to tebi čudno ,ali tako je. Strašno mi je žao . Nisam želio da patiš. Ne znam kako ću ti sada ispričati ostatak priče,ne znam kako ćeš podnijeti da su te svi lagali Abigail. Ne želim da patiš. Ne mogu te gledati uplakanu. Želim te gledati nasmijanu. „
„Kakve to veze ima sa cijelom istinom? Želio si me samo iskoristiti,misliš da ću ti vjerovati ? Ti si stvarno lud. Ne želim biti ovdje ni sekundu,ali želim istinu. „
„Smiri se polako,moraš me razumjeti."
„Reci mi više istinu."
„Ne znam kako „
„reci „
„T-ti nisi ... Shelton (njezino djevojačko prezime)"
„Kako to misliš da nisam Shelton? O čemu ti pričaš?"
„Abigail ti si posvojena"
„M-molim?"
„Dobro si čula. Tvoji sadašnji roditelji su te našli „
„Kako ti to znaš?"
„Ja sve znam Abigail „
„Ne vjerujem ti moja mam nikad mi nebi lagala"„Nije ti htjela reći „
„Ne vjerujem ti jednu jedinu riječi ako misliš da ću ti povjerovati više ijednu riječ varaš se"
„Vjeruj mi,govorim istinu Abigail,ne mogu ti više lagati."
„Reci mi o Adamu"
„Zaynu"„Znači istina je to o imenu?"
„Da,ali o tome kasnije"
„Želim ti reći za Daisy"
„Što za Daisy?"
„Ona je znala cijelo vrijeme za Zayna."
„M-molim?"
„Znala je i da sam ja Chris"
„Š-što?" zamucala je i počela plakati.
„Ona je moja bivša Abigail i još me voli „
„Ne mogu više ovo slušati,začepi"Počela je vikati i plakati te se srušila. Odmah sam došao do nje te je namjestio u krevet. Znam da je ovo previše za nju ali mora znati . Čim joj sve kažem ja i ona idemo. Biti ćemo sretni. Nema više laži,neće biti okružena lažovima. Kunem se da ću je učiniti sretnom.Možda je to na neki moj čudni način ,ali morat će to prihvatiti.
--------------------------------
„Ona je znala cijelo vrijeme za Zayna."
„M-molim?"
„Znala je i da sam ja Chris"
„Š-što?" zamucala je i počela plakati.
„Ona je moja bivša Abigail i još me voli „
„Ne mogu više ovo slušati,začepi"Počela je vikati iplakati te se srušila. Odmah sam došao do nje te je namjestio u krevet. Znam daje ovo previše za nju ali mora znati . Čim joj sve kažem ja i ona idemo. Bitićemo sretni. Nema više laži,neće biti okružena lažovima. Kunem se da ću jeučiniti sretnom.Možda je to na neki moj čudni način ,ali morat će toprihvatiti.<
ESTÁS LEYENDO
Lies
FanficSto ako vam jedan dan policija zakuca na vrata i otkrije vam sokantnu istinu o osobi kojoj ste najvise vjerovali,vasem muzu. Sto ce se onda dogoditi? Saznajte u prici Lies "Anything is better than lies."-Abigail Williams COVER BY ; najdraza tea_st...