Part 4

745 60 3
                                    

Lies
Nešto iz prošlog dijela
„Abigail molim te smiri se,jaa nisam kriv vjeruj mi „
„Kako da ti vjerujem lagao si me svih 5 godina i sada ćeš mi reći neku laž"
„Vjeruj mi Abigail molim te,sve ću ti objasniti"
„Kako mi se usuđuješ reći da ti vjerujem kad si obični lažov"

„Volim te Abigail zapamti to i čuvaj se oni će te naći"

„Tko oni Adam? Halo Adam?"
Prekinuo je. Ne vjerujem mu ni riječ. Samo me želio još više povrijediti. Nisam mogla više briznula sam u plač.

4.dio


Daisy je ušla u sobu.
„Abigail dušo što ti je? Što je bilo?"
„On... N-nnazvao me"
„Tko ?"
„A-aadam"
„Molim? Što ti je rekaoo ?"
„Rekao je da mu vjerujem,da me voli i da će mi sve objasniti"
„Pa eto Abigail to je super,vidiš da te nije prevario"
„Kako možeš to reći Daisy? Jebeno me samo nazove na mobitel i očekuje da ću mu ko glupača povjerovat.Ono kao da je dovoljno reći volim te vjeruj mi. Nije mi htio reć ni zašto . Jebeno sam htjela znat samo zašto je to učinio .Ali ne on je jebeno reko samo da me voli. Kako ću mu jebeno vjerovat ? Da mi je bar rekao razlog,da se pojavio i rekao mi to oči u oči. Ne mogu više Daisy,ne mogu"

„Polako smiri se,on će ti doć objasniti. JA znam Abigail da te on nikada nebi povrijedio. On te voli više od svega. Sigurno ima dobar razlog."
„Ne znam što da mislim više. Osjećam se ko smeće,bačena i ostavljena."
„Imaš mene uvijek dušo"
„Joj Daisy ne znam što bih da nisi tu"
Liječnici su ušli.Pregledali su me i rekli mi da mogu ići doma i da je sve uredu. Imam samo ovratnik i koju modricu .Dobro sam prošla.
„Ajde dušo idemo sad kod mene. Prvo ćemo u tebe da pokupimo stvari i onda idemo kod mene.Onaj stan te previše podsjeća na sve."
„uredu"
Obukla sam se i izašle smo iz sobe. Moj auto je bio na popravku. Išle smo sa Daisyinim. Ušle smo u kuću. Otišla sam u svoju sobu uzela kofer i spremila nešto robe i cipela.
„Spremna sam ,rekla sam Daisy."
Spremile smo kofer u auto i krenule. Smjestila sam se kod Daisy u sobu, Rekla je da ću biti s njom u sobi. Dogovorile smo se da ćemo gledati film. Odabrale smo neku komediju. Daisy je rekla da mi treba malo smijeha. Ispekle smo kokice i smjestile se na kauč. Nisam baš bila usredotočena na film. Više sam razmišljala o svom životu. DO samo prije 2 dana sam bila sretna. Uživala sam i nisam nikada mislila da će doći ovakvi dani. Ispunjeni tugom i bijesom.Da i tužna sam i jebeno bijesna.Ne znam kako bih reagirala kad bi se Adam pojavio. Najradije bih mu bacila nešto u glavu. Usuđuje se nazvati. Mislio je da sam glupača i da ću ga sa smješkom iščekivati. Jednostavno mi je ovo sve nestvarno. 5 godina sam snjim u braku. Zapravo nikada nismo bili u braku. Mislila sam da se ovakve stvari događaju samo u filmovima. Samo u filmovima saznaš da ti je muž prevarant. Ali desilo u mom jebenom životu. Ne razumijem zašto je to učinio. Kad bi mi dao jebeni prokleti razlog. Ali ne on mi kaže da mu vjerujem. Kako ću mu jebeno vjerovat. Stalno si ponavljam isto u glavi. Izludjet ću. Treba mi mira. Trebam sve ovo zaboraviti. Ali ne mogu zaboraviti. Nikada neću moć . Ovo me je uništilo . Uvijek sam za sebe smatrala da sam jaka i da mogu sve podnijet. Ali kad ti se dogodi ovakvo nešto shvatiš da si slab da ne možeš izdržat. Ponekad mi dođe da samo vrištim. Da izbacim sve iz sebe. Ne znam što raditi,ni kako izdržati ovu bol koju osjećam u srcu. Mog srca više nema,Adam ga je iščupao onog trenutka kad sam saznala istinu. Želim nazvati policiju i pitati ih imaju li tragova,ali se bojim. Bojim se da će mi reći da ga nema da je opet nestao. Želim mu sve svoje sasuti u facu. Želim i ja njega povrijediti nečime. Zaslužio je to. Zaslužio je da i ja njega povrijedim. Zaslužio je jebeno patiti kao ja. Neka i njega boli kao i mene. Ne mogu spavati jer svaki put kad zatvorim oči mislim na ono jutro kad mi je došla policija i otkrila istinu.Na onu scenu gdje sam otišla u Los Angelesu.Onda mi pred oči dođu sretni trenutci. I počnem plakati. Sjetim se kako nam je bilo lijepo. Ali više nikada tako neće biti. Ne znam hoću li ikada moći nekoga voljeti nakon ovoga. Adam ili Zayn kako god se zove naučio me da nikome ne treba vjerovati. Da su svi muškarci isti. Samo te povrijede iskoriste i odbace. Nikada neću moći vjerovati niti jednom. I sve zbog njega. Ali ja ga ne mrzim,mrzim sebe jer sam mu vjerovala svih ovih 5 godina,voljela ga dala mu svoje srce. Mislim da bih trebala otići kod mame i sve zaboraviti smirite se i onda se vratiti jača nego ikad i naći ga i samo ga hladno pitati zašto. Otišle smo spavati. Ujutro sam se probudila Daisy nije bila doma. Otišla je raditi. Otišla sam u kuhinju i napravila si kavu. Uzela sam kekse i sjela u dnevni i upalila tv. Na tv –u je bio. On ,on je bio na tv-u-. Zapravo njegova slika. Policija moli da ako itko zna nešto o njemu da im hitno javi. Ne mogu vjerovati. Jebeno ga traži policija i objavili su to na vijestima. Jebeno ne mogu vjerovati skim sam provela 5 godina,za kim ja patim i lijem suze. Za običnim kriminalcem smećem.. Zazvonio je telefon. Javila sam se.

„Halo"
„Imaš predivan glas dušo,muž ti je pravi sretnik,ups pa on ti nije muž"

„Tko ste vi i šta želite od mene?"
„Opasni smo ha? Želim tvog muža i ti ćeš mi reći gdje je"
„Ne znam gdje je ostavio me."
„I tebe dušo,jadna mala Abigail"
„Kako ti jebeno znaš kako se ja zovem tko si ti ?"
„Tvoja noćna mora ljubavi"
„Molim?"
„dobro si čula. Tvoj muž je pogriješio što se ostavio,u opasnosti si ljubavi od mene. Ali o tebi ovisi hoću li ti biti opasnost"

„Vi meni prijetite? Kako se usuđujete?"
„Da ljubavi prijetim ti.Ako ti se muž uskoro ne pojavi reci mu da te više nikada neće vidjeti. „
„Kako ću mu jebeno reći kad je nestao. I on jebeno nije moj muž „
„Ljubavi to je tvoj problem,ps ja sam Harry ,Harry Styles ne pristojan sam nisam se predstavio dami. Uskoro se vidimo ljubavi. Pomoli se da ti se muž pojavi"
„Halo??"
prekinulo je. Krasno sad mi na telefonu prijete kriminalci . Zbog Adama. Moram hitno otići kod mame. On sigurno prijeti bezveze. Samo me želi zastrašiti. Ja nisam ništa kriva. Nisam ja kriva što mi je muž jebeni prokleti kriminalac. Oh hvala nebesima da nemamo djecu umrla bih od brige za njih da ih imamo. U ovih 5 godina nisam nikako mogla ostati trudna. Hvala Bogu pa nisam,sad bi umirala od brige gdje skloniti djecu. Uzela sam telefon i nazvala mamu i rekla joj da dolazimo. Spremila sam stvari i uzela papir i olovku i napisala Daisy poruku,

„Daisy hvala ti puno na svemu što si učinila za mene. Za mene i tebe je bolje da odem . Neću ti reći gdje sam za tvoju sigurnost . Javit ću ti se i hvala ti još jednom. Volim te .
Abigail xx"
Pozvala sam taxi izašla iz stana zaključala i otišla. Ključ sam ostavila u rupi u zidu . Samo ja i Daisy znamo za tu rupu i tu ostavljamo ključeve.
Rekla sam taxisti adresu i krenuli smo. Stigla sam k mami u Texas.Dočekala sam sa smiješkom,iako sam joj u očima vidjela brigu.
„Abigail dušo stigla si „
„Da mama"
Platila sam taxy i uzela kofer i ušla u kuću. Već na vratima osjetila sam miris hrane. Mamina kuhinja. Nema bolje . Svi ti mirisi vraćali su me u djetinjstvo. Imala sam najljepše djetinjstvo. Mama i tata su me beskrajno voljeli. Nisam nažalost imala brata ni sestru ali su mama i tata svojom ljubavlju sve riješili. Moj tata,moj divni tata je umro od raka . Veoma mi nedostaje. Jako puno sam ga voljela. Bolje reći obožavala. Mama je taj dan bila slomljena . Ja sam imala 16 godina.
„Abigail gdje je Adam neće doći?"
„Mama,Adam više nikad neće doći" rekla sam i pustila suzu.
Sjele smo u boravak i ispričala sam joj cijelu priču i onaj prijeteći poziv također.
„Abigail tako mi je žao „ rekla je i čvrsto me zagrlila. Trebao mi je taj majčin zagrljaj. On sve riješava.
„Ne mogu vjerovati da ti je Adam to učinio,pa on te voli više od svega"

„To sam i ja mislila mama"„Joj dušo ne brini sve ćeš ti to prebroditi,ti si snažna."„Mislila sam da sam snažna mama.Ne znam kako ću izdržati ovu bol mama"„Imaš mene ,sve možemo zajedno ljubavi.----------------------------------------------------------2 tjedna poslijeJoš sam kod mame. Tu ću i ostati. Svaki dan mi je isti. Sjedim u sobi i gledamkroz prozor. Povremeno nešto pojedem. Nemam snage za ništa. Daisy sam onaj danposlala i poruku na mobitel da sam stigla na svoje odredište i da se ne brineza mene . Poslala mi je cijeli roman u poruci kako sam poludjela i da umire odbrige. Za nju je bolje da sam otišla. Samo bi bila u opasnosti zbog mene.Prijetećih poziva nije bilo u ova dva tjedna. Možda sam se samo bezvezebrinula. Ne znam ali imam neki osjećaj da ovo nije gotovo nego da tek počinje.I bojim se. Jako se bojim ,ali ne za sebe nego za svoje bližnje. Ne želim ihizgubiti. Bez njih moj život nema smisla. 


LiesTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang