/Harry P.O.V./
Lezim u ćeliji na jebeno tvrdom krevetu . Razmisljam kako je Abigail.Jos nemam nijednu jebenu informaciju o tome kako je . Poludjet ću. Ne mogu podnijeti biti daleko od nje. Želim izaći odavde i otići k njoj,ali to je nemoguće. Kako sam mogao biti tako glup i ostaviti sve dokaze kod Daisy. Zayn je sigurno znao da je ona jedna od mojih bivših i otišao je kod nje i natjerao je da mu da dokaze. Sumnjam da sam ovdje samo zbog droge koju sam prodavao. Sranje bio sam glup. Sad ću dugo biti ovdje. Nije mi problem odležati bio sam često u djetinjstvu u popravnom domu zbog krađa. Više se bojim pomisli da ne mogu biti blizu Abigail. Ubija me to . Ne mogu podnijeti da joj je on sada blizu. Jebeni seronja će je okrenuti protiv mene. Tek što me je zavoljela rastavljeni smo. Toliko toga sam planirao s njom. Nedostaje mi i zelim jebeno znati jeli dobro.
/Flashback/
Zvoni mi mobitel. Louis me zove. Što sad želi nemogu ni dan mira imati.
"Što je Tomlinson?"
"Šefe onaj tip nije platio dug "
"Danas mu je bio jebeni zadnji rok"
"Što ćemo šefe?"
"Znaš što je činiti . Večeras ćemo ga posjetiti"
"Imam novosti u vezi Zaynove žene"
"Slušam"
" Zayn je na njihovom vjenčanju koristio lažno ime i prezime. Njihov brak je nevažeći"
"Znao sam da mi je tu nešto sumnjivo. Seronji je ovo velika greška . Još bolje što brak ne vrijedi jednog dana udat će se za mene"
"Ozbiljno šefe?"
"Jednog dana Tomlinson "
"Onda večeras šefe?"
"Večeras Tomlinson"
Poklopio sam. Vrijeme je da tom liku uzmem novce za drogu. Kupiti od Harrya Stylesa drogu i ne platiti mu je velika greška. Ne bude li imao novac naje*** je. Toliko mi je drago što je Zaynov brak ne važeći. Upravo mi na laptop stižu detalji oko te informacije. Otvaram mail.
Adam Williams 23 godine . Rođen u Los Angelesu. Oženjen 20.8.2010.
Supruga :Abigail Shelton Williams
Šteta što više nije Williams. Uskoro će biti Styles. Zayn mi je najveća konkurencija u prodaji droge. Krade mi mušterije,ali znam kako će mi se odužiti ima jako lijepu "suprugu" koja mi se oduvijek sviđala. Promatram je već pola godine. Prekrasna je. Znam točno kada i kojim danom ide negdje. Znam u koji salon ide . Znam sve o njoj. Predivna je i tako je želim. Zanima me kako bi izgledalo njezini prekrasno lice dok je zadovoljavam. Već mi se diže od te pomisli. I od same pomisli na njeno prekrasno tijelo. Sretnik ima prekrasnu zenu. Šteta što će biti moja. Život je takav Malik. Harry Styles uvijek dobije ono što želi. To treba znati svatko. Moja je zadnja u ovom jebenom gradu.(...)
Bilo je vrijeme da idem naplatiti dug. Ušao sam u svoj crni range rover i krenuo na to mjesto. Nakon pola sata vožnje stigao sam pred kuću dužnika.Louis je isto došao. Snjim je bio i Liam. Oni dvojica su moje desne ruke. Jedini ljudi u koje imam povjerenja i znam da neće nešto zajebat. Upadamo u kuću dužnika. Harry Styles nikad nekuca on uvijek razvaljuje. Gledao nas je sa strahom u očima. Volim kad me se ljudi boje. Liam i Louis su ga uhvatili.
"Gdje su pare prijatelju? Znaš kupiti,a nisi čuo za plaćanje? Ha?"
Gledao me je sa strahom u očima. Bio je jedan bezvrijedni seronja koji je živio samo za drogu.
"ODGOVORI MI KAD TE PITAM!!!" Zaderao sam i on se trznuo .
"J-ja.. ovaj.. n-ni-ss-am imao novac"
"Jebeno me nije briga lovu na sunce ili si gotov prijatelju"
"M-mogu ... li otići po lovu?"
"Gdje ti je?"
"U sobi na katu u prvoj ladici"
"Liam otiđi po lovu."
Liam je otišao po lovu ,a louis je drzao dužnika.
Vratio se sa lovom.
"Jeli sve tu Liam? Prebroji" naredio sam
Nakon par minuta Liam mi je rekao da je sve tu. No iako je lova tu riješit ću se ovog lika. Neka bude primjer ostalim mušterijama da Harryu Stylesu ne smiješ kasniti ni sekunde.
"Louis ,Liam znate što vam je činiti"
"Da šefe"
Izašao sam i zadnje što sam čuo su molbe tog čovjeka da ga ostavimo. Nije me briga. Liam i Louis su se riješavali trupla. Osjećao sam kao da me netko promatra. Okrenuo sam glavu i ugledao ni više ni manje nego Malika. Jebemu. Šta radi on ovdje? Jeli nas to jebeno slikao? Platit ćeš mi Malik kunem ti se. Ubit ću te ko crva.
Potrčao sam za njim.
"Platiti ćeš mi Malik kunem ti se. Nitko nešpijunira Harrya Stylesa" bilo je uzaludno trčati za njim. Ionako ću ga uhvatiti i platit će mi. Bio sam veoma napet i odlučio sam si naći neku ženskicu za večeras. Odlučio sam nazvati Grace. Ona je najbolja u opuštanju. Okrenuo sam njezin broj.
"Hej šećeru"
"Grace kod mene za pola sata"
"Kako ti kažeš šećeru"
Uputio se doma. Stigao sam i tek što sam ušao začuo sam zvono. Otvorio sam vrata i Grace je ušla. Nisam čekao ni sekunde i odmah sam je poljubio. Nimalo nježno. Harry Styles nikads nije nježan. Odveo sam je u svoju sobu za igru. Skinuo sam sve sa sebe osim bokserica ,skinuo sam sve sa nje osim gaćica i zakačio je lancima za viseću gredu.
"Hajde šečeru požuri se"
"Ovdje sam za tebe Gospodar jeli ti to jasno?"
"Da gospodaru"
"Tako je već bolje. Hmm što ćemo prvo raditi?" Zlobno sam se nasmiješio. Da ja sam sadist,uživam u svom svijetu,nikada nevodim ljubav sa nikim. Tako sam naučen od malena.
Uzeo sam jedan od bičeva. Nisu boljeli nego malo pecka,ali stvara nevjerojatan užitak. Udario sam je par puta po grudima na što je ona glasno stenjala ivikala.
Skinuo sam joj gaćice i udario je po dupetu. Ima tako zavodljivo sexy dupe. Zamišljam kakva bi Abigail bila ovako zavezana i prepuštena mojoj milosti. Mm sviđa mi se pomisao na to. Grace je uzdisala i glasno stenjala . Udario sam je par puta po njenoj stvari. Nakon čega je svršila. Skinuo sam bokserice obmotao njezine noge oko svog struka i grubo ušao u nju. Kretao sam se dosta grubo,ona je to voljela,ali koga briga što ona voli. Bitno je što ja volim. Izlazio sam i ulazio iz nje te sam svršio u nju. Nakon toga je i ona. Skinuo sam je s lanaca i uzeo u naručje bila je iscrpljena,ali zadovoljna.
"Šećeru najbolji si "
"Znam ribice moja "
Odnio sam je u krevet,a ja sam otišao u svoju sobu. Imam pravilo da nespavam sa svojim curama.
/end of flashback/
Bio sam toliki seronja. Ubiti onog čovjeka bila je moja najveća greška ikada. Nisam to smio napraviti. Zato sam jebeno tu,a ne kraj Abigail. Još uvijek se veoma bojim za nju. Samo znam da je u bolnici. Moram misliti pozitivno. Ona će biti dobro. Mora biti dobro. Ona je sve što imam. Ako izgubim nju opet ću biti onaj stari,ne želim zivjeti prošlost ponovno. Abigail je ta koja me drži dalje od prošlosti. Jedina je koja to može. Ako izgubim nju,izgubio sam i novog sebe. Novi ja je bolji od starog mene. On poznaje osjećaje. Abigail je otkrila novu i bolju stranu mene. Uz pomoć nje otkrio sam što znači voljeti nekoga. Nikada nisam volio nikoga . Od malena sam naučen mržnji. Moja majka me je ostavila s ocem koji se drogirao i pio. Naučio me je da trebam mrziti cijeli svijet. Ne želim se vratiti tom životu. Želim izaći odavde i biti sretan s Abigail.
/end of Harry P.O.V.//Zayn P.O.V./
Ustao sam veoma rano da što prije vidim Abigail. Odlučio sam joj kupiti cvijeće da joj ukrasim sobu i iznenadim je. Putem sam svratio u cvjećaru i kupio veliki buket crvenih ruža. Stavio sam ga u auto i krenuo prema bolnici. Otišao sam ravno do njezine sobe. I dalje je lezala nepomično na krevetu. Ne mogu je.gledati tako bespomocnu. Boli me to. Radije bih da ja lezim tu umjesto nje. Volim je svim srcem iako sam mnogo losega uradio. Iz misli me trgnulo otvaranje vrata. Medicinska sestra je ušla da joj promjeni infuziju.
"Hoće li se uskoro probuditi?" Upitao sam ju.
"Ne znam gospodine doktor će vam znati više reći"
"Uredu" izašla je iz sobe i odmah poslije nje ušao je doktor.
"Dobar dan gospodine williams kako ste?"
"Dobar dan doktore,bio bih sretniji da se ona probudi"
"Ne znam vam točno reći kada će se probuditi. Sve ovisi o njoj. Dobro reagira na terapiju i to je jako dobar znak. Kažem vam sve ovisi o njoj"
"Uredu,hvala vam doktore"
"Budite tu još minutu i onda otiđite pacijentica se treba odmarati" rekao je i izašao. Još sam kratko promatrao to lijepo lice i krenuo izaći. Začuo sam glas.
"A-adam" okrenuo sam glavu ividio Abigail kako otvara svoje oči.
"Abigail ljubavi"
....(Eto ljudi nastavak . Ima 1460 rijeci. Nije bas dugo ,ali nisam htjela da cekate do subote za neki duzi. Jedva sam i ovo stigla napisati. Hvala vam na 2,59K pregleda. Uskoro se blizim 3K . Jedva cekam taj dan. Nastavak nije pretjerano zanimljiv ko inacr,ali opisala sam.vam jos Harryevu proslost. I tadam Abigail se probudila. Hmm a hoce li imati neke posljedice?
Hvala vam na komentarima ♥♥♥ poboljsali ste se puno mi znace komentari. Ovaj nastavak posvecujem svima vama koji ste komentirali. Puno vas volim ♥♥♥♥
Ostavite vote/komentar puno ce mi znaciti.
#BWWA
Lysm ♥♥♥♡)
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Lies
ФанфикSto ako vam jedan dan policija zakuca na vrata i otkrije vam sokantnu istinu o osobi kojoj ste najvise vjerovali,vasem muzu. Sto ce se onda dogoditi? Saznajte u prici Lies "Anything is better than lies."-Abigail Williams COVER BY ; najdraza tea_st...