Jako mi je žao :(

284 20 15
                                    

Stvarno nema opravdanja sto sam tako zanemarila ovu pricu. Osjecam se uzasno sto nisam dugo pisala,ali od ove skole ja stvarno ne znam gdje sam. Znam da to nije neko opravdanje. Uzasna sam. Potrudit cu se kroz ovaj tjedan napisat nastavak dostojan vas svih.

Nadam se da niste zaboravili na mene i ovu pricu. Stvarno mi je jako jako zao. Stvarno se lose osjecam zbog svega. Jucer sam bila na izletu citav dan,a danas imala ucit ujutro imam predsat.prije 6 se dizem :(. Stvarno nema isprike za ovo sve.

A vi ste tako divni. Svakodnevno dobijem obavijesti kako dodavaju Lies u reading list ne znate koliko mi to znaci. Jos malo samo do 6K pregleda. Jednostavno nemam taj dozivljaj. Nisam zasluzila tih 6K . Zanemarila sam pricu i vas. Nije uredu niti malo.

Strasno mi je zao. Nadam se da ste jos uvijek uz mene. Jer i ja osobno mrzim cekat sto dana za pricu pa razumijem ako je netko zaboravio. I jos nedolaze obavijesti na wattpadu pa ne znam oce li vam ovo doci.

Sto prije cu se potrudit napisat nastavak. Ne brinite.

Ps. Uzasno me pogodilo ono u Parizu. Stvarno ne znam sto reci na to sve. Osim Boze pomozi. Jednog ce i njih snaci bozja pravda

#PrayForParis

Volim vas sve ♥♥

LiesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora