Lies
Nešto iz prošlog dijela
Harry prestani pričati sranja. Želim izljubiti svaki centimetar njezine kože,a onda iskoristiti svoje igračke na toj predivnoj koži. Da zaista želim. Pružiti joj bol i užitak. Samo zamišljam njenu prekrasnu kožu. Tako je mmm..
Louis je došao do nje,pokušala je otići,ali ju je uhvatio i strpao u auto i krenuo. Naredio sam mu da je ostavi točno ispred kuće i da joj se ne smije ništa dogoditi. Inače ću ga ubiti. Samo je ja smijem ozlijediti i dirati. Kad samo pomislim da ju je onaj seronja dirao 5 godina. Poželim ga ubiti zgnječiti ko crva kao što jest. Zabada nos tamo gdje mu nije mjesto. No mogu mu zahvaliti jer da nije bilo njega nikad nebih upoznao Abigail. Sada je vrijeme da je posjeti Chris brižni prijatelj..
8.dio
Stigla sam doma. Louis me odvezao. Morala sam pristati nisam imala izbora. Želim samo spavati.Istuširala sam se i legla u krevet. Mama nije bila doma. Hvala Bogu odmah bi primjetila da nešto nije u redu. Još ne znam što učiniti u vezi svega. Taman kad sam zamalo zaspala stigla mi je poruka. Od Chrisa./Hej Abigail,ako si doma,posjetio bih te,što kažeš da donesem nešto klope i da gledamo film? Chris xx/
Nisam bila raspoložena za društvo ,ali žao mi ga je odbiti. Nije on kriv za moje probleme.On mi je jedino društvo. Odgovorila sam mu /Doma sam,dođi ponesi pizzu i coca –colu trenutno mi se to jede. Vidimo se . Abigail xx/
Ustala sam iz kreveta i presvukla se budući da sam bila u pidžami jer sam planirala spavati cijeli dan. Sišla sam u boravak i malo pospremila bio je u neredu. Zazvonio je telefon. Javila sam se.
„Hej dušo"„Hej mama"
„Neću doći sve do večeras srela sam staru prijateljicu,zaključaj vrata,u pećnici ti je ručak"
„Okej mama „
„Bok dušo"
„Bok mama"
Hajde bar ćemo ja i Chris biti sami.
----------------------------------------------
Pola sata kasnije
Začula sam zvono na vratima. Vjerojatno je Chris. Pogledala sam kroz špijunku bio je on. Otvorila sam mu vrata nasmiješila mu se i zagrlila ga. Trebao mi je neki zagrljaj.
„Hej, i meni je drago što tebe vidim" rekao je sa smiješkom. „Mogu li ovo spustiti negdje ? vruće je „ rekao je . Nisam ni skontala da je u ruci držao pizzu i vrećicu s coca colom.
„Oh naravno" Ulila sam na colu u čaše i i donijela tanjur na koji sam stavila pizzu. Odabrali smo neku komediju. Pogledavali smo se povremeno tokom filma. Skupila sam se jer mi je bilo hladno.
„Jel ti hladno?"
„Malo da"Ustao je skinuo svoj duks i dao mi da ga obučem. On je ostao bez majce.
„Ali Chris hladno ti je tako"
„Nije"
„Ali obuci je otići ću gore po deku"
„Ne,obuci je Abigail"
Bio je tako sexy. Promatrala sam njegove tetovaže. Najviše mi se svidjela tetovaža leptira. Tako je tajanstvena.Želim prstima dodirnuti svaku tetovažu. I gledati cijeli dan te njegove divne smaragdne oči. Tako tamne,pune tajni,želim saznati svaku njegovu tajnu. Bože što je meni. Nema više muškaraca u tvom životu Abigail zapamti to. Poludjela sam. Ali te njegove prekrasne kovrčice tako je neodoljivo sladak. Abigail smiri se ,nisi dobro on ti je samo prijatelj. Ali tako je divan. Gledali smo oči u oči. Oči su mu pune tuge,bijesa ,ali i sreće. Puno toga se može vidjeti iz njegovog pogleda koji je tako predivan.Približili smo se jednom drugom .Naše usne su se spojile i ljubili smo se. Naši jezici su plesali,dodirivali se. Čaroban osjećaj.Imala sam leptiriće u trbuhu,val uzbuđenja prolazio mi je tijelom. Stavio je ruku na moja leđa i prošao rukom preko cijelih leđa. Ugodno sam se naježila. Odmakla sam se od njega. O Bože što sam napravila. Pa ja sam ga poljubila,poludjela sam totalno.
„Ja ovaj oprosti mi,ne znam što mi je bilo"
„Ne,ovaj uredu je."
„Mislim da ovaj ja... moram na wc"
Otrčala sam u wc i pogledala se u ogledalo i upitala što se to meni događa? Kako mogu ljubiti prijatelja? Nema muškaraca u mom životu više.
----------------------------------------------
/Harry P.O.V. Harryeva perspektiva/
Poljubila me. Ne mogu vjerovati. Još sam u totalnom šoku. Tako se jebeno dobro ljubi. Poželio sam je baciti na kauč i pojebati odmah. Sranje zašto nisam? Ne Harry smiri se ,sada si samo Chris njezin prijatelj ne netko ko će povalit na kauču.Tako je hrabra,sviđa mi se ova cura. Posebna je,nije kao ostale s kojima sam bio. Čim me vide šire noge i samo još fali da ne govore „Povali me styles" ,ali ona je tako sramežljiva,hrabra tako predivna. Njena divna smeđa kosa,te lijepe oči i uplašeni i radoznali pogled.Posebna je. Mislim da sam to ponovio 50 puta u zadnjih 5 minuta. Kada se prisjetim u glavi našeg poljupca ,tako strastven tako jebeno dobar.Želim je opet ljubiti,sve dok joj usne neutrnu,dok nepočne jecati da je bole. Jebeno to sad želim odmah.Poželim otići gore razbit vrata i učinit joj sve što sam zamišljao,želim ljubiti i udarati njenu prekrasnu kožu. Želim gledati njeno lice dok je j**** do besvijesti,dok je tučem bičem po onoj tako sexy guzi. Ima najljepšu guzu. Harry smiri se,moraš se smirit ne možeš sad to raditi,još je rano da sve sazna. Još malo mučenja porukama i onda će biti moja,samo moja.Željno iščekujem taj dan,kada će zauvijek biti samnom. Sišla je dolje sva posramljena i rumenih obraza. Tako je jebeno slatka. Poželim ljubiti i njezine divne obraze.Tako su predivni. Bože Harry o čemu misliš , ne možeš to govoriti,ti nisi romantičan ti nedaješ curama komplimente,čak ni u svojoj glavi.Zapamti ti ženama nedaješ komplimente,samo ih žestoko je***,samo to,ali ona ne znam što mi se događa otkad sam je upoznao. Osjećam da me mijenja,više nisam isti otkad sam je upoznao. Otkad sam je prvi put vidjeo. Jedino na tome mogu zahvaliti njezinom seronji od muža.Zašto ja sad njega jebeno spominjem i kvarim trenutak. Posramljeno gleda u pod,kvragu tako je sexy tako sramežljiva.
„Chris ovaj, ne znam što mi je bilo oprosti"
„Već sam ti rekao uredu je"
„Nadam se da ti ovo nije ništa značilo jer se neće ponoviti" rekla je
'O da ponovit će se i to puno gore ljubavi' rekao sam u sebi.
„O da jasno mi je „ rekao sam
KRAJ P.O.V-a/Pripovjedač P.O.V./
Samoga je ona mogla spasiti. Jedina osoba je ona ,samo ga ona može izvući izmraka,iz pakla kojim je okružen.Ona mu je spas. Iako mu se polako počelasviđati,nije htio priznati sam sebi da ima nešto u njoj što ga čini boljomosobom. Mora shvatiti da mu je ona spas iz njegova pakla. Samo ona. Zajednomogu uspjeti izaći iz mraka. Stvoreni su da budu zajedno.
YOU ARE READING
Lies
FanfictionSto ako vam jedan dan policija zakuca na vrata i otkrije vam sokantnu istinu o osobi kojoj ste najvise vjerovali,vasem muzu. Sto ce se onda dogoditi? Saznajte u prici Lies "Anything is better than lies."-Abigail Williams COVER BY ; najdraza tea_st...