Part 33
/Anthony/
Širom sam otvorio usta. Nisam mogao vjerovati što je rekla. Nije mi do šale.
„Abigail misliš li ozbiljno?" upitao sam je.
„Ozbiljna sam,pristajem se udati za tebe"
„Odkud to odjednom?"
Želim se udati za tebe. Mislila sam da će ti biti drago"
„Abigail ljepotice moja naravno da mi je drago,ali znam da me ne voliš"
„Zavoljet ću te" rekla je. Ove riječi su mi dale nadu. Duboko u sebi sam se nadao da će me jednom zavoljeti . Znam da nisam to zaslužio,ali volim je više od svega. Sjećam se dana kada sam je prvi put ugledao. Znao sam.da Harry sexy djevojku. Nisam znao još da je šefova žena .Tada ona Harryju još nije bila djevojka pratio ju je i planirao kako će je uzet za sebe. Ja sam tada pratio Harryja po Zaynovom nalogu. Zayn je bio moj šef tada. Bio je arogantni kreten . Toliko sam sretan što sam mu se osvetio zaslužio je trunuti tamo i oduzeo sam mu ono što najviše voli. Sutra ću k njemu i reći ću mu sretnu vijest da je dijete Harryjevo.Želim vidjeti tamo onako nemoćnog. Planiram vjenčanje s Abigail za par dana. Želim je što prije za svoju ženu.
„Abigail kada se želiš vjenčati?" upitao sam je. Možda ona ima neku ideju.
„Kada god ti želiš dragi"
„Za 3 dana?"
„Možda malo prebrzo kada ću kupiti vjenčanicu,naći kumu .."
„Tjedan dana?"
„Može" prišla mi je i poljubila me. Nikada me dosad nije poljubila. Ostao sam iznenađen ovom gestom. Smješak mi se vidio na licu.
Bio sam tako sretan. Nitko mi nije mogao pokvariti ovo veselje.
„Znaš Abigail jedva čekam da se beba rodi" rekao sam.
„I ja" nasmiješila se te pogledala u stomak. Bila je tako prekrasna s tim malenim trudničkim trbuščićem.Oči su joj sjale posebnim sjajem ,onim majčinskim. Bit će predivna majka siguran sam.
„Znam da ne zaslužujem biti kraj tvog djeteta,ali vjeruj mi voljet ću ga kao da je moje."
„Možeš mu biti otac,ionako ga pravi otac ne želi"
„Zašto ga ne bi htio?"
„Ne vjeruje mi"
„Seronja" bijesno sam rekao.
„Misli da je Zaynovo i optužio me da volim drugog."
„Nema ti pravo takvo što reći. Žao mi je što ti je to rekao. Ja sam kriv,zbog mene ti se ovo događa. Ali volim te Abigail ne mogu bez tebe. Ubio bih za tebe. Ti me mijenjaš. Ti si moj anđeo spasa."
„Ovo je tako divno. Ne znam što bih rekla"
„Nemoj reći ništa samo me poljubi"
Prišla mi je i poljubila. Obožavam njene usne na mojima. Neodoljive su. Moram joj reći kako sam saznao za nju. Ne mogu sada. Jednog dana. Zaslužila je znati.
/Abigail/
Ne mogu vjerovati da sam rekla da ću se udati za njega. Rekla sam to iz ljutnje. Bila sam.tako.ljuta i frustrirana. Možda je to ipak najbolje. Biti ću s nekim,neću sama odgajati dijete . Anthony je dobar čovjek. Izgovorila sam i to. Da sam ga upoznala prije sad bi ja i on sigurno bili sretno oženjeni sa djecom oko sebe.
Nadam se da će Harry sada shvatiti da je pogriješio. Nema natrag sada. Učinjeno je . Kada nešto kažem tako će i biti. Sada moram misliti samo na svoje vjenčanje. Trebala bih nazvati Daisy. Dugo nisam s nikim razgovarala . Zamolit ću je da bude uz mene taj dan . Moram nazvati svoju majku i objasniti joj sve . Bit će šokirana. Moram smisliti priču neću joj reći pravu istinu. To je moja i Anthonyjeva tajna. Nitko je neće znati osim nas dvoje. To je to. Opet se udajem. Nadam se da će ovaj put završiti sretno. Ne želim proživjeti opet neku patnju. Prvo sam znala da me je Zayn prevario,pa sam izgubila i bebu… zatvaram to razdoblje. Otvaram novo poglavlje svog života. Vrijeme da budem mirna i sretna. Iako to nije sa Harryjem. Imao je svoju priliku. Čekala bih ga dok ne izađe ,onda bismo već smislili nešto. Zatvaram poglavlje zvano Harry i Zayn. Želim iz svu sreću svijeta uz neku drugu ženu. Tako je najbolje.
Ili barem moj mozak tako misli. Ne slušam svoje srce,navelo bi me opet na patnju i bol. Ne želim nove nevolje. Zato je najbolje udati se za Anthonyja. Biti ću sretna snjim ,osjećam to. Jedva čekam dan da se moja beba rodi. Ovo mi je trebala biti druga beba.“Dosta Abigail“ govorila sam samoj sebi. Nema više tužnih razdoblja.Odsada trebam misliti samo na budućnost. Uzela sam mobitel i nazvala mamu.
„Halo mama“
„Abigail kćeri.“
„Kako si mama?“
„Dobro kćeri,ti?“
„Pa ima svašta. Trebale bi se naći“
„Vidjela sam na vijestima“rekla je.
„Objasnit ću ti sve mama“
„Kada ćeš doći?“
„Sutra“
„Uredu čekam te“
Prekinula sam. Nije zvučala sretno. Mislim koja mama bi zvučala sretno da vidi tu vijest ,a njena kćer joj ništa nije rekla. Nisam joj rekla ni da sam trudna.
„Anthony sutra idem kod mame“
„Uredu,i ja imam obaveza“
„Moram joj reći za nas,saznala je u novinama. Nisam joj rekla ni da sam trudna“
„Nemoj joj…“
„Ne brini neću joj reći da si me znaš već . Ne želim to reći naglas“
„Hvala ti“
„Mama bi te prebila da to čuje. Bolje za tvoju sigurnost“ oboje smo se nasmijali.
Bilo je već kasno navečer. Otišla sam u sobu i ušuškala se u krevet.
Ustala sam. Još je bio mrak . Otišla sam u dnevni i zatekla otvorena balkonska vrata. Netko mi je prišao s leđa i stavio ruku na usta. Htjela sam vrištati,ali nisam mogla njegova ruka bila je na mojim ustima. Ta osoba mirisala je na muški parfem. Ništa nije govorio. Stavio mi je povez na oči i usta te me zavezao za stolicu u kuhinji. Ništa nisam vidjela. Osjetila sam njegove dodire po svojim nogama. Opirala sam se ,ali bilo je uzalud. Zavukao je svoju ruku ispod moje spavaćice svukao mi gaćice te uvukao prst. Ovo se nedogađa. Zašto opet? Pomislila sam da je gotovo sa svim problemima i.pojavila se nova nevolja. Suze su mi slijevale niz lice. Nisam znala što učiniti. Nikada nisam mislila da ću doživjeti da me siluje neki jebeni silovatelj i to trudnu. Zašto se ovo meni događa? Što sam ja skrivila ? Samo pokušavam živjeti sretno.
Vrisnula sam. Našla sam se u svom krevetu pored Anthonyja. Hvala Bogu ovo sve je bio samo ružan san.
„Abigail što se dogodilo?“
„Ružan san“
„Sve će biti uredu. Dođi“ privukao me u zagrljaj i zaklopila sam oči. Čudno,ali osjećala sam sigurnost u njegovu zagrljaj. Bio je čvrst,ali ujedno i nježan kao Harryjev. Zašto njega opet spominjem. Moram spavati..
/Writter/
Nakon noćne more zaspala je mirnu u njegovu zagrljaju. Osjećala je sigurnost. Iako joj je to govorio samo razum ne i njeno srce. Njeno srce tuklo je samo za Harryja. Tvrdoglavost i razum su ponekad jači od onog što srce govori. Koliko si to ne želi priznati i dalje je voljela Harryja. Prema Anthonyju osjećala je samo obvezu i vidjela logično riješenje svojih problema. Htjela se iz inata Harryju udati za drugog. Možda je to dobro napravila,a možda će je ta tvrdoglavost koštati jednog dana.Pogriješila je u tome što nije znala treba li u potpunosti vjerovati njemu i odmah se udati. Možda je on stvarno dobar.
A/N
Evo ljudi nastavka . Nije dugo trebalo za novi. Dobila sam novi mobitel pa tu imam word i mogu pisati lijepo. Nije nesto dug ,ali kroz par dana ću nadam se novi. Ubio me prvi tjedan škole. Kako je vama prošai?
Što kažete na nastavak? Što mislite hoće li se Abigail udati?
Da ne peglam više uživajte u nastavku i ostavite vote i komentar. Puno će mi značiti. Hvala vam volim vas sve puno ♡♡♡♡
YOU ARE READING
Lies
FanfictionSto ako vam jedan dan policija zakuca na vrata i otkrije vam sokantnu istinu o osobi kojoj ste najvise vjerovali,vasem muzu. Sto ce se onda dogoditi? Saznajte u prici Lies "Anything is better than lies."-Abigail Williams COVER BY ; najdraza tea_st...