Part 16

407 43 5
                                    

Lies
Nešto iz prošlog dijela
Njegov vreli dah poškakljao me po uhu. To me je uzbudilo i zamalo sam ga poljubila ali okrenula sam se i zaklopila oči. Osjetila sam kako Harry namješta svoju ruku na mom struku i kako me približava sebi u zagrljaj. Bila previše umorna i iscrpljena od svega da nisam imala snage micat se. I zaspala sam.



16.dio

Probudio me nečiji nježni dodir po obrazu. Otvorila sam oči i ugledala Harrya. Bio je tako sladak ujutro. Kovrče su mu bile raščupane, a njegove prekrasne zelene oči su se sjajile.
„Dobro jutro ljubavi"
„Dobro jutro,i ne zovi me tako „
Sjela sam na krevet i bila sam u drugoj sobi.
„Gdje smo?"
„Daleko od svega"
„M-molim?"
„U Acapulcu smo,sinoć sam ti dao tabletu za spavanje,pa nisi ništa osjetila"
„Mrzim te"
„Ipak mislim da me voliš"
„Misli što želiš mrzim te"
„Znam da me voliš"
„Ne volim"
„Hajde ustaj idemo jest pa prošetati plažom"
Ustala sam i otišla u kupaonu.Koji kreten uspavao me je i doveo tu. Uf. Ali bio je tako divan jutros. Ma što ja to govorim. Još mi ima obraza reći da me voli i da ja njega volim. Ne volim ga i neću ga voljeti. Ono između nas dok sam mislila da je Chris bila je neka strast ,ali nema više te strasti. Mrzim ga. Istuširala sam se i ušla u sobu i otvorila ormar. Bio je pun robe. I to nove robe,ovo nije moja roba. On je totalno poludio,želim svoju odjeću.No što je tu je. Izabrala sam kratke jeans hlačice i majcu na bretele malo širu. Otvorila sam donji ormar i tu je bila obuća. Također nova obuća. Ugledala sam crne niske starke te njih uzela. Sišla sam dolje .Harry je bio u kuhinji i pokušavao skužiti kako će upaliti plin. Bio je jako smiješan. Gledala sam ga i jedan zahihotala se.
„Nešto je smiješno?"
„DA"
„Što to?"
„Ti si smiješan"
„Ha-ha radije mi pomozi"
„Evo" došla sam do njeg i upalila plin.
„Tu tipku nisam ni vidio"
„Kad si smotan"

„Tko je smotan?"
„Ti" uzeo me u naručje i odnio na kauč te me škakljao. Suze su mi išle od smijeha.
„Harry pusti mee" govorila sam kroz smijeh.
„Tko je smotan?"
„Ti"
„okej nastavljam"
„Harry plin je upaljen."

„Sačekaj sekundu,"

Ugasio je plin i vratio se.
„Harry dostaa ne mogu disat"

„Ne,tko je smotan?"

„Nitko"
Odmah me pustio. Ustala sam on me povukao za ruku i poljubio.Bila sam zbunjena i zatečena i uzvratila sam mu poljubac. Bio je tako predivan.
„Ne" rekla sam i prekinula poljubac.
„O-oprosti „
„Okej je,ajmo napraviti doručak"
Ispekla sam nam tost ,hrenovke i napravila prirodne sokove od naranče .
Harryu sam rekla da postavi stol. Sjeli smo i jeli. Nismo progovorili skoro ni riječi otkad smo se poljubili. Kad smo završili onda sam raspremila sve i oprala suđe. Nisam mogla podnijeti ovu tišinu i progovorila sam.
„Hoćemo li ići na plažu?"
„Želiš ići?" radosno je upitao.
„Da zašto ne?"
„P-pa ovaj mislio da ne želiš"
„Želim ići"

Došao je do mene uhvatio me za ruku i krenuli smo prema vratima. „Harry zaboravila sam fotoaparat"

„Ajde po njega"
Otrčala sam u sobu i uzela fotoaparat iz ladice. Sišla sam i mahinalno uhvatila Harrya za ruku.Pogledao me sa smiješkom. Izašli smo iz kuće i zaputili se prema plaži.

Slikavala sam sve što sam vidjela putem do plaže. Zaista je predivan krajolik.Stigli smo plaže. Kako je prekrasna i romantična oduševljena sam. Slikala sam jedno milijun slika sigurno. Harry se samo smiješio i gledao me. Mislio je na sve pa je uzeo ručnike i kupaće. Presvukli smo se u kabinama i uletili u more. Prskali smo se i lovili po plićaku. Harry me uhvatio i bacio me u more. Izašla sam ljuta i gurnula ga i nagutao se vode. Smijala sam mu se.uzeo me u naručje te iznjeo vani. Sunčali smo se.

Pao je mrak i otišli smo u kuću. Nabrzinu sam nam napravila nešto za jesti. Upalili smo si film. Napravila sam kokice i ušuškali smo se u dekice na kauč.
(...)

Sjedila sam u sredini sobe . Bila je tama. Oko mene su bili Harry i Adam. Gledala sam iz zbunjeno. Govorili su mi kako su me lagali i ponavljali to. Izluđivalo me je to. Nisam mogla više. Počela sam plakati i vrištati. Njihove riječi su me uništavale.Vrištala sam iz sveg glasa ,nitko me nije čuo.

Osjetila sam trzanje.

„Abigail probudi se" „Abigail sanjaš probudi se"
Otvorila sam oči.Ispred mene je stajao Harry sa uplašenim izrazom lica.
„Š-što se dogodilo?"

„Sanjala si,vikala si da te netko ostavi na miru"
Počela sam plakati . Harry me čvrsto zagrlio. Uzeo me u naručje i odnio u sobu.

Polegao me na krevet,pokrio te krenuo izaći iz sobe.
„O-ostani molim te"
„Da ostanem?"
„Lezi pored mene" Nije ništa rekao samo je skinuo cipele i legao kraj mene. Stavila sam glavu na njegova prsa.Slušala sam otkucaje njegova srca. Zagrlio me. Slušajući otkucaje njegova srca sam zaspala.
----------------------------

Eto ga nastavak. Znam da je kratko sorrytee ljudi ali bolesna sam još i imam 6 predmeta za učit. I poludit ću. I ne znam kad će idući dioo.
Hvala na 529 readsa <3 u par dana sa 200 na 529 <3 
i zahvaljujem se curly_angel na komentarima i voteima ;) <3

Obratite paznju na moj novi rad svasta pomalo u vezi ideja za price i savjeta i reklamiranja prica ;)

LiesМесто, где живут истории. Откройте их для себя