ELLIE
Na cestě jsem se trochu zapovídala s nějakou jeptiškou. Ne opravdu, povídaly jsme si o přírodě a ke každému většímu souvětí připojila něco s „Díky bohu" „ano Bůh" a blah blah blah...
Když jsem se dostala konečně do kostela – útočiště. Cas seděl, koukal na televizi a jedl popcorn, podíval se na mě a usmál se.
„Ahoj Casi..." usmála jsem se a sedla si k němu
„Tomuhle nerozumím, když jí říká, že je hodná holka, tak proč jí potom mlátí přes zadek?" Cas stále hypnotizoval obrazovku.
„Casi? Proč koukáš na porno?" ušklíbla jsem se.
„Co? Už to tam bylo, když jsem to zapnul, říkali, ať to nepřepínám..." koukal na mě vykulenými oči, ach bože ty oči! Jsou tak modré!!
„Taky říkají ‚není vhodné pro děti a mladistvé' trdlo...jdu si zavolat" musím, ale uznat, že vidina toho jak Cas kouká na porno je...více než vzrušující!
Zapnula jsem po hodně dlouhé době notebook a dokonce zapnula skype hned mi vyběhla možnost volat s Ondrou, sorry zlato dneska ne.
Zavolala jsem mamce, doufala jsem, že mi to vezme, po 3 pípnutí to vzala.
„Ahoj Ellie, jsem strašně šťastná, že jsi zavolala, bála jsme se o tebe..." hrnula ze sebe a já měla na krajíčku.
„Strašně jsi mi chyběla..." někde uprostřed se mi zlomil hlas a já začala brečet, ani nevím proč, prostě jsem si asi konečně začala uvědomovat, co mám! A co někteří nemají... z Ellie posedlé kontrolou se stala přes 2 týdny Ellie vážím si všeho.
Mluvila jsem s mamkou ještě dvě hodiny a pozvala Castiela a mě (tedy pozvala, já tam bydlím, pokud můj pokoj nepronajala uprchlíkům...) na oběd, nevím, jestli Cas půjde, ale udělám všechno proto, aby šel.
Rozloučila jsem se s mamkou asi po hodině a půl konverzace, do které se po chvíli připojil i můj otec! Když jsem zaklapla notebook, ucítila jsem úžasnou vůni a tak jsem se za ní vydala.
CASTIEL
Pustil jsem si písničky, které si pouští i Ellie nějak jsem si na ně zvykl, odložil křížek na krk a dal se do vaření večeře. Potřeboval jsem se nějak odreagovat, položil jsem na pult, vyndal: vajíčka, mléko a mouku, všechno to smíchal dohromady a začal připravovat palačinky.
Do misky jsem udělal krém, chutnal skvěle a vůně se začala roztínat po celé místnosti. Tak nějak jsem se kroutil, nebo jsem se o to snažil v rytmu písniček, které jsem vůbec neznal. V tom se připlížila Ellie a obejmula mě, svojí hlavu položila na moje rameno a přitulila se ke mně, „co to tak úžasně voní?"
„Krém na palačinky" zasmál jsem se, „mám ještě další dvě otázka, první: to jsou moje písničky..." jenom jsem přikývl. „Dobře, a druhá, proč nemáš na krku tohle?" a dala přede mne můj vlastní křížek...
„Ehm, já nevím co na to říct, je to prostě...sundal jsem ho, aby mi nepřekážel v připravování..." skoro jsem spálil palačinku.
Na všechny jsem dal krém a nahoru jahodu. „Kde jsme vzali tolik věcí? Tolik jídla, mimochodem je to vynikající..." pochválila mě Ellie, byl jsem na sebe pyšný.
„V ledničce" zasmál jsem se „a děkuji" dodal jsem ještě. Ellie se také usmála a dál jedla, potom nahodila zvláštní téma.
„Moje mamka by tě ráda poznala, myslíš...chceš jít na oběd k nám?" to je poprvé, co jsem já viděl nervózní ji. Byl to zvláštní pocit...
„Kdy?" ušklíbl jsem se, chtěl jsem to ještě chvíli hrát, ačkoliv jsem se moc těšil!
„Šli bychom v pátek" koukala do talíře a mluvila spisovně? Cooo?
„No...ano proč ne" zasmál jsem se a dal svůj talíř do dřezu. „Super!" zasmála se a obejmula mě, tentokrát jsem jí to mohl vrátit, přivoněl jsem si k jejím vlasům, voněli, jako to nejsladší ovoce.
„Jdeme se spolu vykoupat?" a byla zpátky, tahle Ellie, zase jsem, by červený až za ušima.
„Pokazila jsi velmi dojemnou a milou scénku" zasmál jsem se „ale tady má někdo pěkně prořízlou papulu" ušklíbla se a odešla. Zatím co já jsem tam ještě nějakou chvíli jenom tak stál a čekal...
****
Když se vrátila, měla na sobě kraťasy a tílko, nic jiného. No tak za tohle půjdu do pekla! Nechtěl jsem se koupat, stihl jsem to, když byla Ellie pryč, navíc jsem byl velmi unavený.
„Ty se nejdeš koupat?" dala Ellie ruce pod prsa a kroutila nevěřícně hlavou, také jsem zakroutil nesouhlasně hlavou „Jdeš na špínu? Waaau, no dobře já jdu spát" usmála se
„Počkej..." páni nemám na výběr, půjdu do pekla! „Mohl bych...mohl...spát u tebe...vedle tebe..." vykoktal jsem Ellie za tak příjemně zasmála, chytla mě za ruku a šli jsme si lehnout.
Lehl jsem si na levou stranu a Ellie na pravou, hlavu položila na můj hrudník a přikryla nás, chytl jsem jí za ruku a hladil, pokud neusnula, usnula celkem rychle. Slyšel jsem její dech, byl neklidný, pevně jsem jí chytl za ruku a ona začala oddychovat opět pravidelně!
„Sladké sny Ellie" dal jsem jí pusu do vlasů a rozhodl se jít také spát a co se nestalo? Po dlouhé době jsem měl sen! A ne noční můru!!
___________
Takže nová část...naneštěstí k ní nemám, co říct.
Napište mi, jak se VÁM líbí - tahle kapitola byla taková volnější až nudnější řekla bych, ale tak uvidíme.
Jo jinak bych se chtěla omluvit, ale celý příští týden budu na dovolené, takže nebudu moc psát!
Užijte si zbytek večera zlatíčka Vaše Petulla
ČTEŠ
Osudová láska
RomanceDívka, která měla jenom jeden sen a to stát se herečkou, její rodina jí, ale překvapí soukromou katolickou školu. Chlapec, který chce být knězem, zváží své možnosti potom, co se tato dívka objeví... Ukáže mu nový smysl života a on začne pochybovat...