Nebezpečné sny

228 22 9
                                    

ELLIE

Stála jsem před postelí a nic nevnímala, jenom tak koukala na tu prázdnou postel. Jako mávnutím kouzelného proutku se na posteli objevila postava, havraní vlasy, ty nejmodřejší oči a v ruce držel pevně růženec.

Byl nahý, přes stehna měl přehozenou deku a byl jako zaražený, pořád držel ten růženec a nemluvil.

Pomalu jsem šla k posteli a mluvila. „Chápu... rozhodl ses mlčet... umlčet svá ústa, která by chtěla líbat každičký ždibec mého horkého těla, nebo snad vlahé rty či ta druhá, toužící po něčem jemnějším někde u stehen... místo toho mezi prsty třímáš růženec a modlíš se" sedla jsem si k němu a nakláněla se blíž k jeho tělu. Vzala jsem růženec a odhodila ho dál k posteli, chtěl vzdorovat, ale nic neřekl... Přejela jsem po jeho rtu ukazováčkem a jemu ve chvíli naskočila husí kůže, rukou jsem putovala po jeho těle a přímo se šklebila, jak se snaží nevydat, ani jedinou hlásku...

„No a dál, už ti to vypravovat nebudu, dál už víš, co se stane" koukala jsem přes řasy na Katie, která se mi smála! „Máš sexuální sny o Castielovi?" cítila jsem růž ve svých tvářích a jenom jsem pokývala hlavou, „jak dlouho?" zasmála se.

„Ehm... tři dny" Katie se zase zasmála. „Podívej, máš pro mě radu, jak se toho zbavit, nebo co?" propalovala jsem Katie pohledem.

„Mám pro tebe radu, dívka má ráda kluka, kluk má rád dívku...sex, je to jednoduché, pak ty sny mít nebudeš..." jednoduché, jasně, měla jsem radši zavolat Ondrovi...

„Musím jít, Cas říkal, že si musí jít něco zařídit a já jsem šla jenom na nákup..." rozhodla jsem se dělat hamburgery a na to je potřeba dost věcí.

CASTIEL

„Ano vím, jak to vypadá, ale..." snažil jsem se osvětlit situaci.

„Nemáš ani páru, jak to vypadá, chceš vědět, co jí vzrušuje?" ušklíbl se na mě Ondřej, ano vím co, si myslíte, ale kdo by mi o Ellie mohl říct více než on? Přikývl jsem.

„Tak to řekni, řekni větu: chci vědět, co jí vzrušuje" nevím, proč chce, abych to řekl takhle, možná kvůli faktu, že jsem už 5x řekl ‚co se jí líbí' a on mi řekl věcí, oblíbená barva, zvíře, film, kniha...ale tohle mi asi moc nepomůže!

„No dobře tedy... co, co, co přesně se Ellie...tedy co jí v-vzrušuje" vykoktal jsem to, ale trvalo to několik let!

„Víš, že vzrušuje, není sprosté slovo, že?" zasmál se nad mými rozpaky Ondřej, „tak tedy dobře" pokračoval nakonec „co jí vzrušuje? Těsná blízkost, ráda ti leze do osobního prostoru, ale ještě víc jí vzrušuje, když ty lezeš do osobního prostoru jí." Řekl to celkem rychle, byl jsem si vědom, že tohle dělá, ale nevěděl jsem, že jí...že se jí to líbí! „A taky..." chtěl něco říct, ale pak se zasekl, „filmy pro dospělé", nerozuměl jsem „porno Castieli..." „Dobře! To bude stačit, děkuji ti" křikl jsem, až se pár lidí otočilo.

„Už budu muset jít..." usmál jsem se „děkuji ti za pomoc" poděkoval jsem a byl na odchodu „hej Castieli..." křikl po mě ještě Ondřej „jestli jí zlomíš srdce, zlomím ti vaz..." ušklíbl se a zvedl se „tohle beru na vědomí" otočil jsem se a šel domů.

*** 

Přišel jsem domů a tam to tak úžasně vonělo. „Ahoj, úžasně to tu voní" usmál jsem se, když jsem viděl Ellie, jak tancuje na nějakou mě neznámou píseň.

„Ahoj" usmála se a dál se věnovala, no ani nevím čemu, řekněme masu, co bylo na pánvičce? Jo??

„Chceš nějak pomoc?" optal jsem se a ona do zvuku té hudby nesouhlasně pokývala hlavou, „rád bych ti pomohl" usmál jsem se.

„Dobře" přikývla „Tamhle jsou bulky, na spodní dej hořčici a rajčata, na vrchní dej jenom kečup" usmála se, přikývl jsem a udělal, co chtěla.

ELLIE

Nejvtipnější na tom celém bylo, že Cas nevěděl, co dělat, ale i tak byl roztomilý. Až když jsem připlácla bulku, pochopil, že pomáhal dělat hamburger.

Sedli jsme si ke stolu a pustili se do burgerů „Je to skvělé, kdo tě naučil vařit?" pochválil mě „Díky, vlastně tohle všechno umím od otce Katie, byla jsem u nich hodně často a tak mě začal učit vařit, je to výborný kuchař" Cas přikývl...

______________________________________
TAKŽE DALŠÍ DÍL JE TU (JÉÉÉÉÉ)

NAPIŠTE, JAK SE VÁM LÍBÍ, A MÁM NA VÁS OTÁZKU...NAPIŠTE MI, ZDA MÁTE SVOU PLATONICKOU LÁSKU, NEBO ZDA JSTE SI MYSLELI, ŽE JE TO PLATONICKÁ A TEĎ JSTE SPOLU, TOHLE MĚ HODNĚ ZAJÍMÁ ;) KLIDNĚ SE MI ROZEPIŠTE DÍKY MOC VŠEM, JSTE ÚŽASNÝ

VAŠE PETULLA ♥ 

Osudová láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat