ELLIE
Po té úžasné večeři, kterou připravil, jsme šli do sprchy nejen, že se ani nezačervenal, ale dokonce flirtoval, nebo se o to alespoň snažil. Celé jeho tělo bylo uvolněné, jemné, perfektní. Po dlouhé a skoro mučivé hodince sprchování, kdy jsem se dotýkala celého jeho těla a on se snažil dělat to samé, snažil, jelikož si nikdy nebyl jistý, kam může ruce položit...
CASTIEL
Nemohu uvěřit tomu, že jsem se nestyděl, snažil jsem se ...tolik jsem se snažil! Chtěl bych, aby tento okamžik, byl navždy a byl dokonalý.
Když jsme potom přešli jenom s ručníky do pokoje, jemně jsem jí ho sundal, Ellie udělala to samé, vzal jsem jí do náruče a odnesl až k posteli, přitom na mě po celou dobu koukala a rukou si kreslila po mém hrudníku. Jemně jsem jí položil na postel a přitom jsem se od ní nehnul ani na krok.
Pořád jsem jí líbal, zatím co ona přitiskla můj hrudník přesně na ten její a já doslova cítil, jak se jí hrudník zvedá a zase padá.
Měl jsem skvělý pocit, když jsem líbal její krk a ona u toho vydávala mě do uší příjemné zvuky. Ani jsem nemrkl, až příliš jsem si užíval pohled na Ellie, je to špatné? Koukal jsem na ní a ona se smála, chvíli mi to dovolila, ale později mi zaryla své dosti studené ruce do vlasů a já jí svým tělem přimáčkl ještě více do postele.
Cítil jsem napětí a chtíč? Ano chtíč! Chtěl jsem to udělat tak dlouho, ale nenašel jsem odvahu, až do teď! Toužil jsem po Ellie, tak dlouho a konečně jí mohu mít, jenom pro sebe. Už jsem neměl potřebu se stydět, už se dlouho necítím, jako kněz. Právě teď je mým bohem ona!
Překulila se přese mě, takže vedení držela ona, zvláštní kolik slov se mi dostává do hlavy, ani nevím, že tyhle slova znám. Začala mě divoce líbat, jako šelma, bylo to tak živočišné. Opřela se o kolena, aby mohla lépe...nevím držet kontrolu? Nepřestával jsem jí líbat a rukama objížděl celé její tělo.
Ellie se začala zvedat nahoru a dolů, moje tělo na to reagovalo, tak intenzivně. Za nedlouho se celým pokojem nesl synchronizovaný hlas našich vlastních vzdechů, nebylo to, jako to předváděl chlápek s pizzou, tohle bylo jiné, jemné a ne tak strašně hlučné, bylo to úžasné! Cítil jsem takový příjemný pocit, který pomalu zaplňoval moje tělo, všemu dopomáhaly její vzdechy a vlhké polibky hrudníku. Bylo mi horko, ale nádherně, cítil jsem, že se začínám chvět a sténal jsem slastí téměř přesně, jako Ellie...
ELLIE
Celým tělem mi projel úžasný pocit, všechno to brnělo a hřálo. Přestala jsem se hýbat a lehla jsem si na Case. Cílila jsem to, ten úžasný pocit, ty vlny rozkoše, které se rozlévaly po celém mém těle. Držela jsem Casovu tvář a líbala ho. Přitiskl si mě k sobě a jemně mě ze sebe sundal, přikryl nás oba dekou a pevně objal...
Samozřejmě bych to nebyla já, kdybych si to tímhle ještě více nezkomplikovala. Jsem téměř určitě v háji, není možné, jak bych se z toho mohla dostat...
Ale nač to řešit teď, teď jsem jenom chtěla sledovat Castiela a jeho modré oči, chci si naprosto zapamatovat každou křivku jeho tváře! A slova, vzdechy, úsměv, všechno! Nikdo nic neřekl, ani nebylo potřeba, stačilo se dívat do očí a věděla jsem, co si myslí. Ale stejně bych mu ráda řekla ty dvě slova, miluji tě! No tak řekni to, ty srabe! Miluji tě! No ták, jak těžké to může být? Proč to z mých úst nejde ven? Možná je to lepší... jo možná, ale možná ne!
***
„Dobré ráno" usmála jsem se na Case, když konečně otevřel oči, mohlo být kolem 12 hodiny odpolední, díky bohu, že je sobota, v tuhle dobu jsem dříve vstávala pořád nu teď už ne. Byli jsme přikryti pouze dekou, byla jsem moc líná na to, abych sesbírala své věci a oblékla se.
„Byl to jen sen?" zeptal se a v jeho očích byla znát naděje záporné odpovědi, trochu jsem se uchechtla, „co myslíš? Že se naše těla spojila a vytvořila jednu nefalšovanou vlnu vášně?" jemně se pousmál, „fajn..." bylo tam slyšet oddechnutí? Trošku jsem se natlačila na jeho hořící tělo a on to mé s radostí přijal. Chtěla jsem jenom ležet a užívat si jeho přítomnost, potřebuji jí!
***
Měla jsem chuť zůstat celý den v posteli, bohužel někdo zaklepal... „třeba odejde" špitla jsem, ačkoliv jsem nečekala, že máme tolik štěstí. když bylo klepání stále častější a hlasitější, přehodila jsem přes sebe tričko a nějaké delší kalhoty, co měl Cas ve skříni, po celou dobu mě sledoval.
Zase to klepání „už jdu! Copak to hoří?" přišla jsem ke dveřím, odemkla je a než jsem se stačila podívat, kdo to vůbec je, malá postavička vběhla přímo dovnitř.
Celý zadýchaný, držel svůj hrudník a zběsile oddychoval. „Jacku? Jak víš, kde bydlíme??" křikla jsem.
„Pustili mě z nemocnice a ten doktor byl výřečný, chci tu zůstat s vámi!" šeptal stále dost vyčerpaně, měl kruhy pod očima a stále na některých místech podlitiny. Svalil se na gauč a snažil se udržet oči otevřené, „promluvíme si později" usmála jsem se, Cas měl kolem sebe omotanou deku, jemně jsem mu jí sundala, dokud neviděl Jacka, nevadilo mu to, pak běžel zpátky do pokoje, vzala jsem tu deku a přehodila jí přes Jacka.
Čarovný den Ellie...čarovný den!
____________
ZDRAVÍM PŘÁTELÉ, TAKOVÝ KRATŠÍ ROMANTICKÝ DÍL :')
KDO HO DOČETL, TAK TOMU PATŘÍ OBROVSKÝ DÍK! PROTOŽE JÁ SE U PSANÍ JEMNĚ (DOST!) ČERVENALA :D
A NEZAPOMEŇTE MI HODIT NĚJAKÝ KOMENTÁŘ ♥
PETULLA
ČTEŠ
Osudová láska
RomansaDívka, která měla jenom jeden sen a to stát se herečkou, její rodina jí, ale překvapí soukromou katolickou školu. Chlapec, který chce být knězem, zváží své možnosti potom, co se tato dívka objeví... Ukáže mu nový smysl života a on začne pochybovat...